DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,als ik het zo lees over Mitzy,dan lijkt ze erg op Jochie.  :-\
Die ligt geregeld op de loer als Meissie binnen komt wandelen.
Hij doet het ook als ze lekker rustig ligt te slapen,dan jumpt hij zo boven op d'r.
Dan kan ik hem wel  >:( >:( >:( oehhhhhh !!

En wat een gaaf huissie heb je voor Coco !!  ;D
Hoelang zal dat heel blijven ?
Of is hij niet zo'n slopert ?
En........miss komt er nog een echte samenwoning met Ruby.  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Citaat van: Caroline op 30 januari 2008, 22:14:23
Gefeliciteerd Coco, met je nieuwe villa, gaaf man!!!!!!  ;D

Volgens mij ligt je vrouw al boven in de slaapkamer op je te wachten.  :P

in een opgemaakt bedje  ;D

Hoi Yvon,
Coco is geen sloper, maar juist heel zuinig op zijn speeltjes  :D in tegen overstelling van Ruby  ::) dus een samenwoning met Ruby zit er niet in, want dat mag ie NÍET van mij  :P  dan is in minder dan 1 uur, het nieuwe huis een ruïne  ::) ;D ;)

En Mitzy .. já is dus een soort kopie van jullie Jochie..... we noemen haar vaak "meissie" zou het dááraan liggen ???  ::) ;D ;) ik kan Mitzy soms ook "oehhhhhh" doen hoor, maar zíj míj ook, geloof ik  :P

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

[ik zie een gluurder  ;D ;D ;D Melanieeeee  :D ;) :-*/color]

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

31 januari 2008, 09:56:35 #1143 Last Edit: 31 januari 2008, 10:51:33 by Wilma1
Ik kreeg toch zo'n leuk filmpje over katten  ;D en wil jullie ook laten meegenieten  ;)

KATTENKWAAD *klik hier*

Bibi heeft vanacht lekker in haar ééntje boven geslapen, in het tentje en de hele verdieping voor haar alleen  :D

De anderen beneden en daarvoor heb ik het luikje open gezet, zodat ze weer even konden "gaan en staan" waar ze zin in hadden  :D dit is goed bevallen, ik heb er niet 1 gehoord  ;)

Ik heb alleen gezien, dat Bibi óók deuren openmaakt   :o onze Mickey kan dit ook  ::) en daarvoor zijn er bij een aantal deuren, de kruk omhoog gezet  :P onde andere de kamerdeur  ;D dus dáár kon ze gelukkig niet in komen.

Zojuist was ze aan deze kant aan het springen, hing aan de deurkruk en hing  :o gewoon even op haar gemak te bekijken  hóe ze deze zou kunnen openen  ::) boven was het n.l al gelukt met de slaapkamerdeur, die Danny even dicht had gedaan, omdat hij er vroeg uit was en geen licht naar binnen wilde laten schijnen (lief hè  :D) maar Bibi had hem snel weer open  ::) :P ;D

Slimmmmmmmmmm hoor en ook onbegrijpeleijk, want juist Mitzy zit aan de andere kant van die deur  ::) ::) ::) ::) ::) want het was alweer "bal" zou gauw ze elkaar zagen  ::) ::) ::) >:(....

Tussen de andere katten loopt ze gewoon door, blaast wel ff soms  ::) om even aan te geven dat ze erdoor wil  ::) en net boven zat Snoopy  er en mocht ze er niet door van Bibi, Bibi barricadeerde de deur en begon stoer te blazen naar haar  :o Snoopy durfde er niet langs  :o :o  ::) :P

Zoals Bibi nu hier beneden is zonder Mitzy springt ze overal op en in om nieuwsgierig te gaan kijken  ::)
dus Coco blijf ff in zijn kooi, tot ik klaar ben boven  :P
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Heey Wilma,
Ik moest even terug lezen ;D :-[
Leuke foto's heb je geplaatst!!

En t gaat nog steeds goed hoor met de vogeltjes :)
De blinde kanarie begint nu ook een beetje de weg te kennen in de kooi dus die zit ook steeds vaker op stok. Dus ik denk dat ze het in de volliere ook wel gaat redden als ze eenmaal alles weet te vinden :) En doe de groetjes maar terug aan veronica :D
Groetjes Saar :-*

Wilma1

31 januari 2008, 15:20:22 #1145 Last Edit: 31 januari 2008, 17:02:21 by Wilma1

sssssttttt, ze slaapt  ;D

de slaapkamer ... Coco wilde zijn vriendin uit bed slepen, óf het bed verplaatsen ::) denk ik  ;D maar dat zit vastgeplakt  :P die vriendin niet hoor  ;D

de badkamer, mét ligbad  :P "kind"staat bij de wasbak  ;D

de kamer, met de rest van de bewoners  :D Coco laat ze netjes staan, als ie erdoorheen loopt  ;D

mét TV en stereo  ;D

de keuken  :)

het dakterras  :P ;) ;D

8) 8) 8)

mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  :D

natuurlijk even zwaaien naar de kijkers  ;D

nog ff klussen *KLIK HIER*

het is wazig, ik zette hem verkeerd  ::) maar ze staan erop, Coco en Bibi...ze was nieuwsgierig naar hem, dus heb ik ze even aan elkaar voorgesteld  ;D

Bibi deed zachtjes, Coco niet, die hapte meteen naar haar  ::) ::) ::) ff laten zien wíe de baas is  ;D

BIBI op onderzoek *KLIK HIER*

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi wilma,

wat een leuke foto's en dat huisje dan, erg mooi!
mijn kat doet ook zachtjes naar happy toe, maar andersom niet ;D
mijn kat gaat op de loop voor happy ;D   ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Dank je wel Kim  :D

Hier gaan ze ook op de loop voor Ruby en Coco, allemaal hoor  ;D ;D ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Agnes

Leuke foto's weer,

Ik mis alleen een spiegel boven de wasbak ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Anja

Hoi Wilma,

Wat een leuk huisje heeft Coco gekregen. De filmpjes waren ook erg leuk.

Doggy herkende Coco en jou meteen en kwam gelijk kijken. Zo lief om te zien hoor.

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

Heeft zijn dinnetje ook een naam en de rest van het gezin ?  :P ;D
@Agnes,ik zie wel een spiegel,ziet er alleen een beetje beslagen eruit.  ;D
Het huis ziet er wel lekker knussies uit.
Nou heeft Bibi 2 die haar de baas willen zijn.  :o  ;)
Alhoewel ze van Mitzy meer te verduren heeft.
Ik hoop voor Mitzy en Bibi dat ze toch nog vriendinnetjes gaan worden,alleen elkaar accepteren zou ook al leuk zijn.  :D

Weer een andere handtekening.  ;D
Doe het nou niet te vaak,dalijk valt het niet meer op.  ;)  ;D
Wel weer mooi gedaan hoor !!

*ik zwaai terug naar Coco*

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

31 januari 2008, 21:04:25 #1151 Last Edit: 31 januari 2008, 21:12:59 by Wilma1
Hoi Anja,
Wat leuk dat Doggy de stemmen herkent  :D en Coco is blij met het huisje, hij past er net in  ;D

Citaat van: Agnes op 31 januari 2008, 19:26:20
Leuke foto's weer,

Ik mis alleen een spiegel boven de wasbak ;D ;D ;D ;D ;D

Citaat van: *Yvon op 31 januari 2008, 20:49:19
Hoi hoi

Heeft zijn dinnetje ook een naam en de rest van het gezin ?  :P ;D
@Agnes,ik zie wel een spiegel,ziet er alleen een beetje beslagen eruit.  ;D
Groetjes Yvon

THX Yvon,
Agnes haar bril is wss óók beslagen  ;D  :P

Kijk nog maar eens héél goed Agnes  :P

en namen hebben ze nóg niet, dus verzin maar wat  :P

Het is zóó leuk die handtekeningen maken  :D Yvon, zie steeds weer leuke plaatjes waar ik vast wel iets mee kan doen  :P

Ach daarnet toch een triest verhaal gehoord, ben er helemaal verdrietig van.

We hebben nieuwe buren en die hebben 3 katten. Sinds kort mogen ze even buiten en bleven in de tuin. Nu is er één (Binky, lijkt sprekend op Mickey) verder weg gegaan en of in het water terecht gekomen  :-\ óf uit nieuwsgierigheid ergens tussendoor gegaan  :-\

Hij zit onder de steiger bij woningen langs het water  :-\ en men kan er niet bij komen. De buurtjes zijn gisteren bijna de hele dag bezig geweest hem eronder vandaan te krijgen, maar hij reageert niet eens meer, zo bang is hij daar  :-\

De dierenambulance is geweest en heeft geprobeert hem te lokken en te vangen, maar zonder resultaat  :-\ ze hebben de brandweer gebeld, maar die kon er niets mee, zeiden ze  :o hij zou er vanzelf weer uitgaan, zoals ie gekomen is  :o >:(

Ik wist dat ze Binky al sinds vorige week Vrijdag kwijt zijn en nu blijkt dus dat ie al die tijd dáár zit, want steeds als ze gaan kijken zit ie daar  :-\ :'( Hij is vreselijk angstig en wordt zo ondertussen ook moe.... Piet heeft zijn collega's gebeld en via daar doorverbonden met de brandweer.

Na uitleg, gaan ze overleggen of ze iets kunnen betekenen met een duiker. Ik hoop dat dit kan, het arme dier, ik ben in staat zelf te gaan kijken en alles te proberen...ook al zou ik zeiknat worden.... dat beestje moet daar levend weg en weer naar zijn warme mandje. Ik kan mijn gedachte er amper afzetten  :'(

:'(   :( Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Wat een zielig verhaal over Binky  :'(

Ik heel hard voor hem.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Ahhhhhh  :'(
Kunnen ze geen planken losmaken dan of een stuk ernaast graven.
Dat beessie kunnen ze toch geen dagen laten zitten daar ?? ??  :o :o

En ik heb moeite met het vinden van leuke achtergronden.  :-X

Groetjes Yvon

Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

De buurman was in staat de steiger uit elkaar te halen, maar dat mag niet  :-\ ze denken dat die kat zelf wel weer tevoorschijn gaat komen  :o nouuuuuuuuu na een week, denk ik van niet  :-\

Alles is vreemd voor hem, hij was nog nooit buiten geweest en is hier langzaamaan gaan wennen, want hij wilde zo graag en zag onze katten steeds voor het raam buiten  :D

Ik hoop echt dat ze wat nuttigs gaan doen  :-\

Yvon, via GOGGLE afbeeldingen, tik ik iets in "mooie plaatjes", "fantasie". "magie" etc.... dan komt er van alles tevoorschijn  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3