DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Agnes

Hihihi,

Ik moest ineens aan Pucky en Okkie denken.
Okkie was ons grasparkietje die aan was komen vliegen, en later hebben we er Pucky (valkje) bij gekocht.

Allebei hadden ze een eigen kooi, maar op een gegeven moment zaten ze ieder in de kooi van de ander ;D

Wat je bij een ander ziet, is altijd leuker ;)

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Wilma1

2 december 2007, 12:06:52 #1006 Last Edit: 2 december 2007, 12:12:25 by Wilma1
Tralalalala  :D Ruby krijgt morgenavond een andere kooi  :D dezelfde als nu maar GOTER  :D :D :D

hier een soortgelijke van die ik koop, die heeft dikkere stangen als ombouw dan op dit plaatje

Voor 50 euro koop ik hem, morgen ga ik hem ophalen met Jamie, want in mijn auto past ie nét niet in en daarbij doet ie het niet  :-\

Jamie is zo lief mee te gaan naar IJmuiden met mij!!!

De andere kooi blijft, want die gaat mee voor de camping, maar als ik nu moet werken heeft Ruby meer ruimte .... ik vond dat steeds zo zielig en op de camping is er altijd iemand dus zit ie er amper in  ::)

Ik ben benieuwd hoe hij Dinsdag gaat reageren  ::) want iets nieuws is bij hem goed aftasten  ::) :P ;D

Hij is nu weer bezig bij Coco IN de kooi  ::) ik zal eerdaag een andere spiegle moeten ophangen, want hij haalt elke X weer een stukje meer hout eraf  :o ::)

Sloopte de ene bij jou ook liever iets IN de andere kooi Anke ??? Nou Ruby wél hoor, zijn kooi blijf intact, maar de spullen van Coco hebben het zwaar te voorduren  ::)  ;D
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Een verhuizing op komst ;D ;D ;D ;D ;D

Ben erg benieuwd hoe hij reageerd.

Wel meteen foto's nemen en ons mee latene genieten hè?

Groetjes Anja

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

4 december 2007, 15:53:21 #1009 Last Edit: 4 december 2007, 15:56:47 by Wilma1
Het leek net of ik mijn schoen heb gezet en deze vanmorgen is gevuld met een papagaaienkooi voor Ruby  ;D

Tis dit ??? ???

er zit een brug, of zo aan vast ???

nouuuu zeg een nieuw huis  :o :D :D :D kijk toch wat een verschil  ;D

Halloooooohooooo visite  :P ;D

niemand thuis ??? of zou ie op zolder zijn  ;D

klááááár en helemaal ingericht naar wens!!!  :D

Wat een heerlijk poezenweer.....  ;D

Mitzy  :D

Maus  :D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Dan moet je wel grote schoenen hebben  :-[ :-X ;D

Dat ziet er mooi uit hoor! Gewoon 2 keer zo groot als die daarnaast staat.

Geniet er maar lekker van!

Groetjes,
Monky

Wilma1

IK geniet ervan, NÚ Ruby nog  ::) :P ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Wilma

Hoe is het nu met Ruby, al gewend?

Echt een hele mooie kooi hoor!!!

mara

*Yvon

Hoi hoi

Wooouw,jij hebt wel een hele grote schoen !!  :o ;D
Tis maar goed dat je voet er dan niet meer inzat.  :D
Hele mooie ruime kooi voor Ruby.
Wie weet wil hij nu wel gaan samenwonen.
Wie weet wat er dan onder de boom komt te liggen.
Zet je je boom wel hoog genoeg dan ?  ;) :D

Heerlijk gezicht hoe de katten zo lekker liggen te knorren.  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Citaat van: *Yvon op  4 december 2007, 19:43:13

Wie weet wil hij nu wel gaan samenwonen.
Wie weet wat er dan onder de boom komt te liggen.
Groetjes Yvon

:o :o :o :o :o  :-X :-X :-X

Dát mag ie niet horen hoor, want dat kan echt niet  ;) ook al zou ik het willen  ::)

Ja lief hè, die poezen zo lekker binnen de hele dag, alleen snel ff plasje en poepie doen buiten en als het tè nat is boven in de kattenbak  ::) :P

Hoi Eugenie,
Hij slaapt op de vertrouwde slaapstok  :D en heeft daarnet de hele kooi verkend  ::) eind klimmen, want hij moest ook weer terug  ;D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ruby geniet van de klimruimte BOVENIN  ::) maar hij wordt nu ff "streng aangepakt"... wie niet eet, krijgt géén toetje"

Dus als hij niet gaat eten, onderin de bakjes, géén vers fruit !!! EERST ETEN  >:( !!!!  ;)

Hij weigert helemaal naar beneden te gaan  ::) dat komt wel, maar niet zolang er lekkers in zijn fruitbak zit, dus ff niet meer vanaf nu  :(

Vreemd vindt ie dat wel, want hij is al een paar X gaan kijken en kijkt dan mij aan, met een blik "je bent iets vergeten ??? ??? " ......  :P

Wel is ie druk slopen aan de grote wilgentak erin  ::) vervelen doet ie zich niet  ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Wat ben jij streng zeg  :o :o :o :o ;D ;D ;D

Mooi zeg de kooi. hij gaat er vast snel aan wennen en dan vreet ie je weer de oren van hoofd ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1

;D Tis wel lachen hoor, meerdere Xren gaat ie met zijn kop voorzichtig naar beneden nu, neemt een paar korrels in zijn bek en als een spééér naar boven  ::) ;D

En telkens in die lege bak kijken en dán naar mij, krijg dan meteen een schuldgevoel, dat ie "niks" te eten heeft  :-\ hij weet wel hoe hij het moet laten zien aan mij hoor   :P

Net een klein kind, die met de armen over elkaar, naar zijn bord zit te kijken met een prutlip  ;D en zijn toetje niet krijgt  :P

Hij krijg zometeen 1 druifje en een stukje appel, wat ie in 1x eet, dus moet dan de rest van de dag wéér naar beneden toe, zo ook met water  ::)

Ik heb een ring gekocht die ook IN zijn kooi past, hij speelt daar wel mee, maar op die "rare vreemde" stokken zitten doet ie nog niet  ::)

Hij kruipt in de hoek op het oude vertrouwde, alsof ie een kanariekooi heeft   :o ::) ;D en toch klimt ie door zijn hele kooi heen  ??? ::)

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ruby eet netjes uit zijn bakjes en drinkt ook water aan de andere kant  :D ik wist het  ;D

Dus nu krijgt hij weer fruit en groente en is helemaal blij  :D gisteren zat hij ook even voorzichtig op de nieuwe stokken  ::) 2 stapjes, maar de eerste zijn gezet  ;D

De hoekstok is nog zijn favoriet  :D

Zometeen de 2 hondjes ophalen,  Cindy en Zoë, ben benieuwd hoe alles gaat reageren met die dribbelpootjes op het laminaat  ::) en niet 4 maar 8 pootjes  :o

De hamsters groeien de pan uit  :o Yodi méér dan Yoshi, ze passen amper samen in een huisje, maar proppen zich er allebei tegelijk  :o in.... wél lekker warm natuurlijk  ;D

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3