5 mei 2025, 23:44:21

raar geluid

Gestart door bianca1982, 28 november 2006, 15:56:25

« vorige - volgende »

bianca1982

hoi allemaal ik heb sinds een week een popje en ze is erg lief en behoorlijk tam als ze bij mij op me schouder zit dan gaat ze een raar geluid zitten maken het lijkt een beetje op krijsen of roepen ??in haar kooi doet ze dat niet en ook niet als ze buiten haar kooi ergens op zit dat doet ze alleen bij mij weet iemand waarom ze dit doet???ze knabelt ook wel eens aan mijn vingers ze bij t niet door hoor soms bij mijn ring per ongeluk den ik  dan is ze wel stil maar op mijn schouder of vinger of waar dan ook op mijn lichaam gaat ze dat geluid maken en soms gaat ze dan ook met haar kopje op en neer schudden net als papegaaien deon  kan iemand mij alsjeblieft ff inlichten wat dit gedrag inhoud  lieve groetjes bianca en valkje zena doei!!!!

bobbie

Hoi Bianca,

Weet je ook hoe oud je valkje is?
Als ze nog jong is  kunnen het bedelgeluidjes zijn.

Groetjes, Nel :)

bianca1982

mijn valkje is morgen 10 weken oud  ik wilde het geluid eerst vergelijken met een stoorzender op de tv dat geruis maar dan scherper en harder hihihi

bobbie

Hoi,

Ik denk dat ie bedelt.

Eet hij wel genoeg?

Saar

Citaat van: bobbie op 28 november 2006, 18:31:06
Hoi,

Ik denk dat ie bedelt.

Eet hij wel genoeg?

Hier bedelde Zena niet..
Zelfs niet bij Moby en Kyra...
Heb je een digitale weegschaal?
Hier woog ze ongeveer 88 gram.
Soms er boven en soms er een grammetje minder...
Bij Riny in haar dagboekje staat een filmpje met een bedelgeluid. Anders moet je daar maar even kijken :) Of iemand anders moet zo aardig zijn om de link even op te zoeken ;D
groetjes Saar :-*

bianca1982

nou saar bedankt voor je reactie ik denk ook dat ze aandacht vraagt aan mij want eten gaat uitstekend hoor!!!!!!maar zal haar wel eens wegen voor de zekerheid!!!het fruit eten wil nog niet zo lukken maar de rest no problem!!!ow ik kan het dagboek van riny nergens vinden zodat ik dat geluid van haar valkje kan horen en dus ook of het het zelfde is????????help!! ???