DIERENPARADIJS van Piet en Wilma Deel 2

Gestart door Wilma1, 23 december 2006, 19:17:14

« vorige - volgende »

Agnes

Wilma, FOEI  :o

Ik begon al bijna boos te worden, dit zal ze toch niet menen..... ;D

Maar eerlijk is eerlijk, je nieuwe aanwinst is een prachtig valkje, en ze past precies bij jou :P

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

Hoi Wilma,
Ik had ook zoiets van uuuuh huh ??? ??? ;D
Jij hebt mij dus een beetje kunnen foppen ;D
Groetjes Saar :-*

Wilma1

13 maart 2008, 19:52:24 #1262 Last Edit: 13 maart 2008, 21:15:29 by Wilma1
Citaat van: *Yvon op 12 maart 2008, 22:02:48
Kiki is denk ik een zwaar bont valkje.  ;D
Tja,dat Coco niet gelijk overstapt is natuurlijk wel begrijpelijk.  :P
Zijn eerste echte grote liefde laat hij toch niet zomaar ineens vallen ??  ::) ;D

Aquaria's zijn vaak geliefde slaapplekjes voor de katten.
Wij hadden er ook 1 en daar lagen dan 2 katten op.  :D
Even snel geupload.  ;)
Mokkel en Meissie

huhhhh? wie stoort ons nou ?

laat ons......

Groetjes Yvon

Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas  2 poezen op 1 aquarium  ::) :P
lief hoor  :D

Hmmmm een zwaar bont valkje  ::) ja dat past wel  :P Coco geeft nog steeds alleen het groentje eten  ::) :P maar is niet bang voor het valkje  ;D

Hihi Agnes, Jij dacht "waarom heb ik die "ballast" hier gekregen"??? " ;D

Grappig Saar, dat ook jij ff dacht uhhhmmmm  ??? Ik probeerdedan  ook om er een lang verhaal van te maken, anders zie je meteen de foto's en dan is de lol eraf  ;D

Ik heb ook foto's van Ruby's kroeltje  ::) die heeft een strengel met gekleurde dingen waar ie zich in allerlei bochten voor wringt  ::) en zich zit uit te sloven, net als Coco voor het groentje doet   ::) :P :P :P

de 2 "dames" gemoedelijk naast elkaar  ;D

en Coco verdreven naar zijn fruitbakje  ::) :P

Coco is boos ???  ::) KLIK HIER
Coco had een hartig gesprekje met het personeel, van zijn huis  ::) vast niet goed schoongemaakt,  de mamma schud helemaal heen en weer zo nu en dan  ;D ;D

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Ik lag vanmorgen echt dubbel om Coco hihi ;D
Lekker mannetje is t hoor :D
Geef hem maar een extra knuffeltje van me :)
Groetjes Saar :-*

Agnes

Hihihi,

Is ie nou in zo'n piepbeest aan het knijpen, of is dat geluid van hemzelf? ;D ;D ;D

Wilma1

;D ;D ;D Dat is Coco diedat doet Agnes  ;D di heeft een hele verrassende woorden-en geluidsschat hoor :P 

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lisa

15 maart 2008, 14:06:47 #1266 Last Edit: 15 maart 2008, 14:11:42 by Lisakuh
Hee Wilma,

Haha die Coco toch. Doggy keek zo van  ??? ::) hee dat geluidje ken ik :P ;D. En wat leuk dat ''valkje'' ;D vind Coco het ''valkje'' leuk :P?

Deze foto is echt kei lief van Coco ;D.

Liefs Lisa

Wilma1

18 maart 2008, 23:02:28 #1267 Last Edit: 18 maart 2008, 23:05:29 by Wilma1
Ja zóóó kei lief dat hij inmiddels is gekookt  :o in zijn "pannetje"  ;D óf is het een lekker warm badje  ;D

Lisa jíj mag het zeggen  :D ;)

Hij vind het valkje wel goed in zijn kooi, maar het groentje is en blijft zijn vriendin en zit vol eten op haar neus elke dag  ::) :P het valkje krijgt hélemaal NIETS  :-\ ;D

Zit ik zojuist heerlijk onderuit op de bank en komt Mickey  naar me toe lopen en kijkt me zóó lief aan  :D maar .... uhhhhh.... ??? hij lag toch op bed ???

Ik kijk nóg eens en jáwel hoor ik zag het  ;D het was BANJER  ::) en kwam ineens ergens "uit het niets" vandaan. Na zijn dorst te hebben gelest, heb ik hem maar naar huis gebracht, voordat de buren naar bed gaan.

Inmiddels weten ze dat hij hier naar binnen loopt en ook weer naar buiten, ze zagen het van de week zelf gebeuren en zat hij ze vanachter onze plantjes achter het raam aan te kijken  ::)

Die heeft hier zijn 2e huisje toegeëigend  :P Thuis de deur uit, betekend even later HÍER naar binnen door het luikje  ::) This hebben ze het (nog) niet vanwege Binky, die er mss ook doorheen gaat en ze dit nog niet willen.

Banjer komt even wat eten, kijken of er mss mellekie staat  :P, zo niet dan wat water drinken van de waterbol, wat ie wel leuk vind, dan een rondje huis, mss een "nap" doen en daarna weer naar buiten wanneer ie zélf wil  ::) ::) ::) ::)

::) Gisteren was ik óók al gefopt, Mickey was eruit gegaan en even later weer binnen, dus ik roep "kom mellekie", hij komt meteen aanrennen en drink lekker uit het bakje, tot ik wat witte haartjes zie aan zijn achterkantje  ??? Zijn koppie optil en WÉL hoor BANJER  ;D

Hij doet zijn naam eer aan  ::) ;D ;D maar is een lieverd en blijkt zich óók hier thuis te voelen. De buren krijgen een sleutel, voor geval wij er niet zijn er hun Banjer "kwijt" zijn  :P dan kunnen ze hier op speurtocht en grote kans dat ie lekker op bed ligt  ;D diep weggezakt in ons dekbed  :P

Ach, als het regent komt ie hier schuilen, als ze thuis niet zien dat ie voor de deur zit  ;D

;D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Wat een heerlijk verhaal .... een echt Wilma-verhaal.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Agnes

Wilma1

Kiki is verhuist  :P ze zit bij Ruby in de kooi  ;D Cococ wil alleen maar zijn groentje en niets anders ::) Ruby is zijn speeltjes het hof maken, dus besloot ik Kiki erin te zetten en hij heeft er al helemaal bekeken  ;D

De kanarie's zijn druk bezig met het nestblokje, ze hebben de keuze tussen wit nestmateriaal en cocosmateriaal... ze kiezen duidelijk voor het cocosmaeriaal en zijn druk doende, of er ook meer gaat komen  ??? We wachten het rustig af, de kanarie'sn hebben er plezier in en daar gaat het om  :D

De "opvangpoes" Banjer is kind aan huis hier inmiddels en vindt het de gewoonste zaak van de wereld, hier binnen te lopen en een lekker slaapplekje te zoeken, iets te eten of/en drinken  en dan gaat ie weer naar buiten wandelen en naar zijn eigen huis  ;D Hij heeft dus 2 huisjes  ::) :P

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Arme Flossie heeft Vrijdag zijn 2e toeval gehad  ik heb het niet gezien (gelukkig) maar Piet wel. Flos viel op de grond neer en trok met al zijn ledematen, Piet heeft hem op de bank gelegd.... waar hij zijn ogen geheel wegdraaide  :o

Na een paar minuten kwam hij weer bij en keek de kamer in  ??? alsof ie zich afvroeg wat er was gebeurt. Daarna was ie gewoon weer FLOSSIE, net als de vorige X, en ging slapen.... dát doet ie heel erg veel.

Soms maak ik me wel zorgen als we er niet zijn, hij dit óók krijgt en er op gegeven moment "in" blijft  :-\ Ik hoop dat dít niet gebeurt  :'( dat er iemand bij hem is, als zijn einde er is  :'(

We houden er elke dag rekening mee, want hij is tenslotte 20 jaar máááár ie als ie goede dagen heeft, speelt ie zelfs nog met Roxy  :) en dát is dan weer fijn om te zien. Elk campingbezoek zal nu best wel eens moeilijk zijn, ook afgelopen weekend hoopte ik Flos weer te zien, bij terugkomst... gelukkig was dit zo  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Sjors onze Jack Russell heeft het heel erg gehad, 19 aanvallen binnen 24 uur. Hij kreeg medicatie, fenobarbital. die hem goed hielpen. Hij kreeg ze met 11 maanden, inmiddels is hij 9 jaar en er al enkele jaren volledig overheen gegroeid.  :D

Sterkte voor Flossie.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

Dank je wel Caroline.

Mensenlief 19  aanvallen  :o hij moet bekaf zijn geweest, want dat is wel ingrijpend  :-\ op het kleine lijfje. Fenobarbital ken ik wel, maar we willen Flos eigenlijk zonder medicatie houden, mits iets ondragelijk wordt uiteraard.

Ik weet niet of hij meer last krijgt van de bijwerkingen vanwege zijn leeftijd en omdat hij nu al onzeker loopt en dit door het middel ook kan, zou het mss verergeren ??? 

Het ene moment lijkt ie een kitten en het andere kan ie de bank niet opkomen, of de hocker wat zijn favoriete plekje is op een harig kussen, wat ie met regelmaat geheel schoon likt  ::) :P en zo af en toe ook mijn benen "meeneemt"  ::) ;D

Maar nogmaals als we meer ontdekken of het vaker gaat komen, gaan we zéker naar de DA, want lijden mag zeker niet en is ook niet nodig!!!

Zijn neus is nog prima, want een leeg bakje ijs daarnet had ie snel ontdekt om de laatste restjes eruit te likken  ::) Normaal mag dit niet, maar we knijpen een oogje toe  ;) en hij krijgt zo nu en dan een toetjesbakje, deden we bij Rocky ook op zijn laatste maanden  ;)

Wel moet ik op mijn ontbijtje en lunch letten en net weglopen om koffie of zo te halen, alles meteen mee en niet uit het oog verliezen, want dan ben ik het beleg kwijt  ::) :P dan lijkt ie plost superrrrr snel  ;D

;) We genieten nog van hem zolang het kan en HIJ moet ook nog genieten ook al is ie stokdoof.

:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3