Dagboekje van Gizmo en t baasje Dafrinja..Lizzy is niet meer.. :'( :'(

Gestart door Dafrinja, 28 november 2006, 11:41:24

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Hey, dat zijn slimme goedkope schommels!  :o Super idee, als je er nog wat sisal omwikkelt is het helemaa lmooi, top idee  :D

Dafrinja

Hoi Bonnie

Gizmo gebruikt het niet echt als schommel hoor! Het was gewoon het meest handige wat ik daar op zolder bij de hand heb, waar hij op kan zitten.   :D
Ik heb ook een zwarte kleerhanger, en daar zit zelfs stof op de 'stok'.  ;D Dus lekker luxe hoor!

Groetjes Dafrinja en Gizmo

•=Bonnie=•

Citaat van: Dafrinja op  9 maart 2007, 14:50:24
Hoi Bonnie

Gizmo gebruikt het niet echt als schommel hoor! Het was gewoon het meest handige wat ik daar op zolder bij de hand heb, waar hij op kan zitten.   :D
Ik heb ook een zwarte kleerhanger, en daar zit zelfs stof op de 'stok'.  ;D Dus lekker luxe hoor!

Hey, haha ja dat snap ik, maar als schommel is het natuurlijk wel heel goed bruikbaar. :) Haak beetje verder dichtknijpen zodat ie niet kan valen bij fanatiek schommelwerk, sisal erom om de funfactor te verhogen en  klaar ben je, passen makkelijk twee valkjes op... jong van Twinboy en Twingirl bv  :P

Dafrinja

*Esther*

*Esther*

Heeej Dafrinja,

Als Twinboy en Twingirl jongen hebben kom je maar langs hoor.
Tegen die tijd kan ik wel een paar extra handen gebruiken! ;D

gr Esther

Dafrinja

Hallo allemaal!

Hier dan eindelijk weer een update. Sorry dat het wat lang heeft geduurd, maar dat had zn redenen.
Ik heb 2 jaar als schoonmaakster gewerkt omdat ik geen werk als cassiere kon vinden (dat ben ik tenslotte).
Nu kon ik in maart als cassiere aan de slag bij de Plus, hier in t dorp, maar dan wel per direct. Maar mijn 'oude' baas wilde me mijn vrije dagen niet geven, dus heb ik een maand lang 2 banen gehad. Dat hield in dat ik van 8.00 tot 15.00 bij de Plus werkte en dan van 16.00 tot 20.00/20.30 schoonmaken.
Ik was echt elke dag kapot. Dus ik hoop dat jullie t me vergeven dat ik toen geen tijd had.
Gelukkig ben ik dat schoonmaakwerk nu kwijt, en richt ik me nu volledig op mn kassawerk. Het is gelukkig erg gezellig, en sinds een paar dagen weet ik dat mn halfjaar contract met nog een half jaar wordt verlengt! Jeeeeeh!

Nu over Gizmo. Hij is erg veranderd sinds ik hier voor t laatst heb gepost.
Hij is gegroeid, heeft een erg mooie gele kop gekregen en hij kan melodietjes fluiten. Ook een aantal die wij hem hebben aangeleerd.
Dus ja, het is denk nu wel officieel dat Gizmo een mannetje is. Eerder twijfelde ik daarover, omdat zn kop maar niet geler werd en toen er een staartveer uitviel, kwam er een gele met visgraat motief voor terug. Maar inmiddels is die er ook uit en heeft hij eigenlijk alleen maar donkere staartveren.
Zoals jullie straks misschien wel zien, heeft Gizmo op sommige fototjes nog wat veertjes op zn ruggetje met het motiefje, maar die zijn inmiddels ook bijna allemaal weg. Hij wordt nu mooi egaal van kleur.

Ik zal nu de fototjes plaatsen. Gizmo geeft er zelf commentaar bij  ;D  :-*

Een paar portretjes:

Mooi ben ik geworden he? Dit was ik namelijk eerst: (niet dat ik toen al niet mooi was  :P)

Ik heb altijd een mooi uitzicht vanaf hier, ik zit nu op de koelkast en voor de magnetron..

Hier ben ik ook vaak te vinden als ik uit mn kooi mag van t vrouwtje, lekker voor t raam, t liefst eigenlijk op de kozijnen..

Poetsen vind ik ook altijd erg fijn, of t nou mn vleugeltjes zijn of mn borst..

Hier wist ik niet dat vrouwtje een fototje aan het maken was,
??? anders had ik deze echt niet laten vallen!  :o (poepje voor wie t niet vind :P)

Mmm, lekker hoor zo'n mineraalhartje..

Zie je mn pootje door de tralies? Mn vrouwtje vind dit altijd zooo schattig!  ??? snap ik niet hoor

Hier zit ik op mn sepia, daar zit en slaap ik erg vaak.

Ik hou je in de gaten hoor, vrouwtje..

Mmm, toch maar even een dutje doen..

Ja, ik heb van mn zaadjes gegeten..EN??

WAT DOE JIJ IN MIJN HUISJE?? MET DAT RARE DING??

Hier zit ik op het zittouw wat vrouwtje heeft vastgemaakt..spiegelbeeld hihi, zo zie ik mn vriendje weer..

Ik vind dat plasticje zo lekker om op te knagen..ik MOET er gewoon bij..

En zo ziet mn huisje er sinds t weekend uit...dat flex dingen-zitstok zit echt lekker, vanaf t moment dat vrouwtje die er in deed ging er al op zitten en lopen..

Ook heeft vrouwtje een paar filmpjes van mij gemaakt.

Op de 1e ben ik heerlijk aan het schommelen om mn favoriete schommeltje. T vrouwtje heeft nog 2 of 3 andere soorten schommels, maar daar schommel ik niet mee. Deze kan lekker hard! Deze is eigenlijk voor grasjes, maar ik kan er toch ook op? Dat zie je toch?

In dit filmpje kun je zien dat ik goed kan klimmen! Op t eind ben ik zo dorstig dat ik maar wat ga drinken. Ja, uit mn badje! EN?? Dat doe ik altijd!

http://www.youtube.com/watch?v=k1RUwKPUbjg

Zoooo, dat was t weer.
Ik hoop dat jullie genoten hebben..
Ik beloof dat ik nu vaker updates plaats..

Groetjes!!!!!!!

Dafrinja en Gizmo

Anja

Hoi Dafrinja,

Wat heb jij dan een drukke tijd gehad. Nou er wordt je absoluut niets kwalijk genomen hoor.

Ik heb genoten van je foto's en filmpjes. En Gizmo is idd een man hoor.
Ik vind de foto's voor het raam helemaal super.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Dafrinja

Geen twijfel over mogelijk, jouw Gizmo is een mannetje. En een heel mooi mannetje.

Je hebt hele leuke foto's gemaakt! En je filmpje is ook leuk.

Mara

Sanna

Hoi Dafrinja,

Wat is Gismootje mooi geworden zeg!! :D Een lekkere stoer kerel ;).

Groetjes, Sanna

*Esther*

Heej,

Nou je hebt je afwezigheid dubbel en dwars goed gemaakt hoor! Erg leuke foto's!

Groetjes Esther

Anja

Hoi Dafrinja,

Uitbereiding op komst.

Gefeliciteerd alvast.

Groetjes AnjA

Dafrinja

Hoi Anja

Ja idd. Eindelijk uitbreiding op komst.
Ik geloof dat ik hier wel s heb verteld dat mijn man dat eerst absoluut niet wilde.  >:( :'(
Maar mijn verjaardag komt er bijna aan, en hij is eindelijk overstag gegaan.  :D
Ik ga binnenkort eens kijken daar bij Mariska. Kheb er al veel zin in!  ;D
Ik ben benieuwd hoe ze er in het echt uitziet  :P ;D  :-*
We hebben al wel een naam in gedachten, maar dat weten we nog niet zeker. Ik wil haar eerst gezien hebben.  :D

Oja, ik heb jullie allemaal de vorige keer 1 ding nog niet verteld; Gizmo kan niezen!  ??? ::) ;D ;D :-*
We waren een lang weekend weg en hij was bij mn schoonouders, en toen die ons ophaalden vroeg mijn schoonvader of ik vaak nieste. Ja, ik nies nogal s en als ik nies, nies ik best hard.
Toen zei hij dat Gizmo ook nieste. Ik geloofde er niets van, maar toen Gizmo weer in huis was geinstalleerd, begon hij idd met het niezen! Het is eigenlijk net zo als het niezen in dat filmpje van hier op de site. Bij Geluid/Film en dan dus film en dan niezende valk. Dat doet Gizmo nu dus ook.
Erg leuk hoor.

Mara

HoI Dafrinja

Van harte gefeliciteerd met de toekomstige uitbreiding.

Mara