DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Inge88

Zijn kanaries dan echt tam te maken?  ??? Hoe tam?

Wilma1

7 februari 2007, 21:46:50 #196 Last Edit: 7 februari 2007, 21:49:38 by Wilma1
Ach wat een mooitje Monique...en die van jou Caroline, heb ik volgens mij eens op en foto gezien (in dat "kruipkooitje" toch...wodt eerdaags moeilijk met een dikke buik  ;D))

Blij dat jullie allemal positief reageren....ik was best wel bang dat iedereen het raar zou vinden  :-\....eerst valkjes weg doen en nu een kanarie erbij en de andere 2 houden....

Een kanarie heb ik nog nooit last van gehad ook vroeger niet...en de andere 2 wil ik voor geen goud kwijt....nu heb ik het gevoelw at meer'compleet"te zijn met een gezellige fluiter er weer bij. En daarom ook maar 1 kanarie, want dat kan en GEEN 2 zeravinkjes gekozen.

Ricky heeft zijn nieuwe kooi en is NU nog aan het snoepen en uitproberen van alles wat erin zit  ::)....ook het schommeltje is goedgekeurd en DAT heb ik nog bij niet 1 kanarie gezien die ik had...die gingen NOOIT :-\ op een schommeltje...deze dus wel  :D ....leuk!!!!  ;D

Deze was even tijdelijk, maar vind ik TE klein...hij zat in NOG kleiner  :-\ met alleen 2 stokjes en voer- en waterbakje...

en deze is het nu geworden....groter.... en niet rond en veel dingen erin om te spelen te beklimmen en te eten  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Zo,dus je hebt een mooi zangtalentje erbij.  ;D
De mensen die er wat van zeggen,zijn mensen die er niet alles vanaf weten.
Zo weten gewoon een hoop mensen niet dat valkjes echt erg veel stof bij zich dragen.
Nou,ik weet het nu ook hoor.
Als ik kijk naar Dilaan d'r kamer.  ;)
En dan staan daar maar 2 valkjes.
Waar Ricky nu in zit,vind ik ook veel beter en mooier.  ;D
Ben benieuwd of je hem tam gaat krijgen.  ???
Kanaries staan daar niet zo om bekend,tenzij je hem van heel jongs afaan hebt.
Succes !!  ;D

Oja,Carcoline en ik waren 2 weken geleden in Ridderkerk.
En daar zagen we toch mooie kanaries.
Die waren heel erg wit met hier en daar een geel vlekje.
Mooooooooiiiiiii   !!   ;D  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Inge88

Wilma1

8 februari 2007, 16:49:22 #199 Last Edit: 8 februari 2007, 17:26:56 by Wilma1
Dat is ook zo Yvon....maar hier heeft er niemand veemd gereageert  :D

Ricky is 1 1/2 jaar en sinds net fluit ie de sterren van de hemel...helemaal in zijn sas  ;D

Vanmorgen nog niets van sneeuw...het enige witte was

MITZY  ;D

maar rond half1 veranderde dat en "het witte ding" bekeek met verbazing de witte vlokjes die langs het aan dwarrelden  :o
;D

heeeeeeeeeeee wat is dat ???

HIER ook al  :o

huh  :o :o ze worden steeds groter  ::)

mijn zitplek is straks helemaal wit  >:( en nat  :(

http://www.youtube.com/watch?v=kvcuFtyoyeA
maaaaar  toch ff kijken buiten.... misschien kan ik die dingen pakken en wegjagen  ::) ;D

zie je  :o DIT bedoel ik nu  ::).....

de ooievaar ook helemaal bedekt met een witte deken  ;D

zo krijg ik geen kouwe en natte pootjes  :P

ikke wel  ::)

want ik ben op zoek....hoge noodzaak  ;D

bijna gevonden :P

best koud  :-\ maar het MOEST toch echt  ::)

ik moest me even laten zien  :D

ff de andere kant  ;D

dit is mij  dagplek...BIJ DE MANNENCLUB  ;D en ik vind het hier leuk, want op deze plek fluit ik wel heeeel veel :D

en nog steeds niet uitgegeten  :P

en IK heb een verse wilgentak gekregen.... vrouwtje was wel zeiknat, want er viel allerlei nattigheid uit de boom  ;D DAT moet ze maar voor me over hebben  ::) :P

WAAAAAAAAAARRRRRRRR is Coco  ???  :P

IK zie hem  :D

ik zie niks  ???  ::)

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Inge88

Wat een leuk foto-verhaal  ;D Ik dacht dat er een echte duif op je tuintafel zat, maar even later was die helemaal bedekt met sneeuw, dus nah niet dus  ::)

Wilma1

8 februari 2007, 17:11:02 #201 Last Edit: 8 februari 2007, 17:15:38 by Wilma1
Citaat van: Inge... op  8 februari 2007, 16:56:52
Wat een leuk foto-verhaal  ;D Ik dacht dat er een echte duif op je tuintafel zat, maar even later was die helemaal bedekt met sneeuw, dus nah niet dus  ::)

;D ;D ;D en het is GEEN duif maar een POES, die met zijn kont omhoog staat  ;D

Ik heb er nog een filmpje tussen gezet, die was nog aan het uploaden  ;)
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Mooie foto's. En Mitsy die de sneeuwvlokjes aan het vangen is. Superrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Nu zie ik pas wat voor mooie kleuren Ricky heeft. Echt prachtig zeg.
Was je erg nat geworden ja  ;D ::)

Groetjes Anja

Rianne

Hoi Wilma,

ben ik nou kippig of heeft je kanariePIETJE 2 ringetjes? Zou leuk zijn als Coco en Ruby hem na gingen doen met fluiten ;D

Wilma1

Citaat van: Rianne op  8 februari 2007, 19:44:07
Hoi Wilma,

ben ik nou kippig of heeft je kanariePIETJE 2 ringetjes? Zou leuk zijn als Coco en Ruby hem na gingen doen met fluiten ;D

Weet je dat IK dat OOK net zag op deze foto  :o de rode had ik al gezien aan het pootje  ::)

het was me zo nog niet eens op gevallen...ik wil  hem niet meteen weer vangen, maar ga toch eens kijken wat waarop staat...op de groene staat in ieder geval 2005.

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Inge88

Citaat van: Wilma1 op  8 februari 2007, 19:57:00
Citaat van: Rianne op  8 februari 2007, 19:44:07
Hoi Wilma,

Weet je dat IK dat OOK net zag op deze foto  :o de rode had ik al gezien aan het pootje  ::)

het was me zo nog niet eens op gevallen...ik wil  hem niet meteen weer vangen, maar ga toch eens kijken wat waarop staat...op de groene staat in ieder geval 2005.

en op de rode 2006?  ::) :P

Caroline

Hoi hoi, het groene ringetje is inerdaad een kweekring van het jaar 2005 de andere een knijpringetje waarschijnlijk aangebracht door de kweker. Deed ik vroeger ook wel, van elk koppel kregen de jongen een ander knijpringetje om.  ;)

Knijpringetjes kun je trouwens ook gewoon weer verwijderen.  :)

Gaaf filmpje van Mitzy.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Zal ik die er dan maar afhalen ??? 2 lijkt me niet prettig zitten voor de vogel  ::) dat is de rode dan Caroline ???
::) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ja, je moet even kijken maar als je goed kijkt zie je een plek waar hij open kan, hier kan je als iemand Ricky goed vasthoud, je beide duimnagels tussen zetten en hem zo openknijpen.

Snappie??  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op  8 februari 2007, 20:33:07
Ja, je moet even kijken maar als je goed kijkt zie je een plek waar hij open kan, hier kan je als iemand Ricky goed vasthoud, je beide duimnagels tussen zetten en hem zo openknijpen.

Snappie??  ::)

Yep  ;) ik zal kijken of Piet een geschikte assistent is  ::) met zijn grote knuisten, moet ie hem niet zo vasthouden als een valkje  ;D want dan springt het ringetje vanzelf open  :o met een valkje heb je wel vulling in handen...aar met Ricky meer "lucht"  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3