Dagboekje van Gizmo en t baasje Dafrinja..Lizzy is niet meer.. :'( :'(

Gestart door Dafrinja, 28 november 2006, 11:41:24

« vorige - volgende »

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Mara

Hoi Dafrinja

Ik wil jullie hele fijne en gezellige Kerstdagen toewensen en het allerbeste voor 2008.

Mara en de vogels van Het Bonte Vogelparadijs

Anja

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Marc van de Kuifjes

De Kuifjes van Wilgendaal wensen je

een gelukkig en voorspoedig

2008

Vanwege

Marc, Diane en Leentje

Rikske, Fikske, Elmo en Swingie

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Kaatje

Mara

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Fijne jaarwisseling.

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dafrinja

Hallo allemaal!!!

Bedankt voor jullie leuke berichtjes en jullie ook een heel gelukkig en gezond 2008!!!  ;D

Ik wilde ook even melden dat ik even niet meer online zal zijn, onze computer is eergisteren gecrashed  :( en die word nu woensdag opgestuurd, hij is al bij de winkel waar ie vandaan kwam.
Maar wat een ellende zeg, ik ben alle, echt alle fototjes kwijt.  :'(
Daar ben ik echt zo verdrietig over. :'( :'( Ik heb gelukkig wat fototjes hier in mn boekje staan en wat bij Photobucket, maar dan houd het toch echt op. :-\
Als de computer terug is, ga ik een hele stapel lege cds kopen en daar alles opzetten wat nieuw is daarna. >:(
Want ook mijn C.V. en alles is weg.

Maar gelukkig is met Gizmo en Lizzy gisteren alles goed gegaan.  ;D We gingen om 2 uur naar bed, maar toen waren ze nog aan het knallen met echt harde bonken.  >:(  >:( Dat vond Gydo ook wel zielig voor de vogeltjes, dus hebben ze de nacht in onze slaapkamer doorgebracht. ;D  ;D

Dat was t even voor nu, ik zit nu bij mn schoonouders en we gaan zo naar mn zus in Den Bosch.

Tot hopelijk gauw!!!!!!!

Dafrinja, Gizmo en Lizzy

*Esther*

Ooooohh, shit heeej,

Misschien heb ik nog foto's bij mijn mail staan. Maar dat zullen dan vooral loenatik foto's zijn.......

Ik zal het mailtje wel even zoeken.

gr Esther

Dierenfreackske

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Dafrinja

Hoi allemaal!!

Ik ben nu (weer) even online bij mn schoonouders, want Gydo moet telkens wat zaken regelen op de computer en dat moet tegenwoordig dus maar bij mn schoonouders en dan ga ik gelijk even mee om even snel een kijkje te nemen hier. ;D

Het gaat echt prima met Gizmo en Lizzy. Mijn 'dieet' voor Lizzy werkt trouwens goed! Ze is nu 107 gram!!!  :D Ze was al afgevallen tot 112 gram en nu dus weer wat eraf. Zou de rui ermee te maken kunnen hebben trouwens? ??? Want daar zit ze echt middenin...(veertje hier, veertje daar, veertje hier, veertje daar ::) :o ;) :) :D)

Het gaat ook steeds beter met het tam krijgen van Lizzy. Ik had ze vanmiddag naar zolder meegenomen omdat ik (heel veel overhemden) moest strijken en toen heb ik 2 kleerhangers gepakt en ieders op 1 gezet, wat die haat-liefde verhouding is er wel nog steeds hoor!  ::)
Op een gegeven moment ging Lizzy lekker dutten...ohhhh :-* mn hart smolt een beetje :-* :-*...zo lief om te zien. :-*
En eerst als je haar een kusje wilde geven, reageerde ze automatisch met een hap naar mij, maar vanmiddag liet ze dat achterwege. Echt lief hoor, ze liet alles rustig toe, dus ze heeft wat kusjes mogen ontvangen... ;D ;D :-* :-* :-* :-*
Ik keek even niet en ik hoorde ineens het gekletter/geluid van een kleerhanger en ik kijken ???...was Lizzy naar de kleerhanger van Gizmo gesprongen ;D...nou, toen was mn dag heeeleeemaal goed ;D :-* ;D. Ze zaten echt zo lief naast elkaar... ;D ;D

Nou, dat was t weer voor nu. Ik zie wel wanneer ik weer online ben...

Doei!!!!!

Dafrinja