DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Wilma1

Hoi Yvon,
Hélemaal mee eens, ik zou écht niet zonder willen en eigenlijk kunnen  :-\ Als we thuiskomen, of als ik alleen, is er altijd iemand thuis  :D

Er is altijd iemand die me komt begroeten, bij me komt zitten. Of Ruby en Coco beginnen vrolijk "HALLO" te roepen met het bouwvakkersfluitje er achteraan  :D héérlijk vind ik dat!!!

Dieren kunnen je zo blij maken  :D Als ik me rot voel, lijken ze het te merken en komen ze me koppies geven, Coco babbelt dan zo lief tegen me en zelfs Ruby is anders, stapte laatst zo op mijn arm  :o toen ik bij hem stond en hem probeerde te aaien, ik was even verdrietig maar plots was ik perplex en het gaf me zo'n fijn gevoel ineens  :D

Als ik ooit in een bejaardenhuis kom  :P móet er een dier bij komen wonen, anders zou ik me erg eenzaam voelen  :-\ Ik vind het al stil als ik bij één van de kinderen ben, omdat ik altijd een dier of meerdere dieren heb gehad en nog nooit zonder bedenk ik me ??? ???

Nu zit Flos al half over me heen,  op schoot te klimmen  ::)

En Mitzy is echt hélemáál  ::) "gehypnotiseerd"  ::) van die muizen, ze zit er werkelijk de hele dag bij, met af en toe een plas-, eet- en drink pauze van zo'n 5 minuten  :P om weer terug te rennen naar "haar muisjes".

Ook nu zit ze als stokstaartje ervoor, want "het" beweegt  ;D

Wat lief dat je steeds een witte poes ziet ergens, toeval ??? Wie weet zit er eens een witte op de stoep bij je, die een lief baasje en bazinnetje zoekt  ;)

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

22 november 2008, 11:21:02 #1561 Last Edit: 22 november 2008, 11:31:06 by Wilma1
Van de week heb ik hééééééél veel foto's gemaakt van onze ouwe "lobbes" Flossie  :-* Hij begint echt ouderdomsverschijneselen te krijgen  :-\ lopen gaat zo stram en stijf (bijna 22), alhoewel ie nog redelijk springt ???

Hij zit soms in de verkeerde hoek van de kamerdeur erin om eruit te gaan  :-[  gisteren luktte het niet de deur open te krijgen, dus eens afwachten wat hij ging doen...... naar buiten om in de tuin zijn behoefte te doen in de grintjes  :o ;D best wel slim en ff opruimen is zo gedaan. Hij doet het niet ergens binnen.

Hij slaapt erg veel, eet goed, maar wordt mager  :'( en iets zegt me dat het "zomaar" en afgelopen kan zijn  :'( wat ik eigenlijk nog láng niet hoop, maar moet wel realistisch blijven.

Het is zo'n lieverd  :-* als we hem oppakken, knort hij meteen zó hard  :o en legt zijn kop in onze nek  :)

Kont op een kussen en koppie op mijn schoot  :-*

ik zie, ik zie..... iets WIT's  ::) :P

Mickey, lekker warm  :D het kussentje kwam van de CV af  ::) en dát beviel meneer wel  :P

Hij wil eigenlijk nooit lang binnen en ligt dan op zijn zelf gecreeërde plekje onder de hulstboom  ::) mensen zullen minstens denken dat hij er niet in mag  :-\ maar hij wíl niet  :-[ Het is eten, drinken en wegwezen  :o :-\

Dus nu hij binnen was, ff geslijmt met dit kussentje en het luktte hij blééf binnen  ;D Zo ook wel eens in de linnenkast onderin, mag niet  :P maar hij wel, als ie er bij toeval snel inkruipt  ::)

De muisjes Pixy en Dixy  :D Na de wekelijkse schoonmaak, moeten ze weer de inrichting "opruimen" naar eigen inzicht  ;D

PIXY EN DIXY klik hier

Ook Coco had het weer ff drukdrukdruk  ::) :P

COCO, klik hier

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Hele leuke filmpjes weer. En het zijn nog 2 muisjes zie ik ;) ;)

De foto's van de oude poes Flossie en van de aandere 2 poezen zijn ook heel lief. Het is dat ik wist waar ik moest kijken anders had ik ze wrs nooit gevonden.

Liefs Anja

Caroline

Lief lief lief!!!!

Ik duim dat Flossie nog een paar jaartjes mag blijven.

Hele fijne zondag!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Hee Daisy, ik kan nét niet bij je oortjes komen  :-\ ;D

kom dan  :P

wat kijk jij nou Mitzy ??? kom maar als je durft  ;D  :P

ik heb en lekker plekje gevonden  :) en daar heeft mijn vrouwtje een vachtje neergelegd  :D

heerlijk genieten van mijn rust  :D ;)

TWÉÉ muizen gluursters  ::) :P ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hahaha , leuke en mooie foto's hoor met de katjes en vogeltjes  ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Wilma,

Geweldige foto's weer. En kijkt Coco nog steeds zo achter de tv?

liefs Anja

Wilma1

Ze gaan goed samen met z'n allen Ann  :D

Citaat van: Anja op 23 november 2008, 17:42:22
Hoi Wilma,

Geweldige foto's weer. En kijkt Coco nog steeds zo achter de tv?

liefs Anja

Yep  ::) met acrobatische toeren  ;D en waarom ??? ??? ???  ::)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

12 december 2008, 10:06:48 #1568 Last Edit: 12 december 2008, 10:08:55 by Wilma1

Onze lieve Banjer is gisteravond overleden, aan de gevolgen van een infarct.

Hij was eergisteren al niet lekker en gisteren raakt hij verlamd aan de achterpoten. Kim de DA gebeld en samen zijn we erheen gegaan denkende dat dit niet goed was.

Hij had wss een bloedpropje zitten  en moest blijven om  toct te proberen het weg te krijgen met bloedverdunners. hij knorde tijdens het onderzoek tegen iedereen zo bizar, de lieverd.

Gisteravond heeft hij er een 2e overheen gehad en besloot de DA hem in te laten slapen  :'(

Banjer had een kleine hartruis, dat was bekend (eigenlijk hetzelfde als Mitzy heeft en daar medicatie voor heeft) Bij Banjer was niet het vermoedden dat het ernstig was, onze

Maus heeft ook een kleine hartruis en is ook verder gezond en normaal. Mitzy was vaak moe en sliep veel, daaraan zag je dat het niet goed was met haar. Met haar medicatie doet ze het nu prima, maar zonder zou zij nooit kunnen.

Vandaar dat er met Banjer gewacht was voor behandeling,dit was niet te voorzien.

Lieve Banjer rust zacht, we blijven van je houden  :-* je hoorde er hier ook helemaal bij.
:-* Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Rust zacht, lieve Banjer.  :-*

Sterkte voor jullie allemaal, Wilma.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Rust zacht Banjer en sterkte Wilma :-*

Kimm

o nee! lieve banjer toch :-\

dit vind ik toch erg. ik heb veel meegeleefd met banjer :'(

sterkte wilma :-*

rust zacht lieve banjer :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Sanna

Ach wat sneu... Rust zacht Banje.
Veel sterkte!

Groetjes, Sanna

Monky

Hi Wilma,
Wat ontzettend rot dat Banjer niet meer bij jullie is. Een schale troost is dat hij het ontzettend goed heeft gehad bij jullie. Heel veel sterkte.

Rust zacht, lieve Banjer.

Liefs,
Monique