27 april 2024, 23:01:28

FLEVOVALKENHOF 2007 zie dagboek 2008!

Gestart door *Esther*, 4 januari 2007, 21:32:22

« vorige - volgende »

Rianne


*Esther*


Rianne

Beetje de valkparkieten bespieden als ze zitten te paren! ;D


•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op  9 maart 2007, 11:33:27


!!Ik heb een eerste en zeer langdurige paring gezien tussen Twinboy en Twingirl!! 



JAAAAAAAAAA  :) Gefeliciteerd  :D

Dafrinja

En mij ermee lekker maken he!  >:( GRRRRRR  :P ;D

Groetjes Dafrinja

*Esther*


*Esther*

Even 2 fotootjes;
een van de twee witmasker dominant pastellen en de ander van hoe de voliere er nu bij staat.





Quendi

Wauw, die zwartkoppen zijn echt mooi. De bovenste is opaline he? En die eronder? Weet je nou zeker dat het beide poppen zijn?

Gr Sietske

*Esther*

Citaat van: Quendi op  9 maart 2007, 20:22:12
Wauw, die zwartkoppen zijn echt mooi. De bovenste is opaline he? En die eronder? Weet je nou zeker dat het beide poppen zijn?

Gr Sietske


Hoi sietske,

Klopt de bovenste is opaline, de onderste denk ik niet. Ik heb ze nog nooit zien fluiten of macho gedrag zien vertonen. De opaline zal zeker een pop zijn anders was ze die al wel kwijt geweest. ;) Maar...... ze hebben sinds de blokken er in staan veel interesse in elkaar. Wat ik daar nu weer mee moet (of niet moet?) De beide witmasker mannen vinden de blokken erg leuk en de fallow man heb ik eigenlijk ook nog niet kunnen betrappen op het man zijn. Dus ... blijft het toch weer één groot raadsel en zal de tijd het leren. ;D

Gr Esther

Caroline

GAAF!! De wipwap.  :D

Mijn Pablo fluit ook nooit en is zeker niet macho maar wel heel lief voor zijn popje en een voortreffelijke vader.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Arno

Hoi Esther,
Je dominant pastel popje ziet er werkelijk schitterend uit als ik me niet vergis is dat Misty toch ???
Echt erg mooi ;D
Groeten Arno.
Arno Hobbykweker van Valkparkieten
www.arnohobbykweker.nl  meer info over mutaties : http://www.valkparkieten-benelux.tk/

Little Cockatoo

Ow super gefeliciteerd met de paring.

Ik wou dat onzen dat deden.

gr. hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

*Esther*

10 maart 2007, 20:48:58 #102 Last Edit: 10 maart 2007, 20:50:52 by *Esther*
Hoi, hoi,

Zoooo wat een lekker weertje vandaag!!!
En morgen nog beter!

Arno, ik moest ook even goed kijken; ik denk dat het Silvie is. Ik had Silvie eerder en die is opaline. De mannetjes zijn daar nog steeds druk met de blokken maar verder geen onderlinge contacten....

Ze hebben vandaag allemaal een gekookt ei gekregen. Wie weet brengt ze dat nog wat in de stemming. ;)
Maandag haal ik nog wat hennepzaad (en eivoer).

De kans dat ik zelf blokken ga maken wordt steeds groter. Als ik het omreken naar zelf maken valt het verschil reuze mee.


Houdoe ;D



*Yvon

Hoi hoi

Wat een mooie volieres heb je staan.
Zeker wanneer het zonnetje er zo lekker opschijnt.
Staat zo lekker voorjaars.  ;) ;D
En je valkjes zijn ook om te  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

caro

Hoi Esther,

Wat een  mooie foto's met mooie valkjes erop. Het ziet er allemaal perfect uit en met het mooie weer krijgen de valkjes heus wel zin hoor ;D.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "



http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/