DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Caroline

Hopelijk krijg je morgen een goeie uitslag, ik duim voor je.  :D

Fijn voor Petra, is je schoondochter toch hè??

En .... je niet meer druk maken hoor, lekker genieten van jouw Coco.  ;)

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

5 maart 2007, 20:35:35 #316 Last Edit: 5 maart 2007, 20:44:02 by Wilma1
THX allemaal...Petra is mijn schoondochter ja  :D....en morgen rond 18.oou. ben ik pas weer thuis, zal dan idd best moe zijn  ::) want na werken en pure inspanning met therapie  ::) ::) ::) ;D dan kan ik de oogjes 's avonds meestal niet meer open houden  :P ;D

Ik zat net met Coco vogels te kijken op YOU TUBE...en hij kijkt echt mee  ;D...fluit terug....koppie scheef...

en deze sprak hem en ook mij erg aan....

http://www.youtube.com/watch?v=Grf8_T03YNw

en voor degene die DEZE nog niet kennen
http://www.youtube.com/watch?v=bKnpZHUjRH4
deze blijf ik GEWELDIG vinden  :D :D :D

http://www.youtube.com/watch?v=opXK5qpxugM 
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

;D knap hoor, zoveel geluiden nadoen  ::)..

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik hoor het wel. Heel veel sterkte vandaag!

Mara

Wilma1

Hoi Eugenie,
Ik had je een smsje gestuurd, die zal je ontvangen hebben rond 12 u. ???

De uitslag....
De longfunctie was redelijk, niet geheel oke, maar veel beter. Ik heb een astmatische afwijking, maar hoef er (nog)  geen medicatie voor te hebben.

Hij vroeg OF ik nog vogels heb en liegen kan ik toch niet, maar heb het even alleen op Coco gelaten, ik vond de melding van 3 wel heftig om te vertellen. Hij keek twijfelachtig, maar heeft er begrip voor als dierennliefhebber.

Ik moet mezelf goed in de gaten houden , met name op plotselinge koorts, afvallen, benauwd worden en vooral GRIEPVERSCHIJNSELEN. Mocht ik een van deze klachten krijgen moet ik met HEM contact opnemen en met niemand anders!! Dat is dus duidelijk.

Weer heeft hij me erop gewezen HOE gevaarlijk mijn kwaal is en WAT de gevolgen kunnen zijn...dus ik neem dit zeker serieus. Coco en Ruby kunnen met een gerust hart blijven, mits ik plotseling weer erg ziek ga worden....maar totop heden gaat het wel goed en funtioneer ik goed en heb goede energie en eetlust. 's Morgens heb ik wat slijm, maar geen hoestbuien meer.

Door deze afspraak vandaag heb ik een hele dienst meegedraaid, doordat het geen zin had eerst naar huis te gaan en dan weer terug.....en na het werk mijn training gedaan..ik ben dus HELEMAAL "op  ::) maar met een goed gevoel  :P en merk wel aan mijn been dat ik het rustigaan moet opbouwen, want anders wordt het teveel en overbelast ....

Dus volgende week gewoon 2 uurtjes in de 2 dagen die ik werk en dan rustigaan meer....
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Fijn, toch best wel goed nieuws.

Ik duim voor je dat het zo goed blijft gaan.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Gelukkig zijn je longen al een stuk beter.
Enn nu verders je eigen wel een beetje aan de regels houden en niet meer doen als wat je mag.  ;)
Enne niet liegen maar toch liegen ?  ;D
Nouuuuu,soms mag dat wel hoor.
Als het je maar goed uitkomt.  ;) ;D ;D
En weer lekker aan het werk.
Ook dat moet je weer rustig opbouwen.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

hennie

Hallo Wilma,

Ik ben blij voor je dat de uitslag van de longtest is meegevallen. Wel vind ik het jammer dat jij niet onbezorgd van je vogels kan genieten, maar altijd op je hoede moet zijn!

Waarschijnlijk heb jij inmiddels wel geleerd, hoe je hiermee moet omgaan.

Zware dag voor je geweest, kruip maar lekker je Sleepy Teepy in!

Dag Wilma,
Hennie

Wilma1

Hoi Yvon
;D leugentje voor bestwil, als ik meteen 3vogels had gezegd weet ik niet of hij daar blij mee zou zijn dus de helft liegen en de andere helft is waar dus werd ik niet rood  ::) :D en ik hou me ALTIJD  ::) ::) ::) aan regels  :P :P ;D ;)

Hoi Caroline,
Ik ben er tevreden mee en voel me goed dat is belangrijk over 3 mnd. hebben we weer een beter beeld!!

Hoi Hennie,
Idd erg jammer, maar alles went...als je er maar achter staat!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Sorry voor de late reactie gisteren, had een dippie maar heb je sms'je wel gehad hoor. Ik schaam me ook diep dat ik niet meteen reageerde....

Gelukkig dat de uitslag wel mee valt. Heeft hij ook gezegd welke astmatische aandoening je hebt? En je hebt helemaal niet gelogen, alleen de waarheid een beetje verdraaid  ;). Mag ook wel eens.

Mara

Anja

Hoi Wilma,

Mooi nieuws zeg. En dat leugentje moet kunnen toch.
Ik blijf voor je duimen dat het goed blijft gaan.

Groetjes Anja

Wilma1

Halloooooo,  :D

Coco is helemaal verliefd op zijn "vriendinnetje"....als ie in de kooi zit, als ik weg moet, zet ik "haar" maar bij hem op de ladder bovenin, waar Coco graag zit en hij is er zo mee bezig.....geeft eten, kroelt ermee, maakt geluidjes ertegen en SLAAPT ernaast.

Hij doet zo voorzichtig en het beeldje blijft dan ook netjes staan daarbovenin...verbazend  :o Ik zou het vanavond erit halen, maar toe ik zag hoe lief hij er haast tegenaan zit te slapen  ::) :-* heb ik het maar laten staan  ;) een kind heeft een beer, Coco een stenen vogel  :D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ruby heeft uitgevonden, die ie zichzelf hard kan afzetten op zijn spiraal en soms krijst ie van bljdscahp...zo leuk  :D...sta ik klaar met mij toestel...BATTERIJEN LEEG * grom*  >:( en geen volle te vinden...  >:(

Nou ja....hij pakt zijn kooi en duwt zich hard af  ::) de bel onder spiraal tingelt gezellig  :P mee en hij heeft een plezier  :D....  ;D ...hij zwiept heen en weer  ;D
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Dan laat hem nog maar even oefenen .
tegen de tijd dat je batterij weer opgeladen is , kan hij het nog beter.
De foto's houden we wel tegoed.
Groetjes Riny

Mara

Hoi Wilma

Ik ben het met Riny eens, de foto's houden we nog te goed.

Mara

Wilma1

Oooooo vast wel  :D hij is de hele dag lekker bezig geweest  op de spiraal  :D dus doet nog wel eens!!!

Op gegeven moment, heb ik de spiraal gepakt en hem zogezegd "geduwd" net als een kind op een schommel....hij begon erbij te fluiten en zwierde mee alsof ie hielp afzeten  ;D..dit was echt heel gaaf!!!!  :D :D :D :D :D

1x greep ie mis aan de kooi en kukelde voorover, nu heeft een vogel nagels, dus hing ie ondersteboven aan de spiraal   ::) ;D ;D ;D anders had ie plof op de grond gezeten  :o
;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3