28 april 2024, 00:20:01

FLEVOVALKENHOF 2007 zie dagboek 2008!

Gestart door *Esther*, 4 januari 2007, 21:32:22

« vorige - volgende »

carco

 :-* :-*
Ik kijk hier niet te veel anders wil ik er ook nog vééél meer van 8)

Ik hoop inderdaad dat de laatste ronde wat beter mag gaan bij je.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anke

Hoi Esther,
Wat een liefje die crush :-* wat is het voor een diertje?
Ik hoop voor je dat het in de blokhut wel lukt met jongen.
OOOh wat een mooie albino :o
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rob S

Hey Esther,

Wat een lief konijntje ;D! Ik hoop voor je dat het zometeen beter gaat met de kweek, het is echt balen zoals het nu gaat :( Succes!

Groetjes

Anke

Citaat van: Rob S op  8 juli 2007, 12:19:07
Hey Esther,

Wat een lief konijntje ;D! Ik hoop voor je dat het zometeen beter gaat met de kweek, het is echt balen zoals het nu gaat :( Succes!

Groetjes


Hoi rob,
nou je het zegt een konijntje ;D
Het heeft gewoon nog geen lange  oren ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Randy

heee esther

ik denk reageer ook even bij jou dagboekj ;D
dat is inderdaad allemaal erg jammer dat er eitjes stukgaan en jonkies overlijden,,
nu heb iktwee nestjes en bij die eerste zijn er 2 overleden en ook twee eitjes niet uitgekomen en bij die ander 1 ei niet uitgekomen en een doood jong.
ik heb dat nog nooit megemaakt dus vind het ook allemaal erg jammer ??? maargoedt wel de natuur.........

Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Esther*

8 juli 2007, 19:05:09 #395 Last Edit: 8 juli 2007, 19:07:55 by *Esther*
Hoi Allemaal,

Citaat van: Caroline op  7 juli 2007, 22:28:47
Wat een scheetje!!  :-* :-*

Succes met deze nieuwe ronde in de blokhut.

Hoi Caroline,
Ja een scheetje hè. Elke nestje denk ik dat weer....
De blokken hangen er in, wel wat vol nu... :-\

Citaat van: carco op  8 juli 2007, 00:26:13
:-* :-*
Ik kijk hier niet te veel anders wil ik er ook nog vééél meer van 8)

Ik hoop inderdaad dat de laatste ronde wat beter mag gaan bij je.

Groetjes: Caroline.

Hoi Caroline,
Jij hebt Amor en die is ook heeeeel mooi!
Ja, de laatste ronde al weer, t gaat echt snel!

Citaat van: til op  8 juli 2007, 11:51:24
Hoi Esther,
Wat een liefje die crush :-* wat is het voor een diertje?
Ik hoop voor je dat het in de blokhut wel lukt met jongen.
OOOh wat een mooie albino :o
Groetjes Anke


Hoi Anke,
Crush is een teddy dwerg konijntje, kijk hier maar eens als je durft! ;)
www.flevo-teddys.eu :D
Albino, is Smoezie t gaat me echt aan het hart om haar weg te doen. Als niemand haar wil vind ik dat niet erg!

Citaat van: Rob S op  8 juli 2007, 12:19:07
Hey Esther,

Wat een lief konijntje ;D! Ik hoop voor je dat het zometeen beter gaat met de kweek, het is echt balen zoals het nu gaat :( Succes!

Groetjes

Hoi Rob,
Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat.
Er hangt een truelight lamp maar ik ben bang dat er nog één bij moet, omdat het toch nog wat donker lijkt. :-\


Citaat van: Randy op  8 juli 2007, 18:22:46
heee esther

ik denk reageer ook even bij jou dagboekj ;D
dat is inderdaad allemaal erg jammer dat er eitjes stukgaan en jonkies overlijden,,
nu heb iktwee nestjes en bij die eerste zijn er 2 overleden en ook twee eitjes niet uitgekomen en bij die ander 1 ei niet uitgekomen en een doood jong.
ik heb dat nog nooit megemaakt dus vind het ook allemaal erg jammer ??? maargoedt wel de natuur.........

Hoi Randy,
Welkom hier!
Tja het hoort er bij, maar ik had er dit seizoen toch wel iets anders van verwacht.
Maar goed het zijn veel nieuwe koppels dus wat dat betreft is het ook wel te verwachten.


Groetjes Esther

Randy

hee esther

hoeveel koppels heb je nu in totaal dan?? 8)
misschien is het ook allemaal wennen, ik weet het ook niet, hoop voor je dat het volgende keer beter gaat.....


Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Esther*

Citaat van: Randy op  8 juli 2007, 20:24:17
hee esther

hoeveel koppels heb je nu in totaal dan?? 8)
misschien is het ook allemaal wennen, ik weet het ook niet, hoop voor je dat het volgende keer beter gaat.....

ongeveer 8

Maar er gaan er een aantal vreemd dus dan heb ik ook nog trio's...

Randy

hee esther

nu je dat zegt van die trio's,,,
ik weet wel dat het  normaal gedrag is als ze in elkaars nestkastje kijken, maar 1 man van mij gaat ook affentoe een ander kasdtje in terwijl er jonkies van dat andere stel in ligt ???

kan dit geen kwaad, of is het verkeerd gedrag???
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Tjerk

Hey Randy,

dat heb ik hier ook. Twee spannen met beide één extra pop. Van één van die twee spannen ging de man ook steeds een nestkast in waar nog vijf jongen in lagen, allemaal niet van hem.

Nu zijn alle vijf de jongen uitgevlogen en nu voert hij ze zelfs met zijn eigen vier jongen. Dus of het kwaad kan weet ik niet, maar hier bij mijzelf tot het moment niet.

Groeten Tjerk

Rob S

Volgens mij kan het geen kwaad, bij mij was dit ook het geval. 1 koppel die hulp had van een onervaren mannetje. En soms deze ze zelfs een triootje :o





Randy

9 juli 2007, 12:17:16 #401 Last Edit: 9 juli 2007, 12:19:47 by Randy
Citaat van: Tjerk op  9 juli 2007, 08:56:12
Hey Randy,

dat heb ik hier ook. Twee spannen met beide één extra pop. Van één van die twee spannen ging de man ook steeds een nestkast in waar nog vijf jongen in lagen, allemaal niet van hem.

Nu zijn alle vijf de jongen uitgevlogen en nu voert hij ze zelfs met zijn eigen vier jongen. Dus of het kwaad kan weet ik niet, maar hier bij mijzelf tot het moment niet.

Groeten Tjerk



hee tjerk

okej dan weet ik dat ik niet de enige ben en dat het ''redelijk normaal'' is  :P
maar ik heb laats 1 dood jong gevonden op de grond die was uit het nestkastje gevallen/geduwd en zijn ruggetje was open gepikt.
nu weet ik niet of die er door de ouders eruit is gegooit of dat het perongeluk is gegaan en toen pas gepikt is.
daarom vroeg ik het me af van die mannen want hij zou het ook gedaan kunnen hebben :( ::).......
maargoedt zolang ik het niet zelf heb gezien ga ik maar van een ongeluk uit...........


Citaatvolgens mij kan het geen kwaad, bij mij was dit ook het geval. 1 koppel die hulp had van een onervaren mannetje. En soms deze ze zelfs een triootje


whahahah okeej dan, ik kijk het nog wel even aan dan hoe het gaat, evengoed bedankt!!
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Esther*

Ja, je weet het nooit.

Bij mij was 1 trio geen succes, want uiteindelijk deden ze geen van allen iets aan het nest.
Het andere trio ging goed, maar ze waren niet alle drie even fanatiek met voeren.

gr Esther

Randy

jaa daarom ik heb liever ook niet dat ze trio's vormen :-X
maarja ze zijn net als sommige mensen die hebben ook niet altijd genoeg aan 1 partner ??? gehehe :P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Esther*

13 juli 2007, 19:07:54 #404 Last Edit: 13 juli 2007, 19:55:47 by *Esther*
Hoi,

Ik val gelijk maar met de deur in huis :(
Ik heb besloten te minderen mat de valkjes. Dat had ik al wel maar nu ook door pers omst. is het wijs om de aandacht te verdelen.
Naast de valkjes heb ik ook konijnen waar ik serieus mee bezig ben. En het is wat veel naast mijn werk en gezin om alles te doen zoals ik het wil doen.
Ook denk ik meer controle te kunnen hebben op het wel en wee van de valkjes. Niet dat ze nu ziek zijn hoor.

De volgende valkjes mogen weg;

Twingirl 2005; pop; bijna perfect getekend bont en gepareld. Heeft 1 mooi jong gegeven die nog in opgroei is. Maar bijna perfecter getekend dan zij zelf.

Kuifje 2005; pop; cinnamon gepareld split witmasker. Geeft hele mooie forse jongen.

Smoezie 2005; pop; albino. Zeer lief valkje is ooit tam geweest en is nog wel wat op mensen gericht. Zij zorgt goed voor haar jongen.

Lutino 2006; man; split witmasker en gepareld Erg jammer, want het is een erg leuk valkje en super broeds! Vormt een trio met de 2 bovenstaande poppen.

Joue 200?; man; mooie forse valk. cinnamon gepareld geelwang.

Gipsy 2006; man; wildkleur kanssplit geelwang. Erg broeds!

Er komen dan nog wel weer 2 bij, en dan blijft het zo.
Ik twijfel nog om 1 koppel dominant pastel te verkopen maar daar ben ik nog niet over uit.

Ik ben hard aan vakantie toe!! Nog 1 weekje en dan .... heerlijk inpak stress ;D

Groetjes Esther