Dagboekje van Gizmo en t baasje Dafrinja..Lizzy is niet meer.. :'( :'(

Gestart door Dafrinja, 28 november 2006, 11:41:24

« vorige - volgende »

Mara

*Manon*

Hoi hoi Davrinja,

Wat een schitterende foto's van je schatjes... en zo gezellig bij elkaar... je hebt het mooi voor elkaar hoor met ze!
En die close upjes zijn ook heeeeel mooi.

Groetjes Manon

Mara

Hoi Dafrinja

Hier staat ook overdag eigenlijk altijd de radio aan. Volgens mij kan het geen kwaad hoor.

Fijn weekeinde gewenst alvast.

Mara

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Dafrinja,
Je hebt erg mooie foto's geplaatst!
Zo te zien vermaken die twee zich opperbest bij jou ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dafrinja

Hoi allemaal!

Ik ben op t moment nog steeds bij mn pa, we zijn gister goed verwend door Sinterklaas! ;D Ik vertel een andere keer wel even wat we precies hebben gehad.

Mijn schoonmoeder is iets voor elven vanochtend wezen kijken bij ze, afgaand op het smsje wat ik van haar kreeg. Alles is goed blijkbaar dus daar ben ik blij om.

Groetjes!!!

Dafrinja

Anja

Een geruststelling voor jou dat je schoonmoeder een smsje heeft gestuurd.

Je maakt je toch zorgen vind je niet?

Groetjes Anja

Dafrinja

Hoi Anja

Ik had haar sochtends een smsje gestuurd of ze al was geweest of dat ze nog ging. Op dat moment wilde ze net weggaan, dus kreeg ik later een smsje terug.
Ik vond het toch wel een beetje zielig. Het liefst zou ik, als we daar weer s zouden gaan logeren, de vogeltjes meenemen in de kleinste kooi van de twee. Die is relatief makkelijk mee te nemen en de vogeltjes zijn dan niet alleen. Mn pa zou t denk ik geen probleem vinden, maar Gydo wel denk ik. Hij wilde ze laatst al alleen laten alleen toen wel vanaf vrijdagochtend vroeg tot zondagavond.  :o :o >:(
Nou echt niet!  :censuur

We zijn inmiddels weer thuis en de vogels mochten gelijk de kooi uit. En dat zijn ze nog steeds. Morgenochtend maar even de kooi schoonmaken. Daar heb ik immers t weekend geen tijd voor gehad.

Zoals gezegd zijn we erg verwend door de Sint. We kregen en gaven cadeautjes aan iedereen, met Kerst hebben lootjes getrokken bij de andere kant van de familie.
We hebben o.a. een mooie blender gekregen (met ice crush functie ;D hihihi ;D mijn idee, het cadeau is voor Gydo bedoeld maar dan mag ik toch ook mn wensen hebben? ;D) Fietstassen (voor mij, ik moet helaas tegenwoordig de boodschappen op de fiets doen en ik had geen fietstassen.) Een mooi boek over de natuur met zijn verschijnselen, met prachtige fotos erin, echt erg mooi. Ik heb een mooie ketting gekregen met kraaltjes/bedeltjes e.d. eraan dus dat was gelijk prooi voor Gizmo toen we thuiskwamen.
Ook heb ik een sieraden doosje gekregen en ook nog wat chocola en nog een theeglas (daar kun je er geen genoeg van hebben ;D) en wat andere kleinere dingen.
Oftewel, we zijn er erg blij mee.

Oja Anja, ik vind het nog steeds supergaaf dat je 'verzameling' van valkjes maar doorgaat. Een beetje jaloers ben ik wel hoor ;D, nou gezonde jaloezie hoor! Een kamer vol valkjes. Helaas zal dat hier niet gaan gebeuren. Hij vond jou eigenlijk al gek dat er zoveel hebt in huis. Maar ja, hij denkt ook anders over vogeltjes dan ik. Ik heb echt het valkjesvirus te pakken en voor hem is het gewoon een vogel. Ook snapt hij niet waarom ik het zo leuk vind om naar (de fotos van) de valkjes van anderen te kijken.
Nou ja, ik heb er nu inelkgeval 2 en daar ben ik al super blij mee.

Love you birdies!!!! :-* :-* :-*

Groetjes Dafrinja

Anja

Hoi Dafrinja,

Gelukkig is Ton net zo gek op valkjes als ik. Anders hadden we er ook niet zoveel gehad.

Jullie zijn echt verwend hoor. Fietstassen heb ik ook op mijn fiets die zijn erg makkelijk hoor.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

HOI Dafrina...leuke valkjes heb je toch hoor !! En hier zijn er ook maar twee voorlopig hoor ! Maar moest mijn man me niet tegenhouden waren het er meer hoor !!!Grtjs Ann

Dafrinja

Hoi Ann!

Leuk dat je in mn boekje komt schrijven.
Bedankt voor je compliment en blijkbaar ben ik niet de enige die wel meer valkjes wil. :)
Jij was trouwens nog laat op zeg! :o Of was het vroeg ???

Groetjes!!!

Dafrinja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Mooie nieuwe handtekening Dafrinja.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi ....nee ...ik was nog op he !!Deze nacht kon ik niet meer slapen dus ben ik maar opgestaan he dus zo kan ik die boekjes bijhouden want deze morgen ga ik naar de yoga met een vriendin en zitten mijn valjes twee uur alleen maar daarna
ga ik hier een broodje eten en deze nm. gaat er iemand met Lady (hondentrainer) wandelen voor twee a drie uren als het niet regent dus ben ik met mijn valkjes alleen om eens te verwennen he !!!! Lekkere douche geven en wat vogelmuur
in een pot doen voor ze !! Dat vinden ze heel leuk !! Ook ga ik er een uurtje mee bezig zijn ....op mijn hand en arm en terwijl k effe in de sofa lig ....komen ze naar me en op mijn buik lopen om trosgierst te pikken die ze lieten vallen !!!Ik vind dat zalig !!!Grtjs Ann

Dafrinja

Hoi allemaal!

Even een kleine update.
Lizzy is enorm in de rui. ZOOOOWWW  :o :o wat een veertjes! Dacht ik wel wat meegemaakt te hebben met Gizmo, maar dit is echt veel.
Gisteravond zag ik haar krabben met haar pootje over haar koppie en zo kwamen er al 3 veertjes uit vallen! ::) :o
Om de kooi en erin....overal lichtgele veertjes....
Ik dacht trouwens dat Gizmo in de rui ging vorige week, maar zo te zien heeft Lizzy het overgenomen. Want sindsdien ligt er geen veertje meer van Gizmo. ???

Ik heb eergisteren een echt valkparkietenbad gekocht. En dat natuurlijk in de kooi gehangen. (wat een groot gevaarte trouwens) Maar ik heb ze er nog niet in gezien. Ze moeten er blijkbaar nog heel erg aan wennen.
Oja: Heeft iemand misschien een fototje van hoe het bevestigd hoort te zijn als het binnenin de kooi hangt? want het hangt nu wel, maar ik weet niet of ik het wel goed gedaan heb. :-[

Lizzy komt zo af en toe ook naar ons toe als we savonds tv zitten te kijken! ;D Erg leuk, ze komt misschien meer voor Gizmo dan voor ons, maar ja dat maakt niet uit. Gizmo komt wel uit zichzelf naar ons toe, Lizzy wil meestal niet. Maar zo af en toe komt ze toch naar ons toe gevlogen en dat gaat soms ook wel mis. Dan wil ze landen, maar vind ze geen geschikt plekje of ze schrikt ergens van en dan is ze gelijk weer weg. Ook heeft ze de neiging (niet alleen als Gizmo bij ons zit) om op Gizmo te landen. ::) :o :o Raar beest, want daar is Gizmo natuurlijk niet van gediend en dan is het wegvliegen geblazen voor allebei.
Maar goed, met stapjes gaat het beter met Lizzy, al betwijfel ik of ze echt zo tam wordt als het popjes betaamt. :-\

Dit was het weer even voor vandaag.
Groetjes!!!!!!

Dafrinja