DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Wilma

Ik weet niet of je katten nog meer kunt verwennen. Hier hebben ze in elk geval we wat extra's gekregen. 7 Stengels trosgierst, een bakje met eivoer en lekker fruit en dan ook nog brood. En Oscar, die ligt lekker op de bank te slapen, is al drie keer wezen wandelen. Ik denk niet dat we onze dieren nog meer kunnen verwennen, niet als je door het jaar heen goed voor ze bent.

Liefs

mara

Jessica



Zoek de echte kerstman...  ;)
Prettige Kerstdagen & een Geluukig Nieuwjaar

groetjes Poekie &  Jessica

Wilma1

25 december 2006, 13:31:36 #17 Last Edit: 25 december 2006, 13:38:44 by Wilma1
Citaat van: Mara op 25 december 2006, 13:21:22
Hoi Wilma

Ik weet niet of je katten nog meer kunt verwennen. Hier hebben ze in elk geval we wat extra's gekregen. 7 Stengels trosgierst, een bakje met eivoer en lekker fruit en dan ook nog brood. En Oscar, die ligt lekker op de bank te slapen, is al drie keer wezen wandelen. Ik denk niet dat we onze dieren nog meer kunnen verwennen, niet als je door het jaar heen goed voor ze bent.

Liefs

mara



Het leest alsof je je katten TROSGIERTS etc. hebt gegeven  ;D

De vogels hebben een special SPICEY MIX gekregen, daar zit pasta in met kruiden, speciaal voor vogels erg apart, had ik nog nooit gezien. Moet je weken in de magnetron, afkoelen en geven. je zou het zelf haast kunnen eten  ::)
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

En dan te bedenken Wilma, dat ik helemaal geen katten heb!!!

Gnagna

Ann

Hey Wilma

Leuke poezen heb je. Zal ook hier regelmatig komen lezen.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Wilma1

Ik za eerdaags "op zoek" gaan via de PC boven, om wat foto's te plaatsen van de poezen....ik heb daar rmeer dan genoeg van op de PC staan......volgens mij bezitten we meer DIERENfoto's dan van de kinderen  ;D ;D ;D
:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

1 januari 2007, 14:42:39 #22 Last Edit: 13 september 2008, 11:06:15 by Wilma1
Even gewoon wat foto's van de poesjes....de eerste is mij kleine lieverd die helaas is verdonken, gek genoeg haar zusje die ik onder plaats ook...OPZET ??? we zullen het NOOIT weten  :-\ Maar Mikey en Macy waren nog maar 5 maanden en hebben gelukkig een fijne periode gekend hier...

Onze poes Roxy van toe 9 mnd, zag ze als haar jongen en zoogde ze, zo lief...ook bij mij kwam Mikey steeds sabbelen en heb ik een flesje gekocht om hem af en toe melk te geven, wat ie gretig aannam....ik ben er maanden "ziek "van geweest, dat broer en zus beiden zijn verdronken in 2003.


Mikey met de oudste..zijn voorbeeld  ;D..Flossie (nu 20)


Macy... net 3 mnd.


Roxy, hun "mamma" van 9md.


samen op hun stoeltje..


Mikey wil drinken bij Roxy...


en goede wasbeurt hoort er ook bij natuurlijk...


en na het eten, ga je lekker UITBUIKEN  ;D....alleen....


of samen  :-*
:-* Wilma








Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen katten persoon ben maar ik vind de foto's echt geweldig. Super mooi.

Jammer om te lezen wat er met de Macy en Miky gebeurd is, vreselijk gewoon. Tja, mensen doen soms vreselijke dingen....

Liefs

mara

marilyn

1 januari 2007, 19:19:37 #24 Last Edit: 1 januari 2007, 23:49:09 by Riny
hoikes wilma

in de eerste plaats gelukkig nieuwjaar  ;D  :-*
en ook je 2de deel van je dierenparadijs heb ik gevonden en doorgelezen  :D je poezen heb ik al irl kunnen knuffelen en het zijn allemaal schatten  ;) je hebt idd 2 megaknuffelpoezen maar ook de anderen vind ik heel erg lief  :D
ik zal hier ook wel eens komen buurten hoor  ;)

groetjes marilyn

geef al je poezen maar een knuffel van mij  ;)

Wilma1

Ik ben NOG steeds bezig met knuffelen van poezen.....ze zeggen.....WAAAAUWWW van die Belgische dame....daar willen we meer knuffels van  :-* ;D

Tjonge HET ONWEERT HIER   :o :o :o
:o Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

Citaat van: Wilma1 op  1 januari 2007, 23:43:26
Ik ben NOG steeds bezig met knuffelen van poezen.....ze zeggen.....WAAAAUWWW van die Belgische dame....daar willen we meer knuffels van  :-* ;D

:o Wilma

hoikes wilma

jaaaaaaaaaaaaa jou poezen willen idd veel knuffels dat heb ik gemerkt toen ik bij jullie was  ::)  :P hihihihihi niet dat ik niet graag knuffel met poezen hoor dat hebben ze waarschijnlijk wel aangevoeld  ;D

groetjes marilyn

Wilma1

Het vuurwerk eindelijk ten einde...alles is weer in rust eb vrede...gisteren nog her en der de laatste knallen en schoten de poezen nog onder de bank, maar nu ECHTE RUST!!!!
Zaterdag was en af en toe bar en boos...ik zag van de opgeschoten tienes lopen met zakken vol vuurwerk op hun rug....dan vraag ik me af ...WAT VOOR OUDERS HEBBEN DIE ???

Ze lopen lang en gooien waar ze gooien kunnen met die rotjes kijken niet eens waar....TOTDAT ze Coco zien voor het raam  :o dan ineens bepalen ze richting en.... WAMMMMM....JA hoor richting het raam  :o Coco was al richting zijn kooi gelopen, maar Ruby zat juist hoog op zijn touw en stuiterde echt naar beneden....zo zielig!!!

Verdwaasd zat ie op de grond ff bij te komen en moest ik me echt inhouden  >:( niet naar buiten te stormen >:( en wat keeltjes dicht te gaan knijpen  >:( want bereiken doe je niets  ::)....als alleen maar dat er NOG MEER volgt en daar zat ik niet op te wachten.

Mickey is  1 nacht en de ouderjaarsdag en nacht weggeweest, maar kwam ongeschonden en rustig thuis, heeft waarschijnlijk zijn schuilplaats niet verlaten.

De rest zat om ons heen geklampt, dringen wie bij wie mocht zitten en zonder deurtje  ;D want DAAR stond een plank voor tot na middernacht  ;D...want in blinde paniek vliegen ze overal heen dus ook DOOR het deurtje wat dan alleen op slot zit, dat is al eens gebeurt....dus barricade ervoor gemaakt, voor uitbrekers. ;D
:D Wilma






Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Je zou ze het liefst een draai om hun oren verkopen.
maar het si net zoals jij al zegt, het is vragen om meer.
Hoe gaat het nu met Coco, voelt die zich al wat meer op zijn gemak?
Groetjes Riny :D

Anja

Hoi Wilma,

Wat een lieve foto's van de katten. Zo ontspannen ook.
Wat een k :censuur kinderen.
Hoop dat Coco er niet bang van is geworden zeg.

Hoe is het verder met de kat die naar de DA is geweest om de tanden eruit te laten halen?
Ben de naam even kwijt en ik twijfel zelfs of dit bij jou was.

Groetjes Anja