even meer belangrijke informatie nodig

Gestart door mon, 30 juni 2003, 21:11:15

« vorige - volgende »

mon

ja trudie leuk he  mijn zus heeft een kakatoe die heeft er ook 1 gehaald het voordeel is ze kunnen ze niet kapotmaken is heel goed gespoten kooi,zijn wel duur maar je heb wel lang plezier ervan .en ik vind ze er mooie en ruim.ik heb alles gelezen die 17 bladzij forum van jou hoe is het met yellow maak hij nog zon herrie en doe je hem daarvoor nog weg ,moeilijk he je heb toch een band met je valk he  nou leuk wat van je te horen groetjes mon

Speedy

Hoi Mon,

Zeker een heel mooie kooi hoor.
Ja Yellow maakt nog steeds herrie, maar ik kan hem niet zomaar weg doen hoor, ja ach, hij heeft ook weer wat liefs over hem en hij is heel goede maatjes met Punky.
Ik zou het zo jammer vinden als ik die 2 uit elkaar moet trekken, dit is mijn enige koppeltje die ik heb, de anderen bemoeien zich niet met elkaar.
Het enige jammere is, dat Speedy minder zijn mooie deuntjes fluit, hij kent het nog wel hoor, want als hij eruit is en op de mobiel voor het keukenraam zit, dan fluit hij het allemaal weer op.
Alleen bij Yellow in de volière doet ie het niet meer.
Ik hoop volgend jaar toch een nestje te hebben met YEllow en Punky, dit zijn de enige 2 die het volgens mij hier gaan maken.
Tenzij er iets niet in orde moet zijn met 1 van de 2, bijvoorbeeld omdat Yellow een teennagel mist, en ik hoorde dat hij daar goed mee moet vasthouden.
Ja en de vraag is, wil Punky tegen die tijd wel.
Alles is nog een verrassing zullen we maar zeggen.
Wachten op Maart.

Groetjes,
Trudie

ria

Hallo,

Zal hier ook een berichtje achterlaten. Lieverds zijn het mon !
Enne gezellig in een mooie kooi !

Groetjes
Ria