12 mei 2025, 06:29:39

bevestiging voor speeltjes ?

Gestart door Monky, 5 december 2006, 11:15:00

« vorige - volgende »

Monky

Hi,

Ik wil graag 2 speeltjes aan elkaar vast maken. Ik had het geprobeerd met en vuilniszaksluiter ( zo'n ijzerdraad ding), maar dat hebben ze binnen mum van tijd los.

Heeft iemand een tip of idee met wat ik het dan kan bevestigen? Iets wat valkjesproof is  ;) ?

Ik hoop dat iemand een idee heeft.

Groetjes,
Monky

Riny

Hoy Monique
Ik gebruik altijd ty-ribs.
Dat gaat prima en ze kunnen zich er niet aan bezeren.
Groetjes Riny :D

Monky

Hi Riny,
Bedankt voor je reactie.

Knagen ze dat niet heel erg snel door?

Groetjes
Monky

Riny

Hoy Monique
Op dit moment gebruik ik ze ook voor Scooby.
dat is een Amazone papegaai, zelfs die laat ze zitten.
Groetjes Riny :D

Monky

Die ty-ribs, dat zijn toch die plastieke "touwtjes" waarbij je de ene kant in een oog aan de andere kant steekt en aantrekt? Het kan dan niet meer los, toch?

Als het inderdaad dat is, ga ik meteen kijken waar we die dingen hebben liggen...ik heb ze met de verhuizing gezien...maar waar liggen ze nu  ??? Ik ga vanavond meteen zoeken. Nogmaals bedankt Riny.

Groetjes,
Monky

Valerie

Citaat van: Monky op  5 december 2006, 11:43:09
Als het inderdaad dat is, ga ik meteen kijken waar we die dingen hebben liggen...ik heb ze met de verhuizing gezien...maar waar liggen ze nu  ??? Ik ga vanavond meteen zoeken. Nogmaals bedankt Riny.

Groetjes,
Monky

Waar herken ik dat toch van, die dingen zoeken na verhuizing?  ;D
Vervelend is dat eh.
Ik maak ook wel eens dingen met een ringetje vast, maar tieribs zijn natuurlijk een stuk makkelijker en goedkoper! ;)

Lee-aa

Je zou ook van dat stukke dikke touw kunnen pakken. (hoeft niet heel dik te zijn).. Van die harde haren. Snap je wat ik bedoel?

Vinden de valkparkieten nog leuk aan te knagen ook!