Dagboekje van Gizmo en t baasje Dafrinja..Lizzy is niet meer.. :'( :'(

Gestart door Dafrinja, 28 november 2006, 11:41:24

« vorige - volgende »

Anja

Wat leuk dat Gizmo kan niezen zeg. Heb je ook al een naam voor je nieuwe schatje?

Groetjes Anja

Anja

Hallo Dafrinja,

Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst.

Groetjes Anja

Mara

Dafrinja

Nou, bedankt hoor!!! dit had ik niet verwacht zeg ;D thanks!
Mn verjaardagscadeautje laat nog even op zich wachten :) helemaal niet erg hoor :)

Groetjes Dafrinja

Bello

Gefeliciteerd met je verjaardag hoor!!!

Dorothé

en ons 3-tal natuurlijk
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Citaat van: Dafrinja op 26 augustus 2007, 11:20:46
Nou, bedankt hoor!!! dit had ik niet verwacht zeg ;D thanks!
Mn verjaardagscadeautje laat nog even op zich wachten :) helemaal niet erg hoor :)

Groetjes Dafrinja

Dat wachten is het dubbel en dwars waard. Nog 1 weekje toch?

Groetjes Anja

Anke

Hoi Dafrinja,
Kom ik voor het eerst je boekje eens bekijken, blijk je jarig te zijn ;D
Dus allereerst van harte gefelicteerd met je verjaardag!!
Je hebt een schattig en eigenwijs valkje zo te zien.
Ik lees dat je een tweede valkje bij Mariska gaat halen, die heeft erg leuke valkjes :)
Mijn bonte valkje James komt er vandaan ;D
Ik kom zeker weer lezen in boekje :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dafrinja

Hoi Dorothe!

Bedankt! en bedank Bello, Catka en Jannes ook ;D Ik las je boekje al toen je nog 2 valkjes had.

Heeey Anja!

Hoe weet jij dat?? :o :o Als alles helemaal goed verloopt zal het wel volgende week zondag worden inderdaad.... :D

Hooooiii Anke!

Welkom in mijn boekje. Leuk dat je mijn verhaaltjes ook wil lezen..t worden er misschien wel meer (die verhaaltjes) omdat ik binnenkort mijn 2e valkje krijg. Een mooi cinnamon bontje  :-* :-*  van Mariska.
En Gizmo is idd echt eigenwijs hoor. De laatste tijd steeds meer. Pubertijd???  ::) ??? :-*
Bedankt voor je felicitaties hoor.

Gizmo is nog steeds een beetje in de rui. Dit weekend lagen er weer 2 veren in de kooi. Van dezelfde soort, als je begrijpt wat ik bedoel.
T valt ook op dat de veren die eruit gaan, meestal 'parels' hebben. Dus hij wordt alleen maar 'egaler'. :D
Ik kan trouwens bijna niet wachten totdat mn nieuwe meisje er is. Ik zal iets verklappen.
Ze gaat waarschijnlijk Lizzy heten!!!!!  ;D ;D :-* :-* :-* ;D

Groetjes!!!!!!

Dafrinja en Gizmo

Anja

Hoi Dafrinja,

Ook ik lees in het boekje van Mariska dus zo moeilijk was het niet ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Sanna

Hoi Dafrinja,

Wat leuk! Gezinsuitbreiding ;D ;D. Leuke naam ook, Lizzy, staat heel mooi bij Gizmo. Ik ben erg benieuwd hoor, ze zal vast prachtig zijn ;).

Groetjes, Sanna

Dafrinja

Hoi iedereen!!

Even een korte update hier uit het Zeewoldense..
Lizzy is dus gearriveerd... en zoooooweeee wat een forse vogel. Dat ben ik helemaal niet gewend! Ze is bijna groter al als Gizmo. Gizmo was ook veel kleiner toen hij bij ons kwam. Het was echt een babytje.
Lizzy is al veel zelfstandiger.
En wat een mooi vogeltje is ze zeg!

Ik heb een paar fototjes gemaakt toen ze net een paar minuutjes in haar nieuwe verblijf zat, die plaats ik vanmiddag even..eerst eten.
Het eerste half uurtje zat ze lekker te slapen en bij te komen van de reis maar nu is ze al lekker de trosgierst baas aan het maken.

Vanmiddag dus even nog een update.

Tot vanmiddag!!!

Dafrinja
Gizmo en Lizzy

Mara

Hoi Dafrinja

Nou, dan ben ik heel erg benieuwd naar Lizzy. Smakelijk eten en geniet maar lekker van je nieuwe valkje.

Mara

*Esther*

Mariska

Citaat van: *Esther* op  2 september 2007, 15:59:49
Heeeej,

Dan heb ik dinsdag iets te bekijken! :D

gr Esther

Dat klopt ;D

Ze heeft ook foto's van Loenatik ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

*Esther*