6 mei 2025, 23:02:29

Jaja..weer een namenpoll

Gestart door Starlet_Sabje, 17 augustus 2003, 02:49:10

« vorige - volgende »

Starlet_Sabje

Nou...heb nog geen vogeltje maar mijn vriend en ik hebben nu al een strijd over de namen.. dus.. RAAD!!

jean

ik vind ze allemaal mooi behalve apu

Sander

ik vind muppet de mooiste. Lekker komisch

groetjes
sander

Starlet_Sabje

haha.. dit is wel leuk zeg. Apu is ook van de simpsons, net als Homer. En dat kijken we hier nog wel graag..  :D

smeagol

Hoi Starlet_Sabje,

Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk maar ik vind ook muppet het leukst. Baloe vind ik ook heel erg leuk maar zo heet de hond van een kennis van mij en nu vind ik dat een honden naam maar dat maakt voor jou niet uit die ken jij toch niet. :D
Het viel me net trouwens op dat je ook een Smeagol beht zitten, ik heb die van mij ook zo genoemt maar ik zat te twijfelen tussen Gollum en Smeagol maar de keus viel op Smeagol.

Groetjes van Greetje en Smeagol

Starlet_Sabje

Nou.. smeagolletje is mijn hamster! En gonzo ook.. maar nu is er ook nog plaats voor een vogeltje.. en daar wil ik ook een grappige naam voor... mijn vriend blijft erbij dat muppet een verzamelnaam is en dus niet leuk is.. hmmm.. lastig parket he? Apu blijft nog altijd 1 van mijn voorkeuzes..

smeagol

Ik vind Apu ook heel erg leuk.
Het is altijd moeilijk om een naam te zoeken die jullie allebei leuk vinden (een vogel is ook net een kind he?? ;))

Groetjes Greetje en Smeagol

Starlet_Sabje

hahah ja idd... maar wou wel eens een keer wat origineels.. smeagol hoor je ook niet vaak..en ik vond het ook een erg grappig beesje in de film! Apu klinkt op zich wel grappig. Ik denk ook wel dat dat het wordt. Makkelijk ook om uit te spreken eventueel voor het vogeltje zelf.. maar andere mogelijkheden zijn nog steeds welkom!!!!

Barbara

Timon of Pumba? Simba? Santo? Zazoo (maar zo heet wel al het valkje van mijn zusje), Qeeunie, Garmanara, Epica,

Nog aparter; Floreo, Magnhild, Puella (betekent meisje), Chiyuchech (glimlach), Virgen, Saltatio (dans), Skudrinka, ik weet wel wat aparte namen :D ik denk dat heel weinig mensen de herkomst hiervan herkennen, anders hoor ik het graag!

Starlet_Sabje

Oei Barbara! Dat zijn wel heel aparte namen! Zou het ook makkelijk voor het vogeltje uit te spreken zijn? Zazoo vind ik op zich ook wel leuk ja.. timon en pumbaa zou voor een stelletje leuk zijn (net als pinky en the brain, smokey en the bandit > beesjes van een vriendin van me..) heb nog 2 weekjes een leuke naam te kiezen. dan komt mijn vogeltje!!!!

Natanella

:o :oJeetje Barbara, jij kunt er wat van! Want aparte namen zijn het zeker! Ik ben eigenlijk ook altijd op zoek naar iets leuks. Gewoon, omdat ik wat met namen heb. Maar dat rijtje van jou herken ik echt niet!
groetjes, Anita