27 april 2024, 16:40:27

FLEVOVALKENHOF 2007 zie dagboek 2008!

Gestart door *Esther*, 4 januari 2007, 21:32:22

« vorige - volgende »

Mariska

Jeetje, ik sta hier toch wel even van te kijken :o

Maar je hebt er duidelijk goed over nagedacht wat je wil en wat er nodig is.
Volg je gevoel zou ik zeggen ;)

Ik hoop dat verder alles goed is met jullie?!

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

*Esther*

Citaat van: Mariska op 13 juli 2007, 19:52:11
Jeetje, ik sta hier toch wel even van te kijken :o

Maar je hebt er duidelijk goed over nagedacht wat je wil en wat er nodig is.
Volg je gevoel zou ik zeggen ;)

Ik hoop dat verder alles goed is met jullie?!

Liefs
Maris!!

Met ONS is alles oke hoor!

Mariska

Citaat van: *Esther* op 13 juli 2007, 19:54:46
Citaat van: Mariska op 13 juli 2007, 19:52:11
Jeetje, ik sta hier toch wel even van te kijken :o

Maar je hebt er duidelijk goed over nagedacht wat je wil en wat er nodig is.
Volg je gevoel zou ik zeggen ;)

Ik hoop dat verder alles goed is met jullie?!

Liefs
Maris!!

Met ONS is alles oke hoor!


Okè dan ;)
Gelukkig.

Ik ga eens even naar je bunny's kijken ;D
Ik durf dat wel :P


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Anke

Hoi Esther,
Blij te horen dat het met jullie goed gaat :)
Het wegdoen van een aantal van je valkjes.... dat zal geen gemakkelijke keuze zijn geweest!
Ik hoop dat je al je valkjes elders kan onderbrengen!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mariska

Wat zijn ze lief :-* :-* :-*

*smelt* ;D


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

*Esther*

Citaat van: Mariska op 13 juli 2007, 20:17:22
Wat zijn ze lief :-* :-* :-*

*smelt* ;D

Er zijn vandaag 3 nijntjes naar Zweden verhuisd!

Mariska

Zo wat een eind zeg :o

Naar de fokkers van de ouders toe?

Oeps, ik wijt een beetje ver uit met mijn off-topic vragen :-[


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

*Esther*

Citaat van: Mariska op 13 juli 2007, 20:47:59
Zo wat een eind zeg :o

Naar de fokkers van de ouders toe?

Oeps, ik wijt een beetje ver uit met mijn off-topic vragen :-[

Nee die komen uit Duitsland. Naar nieuwe foksters.

Mariska

Citaat van: *Esther* op 13 juli 2007, 20:52:05
Citaat van: Mariska op 13 juli 2007, 20:47:59
Zo wat een eind zeg :o

Naar de fokkers van de ouders toe?

Oeps, ik wijt een beetje ver uit met mijn off-topic vragen :-[

Nee die komen uit Duitsland. Naar nieuwe foksters.


Wel stoer hoor :D
Jij bent straks DÈ Teddykweker van Nederland 8)


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

*Esther*

Citaat van: Mariska op 13 juli 2007, 20:56:47
Citaat van: *Esther* op 13 juli 2007, 20:52:05
Citaat van: Mariska op 13 juli 2007, 20:47:59
Zo wat een eind zeg :o

Naar de fokkers van de ouders toe?

Oeps, ik wijt een beetje ver uit met mijn off-topic vragen :-[

Nee die komen uit Duitsland. Naar nieuwe foksters.


Wel stoer hoor :D
Jij bent straks DÈ Teddykweker van Nederland 8)

Er zijn er al een stuk of 20 in NL. Ik heb nu 2 voedsters en 1 ram. Zo erg ben ik niet hoor! ;D
Anders gaan we even verder in mijn andere dagboek, ;)


Mariska

Ik kom gauw in je andere dagboekje ;)

Ik moet nu even plaats maken voor de andere M ;D


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Randy

hee esther

wel leuk dat je ook konijntjes fokt
ik heb nu ook twee nestjes jonge konijntjes gehad, een nestje is nu 2 weken ik heb nu net fotos geplaatst van me jonge konijntjes en valkjes in me dagboek ;) :P

groetjes randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

•=Bonnie=•

Hoeveel koppels heb je straks dan nog Esther als je deze vogels kwijt bent?

Ik snap het wel hoor, als je het goed wilt doen gaat er best een hoop tijd in zitten en van maar een paar koppels heb je net zoveel lol als van een hele berg. Misschien zelfs nog wel meer als je er dan weer echt de tijd voor hebt.

Ik wil er ook niet teveel ondanks dat we straks, als die voliere ooit eens klaar is, royaal voldoende ruimte zouden hebben.

*Esther*

Citaat van: Bonnie op 17 juli 2007, 08:36:39
Hoeveel koppels heb je straks dan nog Esther als je deze vogels kwijt bent?

Ik snap het wel hoor, als je het goed wilt doen gaat er best een hoop tijd in zitten en van maar een paar koppels heb je net zoveel lol als van een hele berg. Misschien zelfs nog wel meer als je er dan weer echt de tijd voor hebt.

Ik wil er ook niet teveel ondanks dat we straks, als die voliere ooit eens klaar is, royaal voldoende ruimte zouden hebben.

Heeeej Bonnie!
Bedankt,
ik merk dat het met de jongen en reserveringen niet zo snel gaat hier.
Ik vind nestjes erg leuk maar ik kan ze niet allemaal houden. Ik wil dus meer gecontroleerd nestjes kweken.

Wat hier blijft is:
Laluna X Twinboy
Misty X Zorro
Silvie X Witmasker
Beauty X Ricky
Jaune X ...Gereserveerd mannetje/Tjerk
?? gereserveerd mannetje
Lucky = trouwens een man, vandaag heb ik de dna test binnen gekregen. Hij is misschien split lutino-geelwang (of fallow geelwang) Als hij een pop was mocht hij ook weg. Dus toch lucky!
Ik zoek dan een lutino popje bij de laatste 2 mannen om de wel bekende reden voor jou ;) Dus als je er 2 vind..... ;D
Dan heb ik 1 man over maar dat zie ik dan nog wel. Of ik koppel een geelwang aan een dominant pastel, dan moet er een witmasker man weg.

Er zit nu nog 1 jong in het blok van Twinboy en Twingirl. Daar heb ik in principe 2 gegadigden voor. :D

Dat was mijn update weer even.  :D

Groetjes Esther

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 17 juli 2007, 20:21:14
Heeeej Bonnie!
Bedankt,
ik merk dat het met de jongen en reserveringen niet zo snel gaat hier.
Ik vind nestjes erg leuk maar ik kan ze niet allemaal houden. Ik wil dus meer gecontroleerd nestjes kweken.

Wat hier blijft is:
Laluna X Twinboy
Misty X Zorro
Silvie X Witmasker
Beauty X Ricky
Jaune X ...Gereserveerd mannetje/Tjerk
?? gereserveerd mannetje
Lucky = trouwens een man, vandaag heb ik de dna test binnen gekregen. Hij is misschien split lutino-geelwang (of fallow geelwang) Als hij een pop was mocht hij ook weg. Dus toch lucky!
Ik zoek dan een lutino popje bij de laatste 2 mannen om de wel bekende reden voor jou ;) Dus als je er 2 vind..... ;D
Dan heb ik 1 man over maar dat zie ik dan nog wel. Of ik koppel een geelwang aan een dominant pastel, dan moet er een witmasker man weg.

Er zit nu nog 1 jong in het blok van Twinboy en Twingirl. Daar heb ik in principe 2 gegadigden voor. :D

Dat was mijn update weer even.  :D

Groetjes Esther



Ik heb hier een hele leue opaline-lutino pop split bont zitten. Maar die is gereserveerd tenzij ook deze weer op het laatste moment af zegt. Maar Tjerk heeft ook opaline-lutino bonte popjes. Dat bont erbij is in jouw geval ook heel erg leuk natuurlijk ;)

Of zoek je een lutino-geelwang? Ik sta bij Tjerk op de lijst voor een opaline-lutino-geelwang popje maar als het niet lukt zoek ik in het najaar wel een opaline-lutino bonte of split bonte pop voor mijn cinnamon-opaline-geelwang split lutino bonte mannetje.

Wat betreft het fallow, het cinnamon-opaline-lutino-geelwang popje van Rianne dat hier zit is absoluut geen fallow en heeft achterlijk rode ogen. Haar cinnamon-opaline-lutino zusje had dat de eerste twee weken ook maar die zijn ondertussen al donker.

Het lijkt mij dus waarschijnlijk dat jouw popje echt wel een lutino-geelwang is en mogelijk cinnamon?. Is zij ook opaline trouwens?

p.s Het feit dat je niet alle jongen zo eenvoudig kwijtraakt is ook een reden voor mij er niet te veel te willen. Ik heb er nu nog 4 die een nieuw rdes zoeken, 2 opaline witmaskers en 2 albino poppen. 2 anderen zijn gereserveerd maar laat ik mooi te koop staan tot ze ook echt weg zijn want mensen zeggen wat al te makkelijk op de laatste dag af. Of je hoort er gewoon helemaal niets meer van, komt ook voor.