Dagboekje van Gizmo en t baasje Dafrinja..Lizzy is niet meer.. :'( :'(

Gestart door Dafrinja, 28 november 2006, 11:41:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi ...ik liep hier ook alweer achter in je boekje he ! Wat een mooie foto's zijn dat van buiten en wat een leuke tuin ook ! De valkjes genieten toch van het buiten zijn ook he !

Heel leuk he als het mooi weertje is om buiten te staan . Grtjs Ann

Kimm

hoi dafrina,

prachtige foto's van je valkjes!
ja en de tuin is erg mooi geworden :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Dafrinja

Ik had helemaal over jou foto's gekeken en zie ze dus nu pas!

Wat fijn dat ze buiten zitten te genieten van het zonnetje! Jammergenoeg is er nu het weer niet voor  :-\

Ik weet niet of je je nog herinnert dat Flupke ontzettend bang was van onze nieuwe zeteltjes binnen? Wel, die zeteltjes lijken erg goed op die zeteltjes die bij jou buiten staan!

Jullie voortuin is echt hééél mooi geworden. Dat is vast elke keer weer trots thuiskomen  :D

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Dafrinja,

Ik liep dus behoorlijk achter hier. Wat een heerlijke geniet foto's buiten in het zonnetje.

En je tuin wow zeg. Dat is heel mooi geworden.

Groetejs Anja

Dafrinja

Hoi Ann, Kimm, Romy en Anja!!!

Leuk dat jullie de fotos gezien hebben.
Ik heb laatst douchefoto's gemaakt, maar ze nog niet online gezet... :-[ nou bij deze dan ;D
Vandaag ben ik weer s even in de dierenwinkel geweest; kijken naar 'mijn' meisje  ;) ;D waw, ze was laatst in de rui, en ze ziet er nu nog mooier uit als eerst!!! Grrrr, als ik wist dat Gydo heeeeeeeeel misschien nog een 3e valk wilde.............maar goed, de situatie is nu eenmaal niet zo.
Maar ik blijf wel dromen als ik haar zie. ;D

Eerst dus de douchefotos en later heb ik ook nog gewone fotos van ze in de kooi. Ik weet alleen niet of ik er nu al aan toe kom om die te plaatsen, Gydo kan elk moment bellen dat hij eraan komt, en dan ga ik dus koken.
Nouja, veel plezier met kijken inelkgeval.
*edit* hij heeft dus net gebeld, maar kheb nog even tijd*

Zo hehe, dat was de 1e lading. Later dus de 2e, maar dat kan best morgenochtend zijn hoor. Jullie zien het wel.

Groetjes!!!!!!!!!!!!
Dafrinja

Anja

Geweldig hoor. Wat een verfrissende foto's op deze broeierige dag.

Groetejs Anja

Dafrinja

Hoi Anja!

Zoooo, dat heb je snel gedaan! Ja, verfrissend he, tis echt warm...laten we er maar van genieten, straks zeuren we weer dat het teveel regent en te koud is ;)

Groetjes!!

Dafrinja

Dafrinja

Hoi hoi! Hier nog snel even een filmpje van Gizmo en Lizzy...

Groetjes!!!
Dafrinja

Mara

Hoi Dafrinja

Prachtige foto's zeg. Heb er weer van genoten.

Mara

Dafrinja

Goeieavond!

Ik had nog beloofd dat ik wat fototjes zou uploaden...
Hierbij dus.
Vanavond ging 2x de telefoon vlak achter elkaar, en de 2e keer was dé druppel voor de birdies. Gizmo is (schijnbaar, ik heb t moment zelf niet gezien) tegen t raam gevlogen.  :'(  Hij bloedde tussen zn neusjes en boven zn linkeroog is t wat dikkig en de veertjes zijn daar weg...
t Ziet er wel zielig uit hoor, maar hij is de hele tijd wel alert geweest enzo hoor, dus verder zal hij er niet veel aan over houden denk en hoop ik hoor.
Met mij gaat het redelijk. Ik heb al jaren sluimerend last van mijn (onder)rug. Ik heb ook 1 been wat iets korter is dan de ander (maar een cmtje) en daar heb ik 2 jaar geleden steunzooltjes aangemeten gekregen. Ik had de hoop dat mijn rugklachten daarmee inelkgeval verminderd zouden worden.
Het helpt wel iets, maar het is nooit overgegaan. Vorige week maandag deed t opeens weer zoveel pijn, toen ben ik maar weer s bij de dokter binnengestapt.
Daarna heb ik in het zkh foto's laten maken, misschien was het de ziekte van Brechterew. Maar daar is verder niets uitgekomen. Morgen ga ik naar de fysiotherapeut. Ik HOOP echt dat dit helpt. Want ik zie mezelf zo niet echt werken.
En maandag ga ik naar Amersfoort voor een functie. Dus, duimen allemaal......al is het niet echt in mijn straatje, ik werd er vanavond over gebeld, en ze boden ook een opleiding in die functie aan. Nouja, eerst heb ik een afspraak bij Olympia. Ik zie wel wat eruit komt.

Hier dan eindelijk de fototjes voordat het te off topic wordt  ;)

Dit waren ze!!! Ik hoop dat jullie ze weer mooi vonden.

Groetjes!!!!!

Dafrinja

Mara

Hoi Dafrinja

Mooie foto's zeg. Heb er van genoten.

Vervelend van je rug, ik weet er alles van. Heb namelijk hetzelfde als wat jij hebt. Ik zal je daar wel even een IM over sturen als je dit wilt, anders ga ik hier denk ik te veel offtopic.

Succes maandag, ik zal voor je duimen. Hoe laat?

Mara

Dafrinja

Hoi Mara!!

Morgen om 13.00 u is de afspraak. Het is niet helemaal waar ik op solliciteerde, maar ik moet nog wel inhoudelijk geïnformeerd worden, dus misschien valt het mee.
Heb jij ook last van je rug? Het is erg vervelend. Tuurlijk mag je mij een IM sturen, geen probleem.
Ik heb mn nieuwe zooltjes al binnen, ze zitten fijn. Bij de fysio was het meer een intake gesprek, deze week gaan we beginnen met wat oefeningen.

Met de vogeltjes gaat het prima nu. Voordat Gizmo zijn verwondingen kreeg, is Lizzy wéér snachts geschrokken. Haar vleugeltjes waren (weer) bij de schachten(?) kapot. Geen vleugelpennen eruit, wel 2 aan 1 kant doormidden. Maar zoals gezegd gaat alles wel goed.
Ze zijn de laatste paar dagen wel veel alleen geweest. Mijn schoonzusje werd 30 en ze had bedacht dat ze een tapasfeestje wilde organiseren. En natuurlijk hebben Gydo en ik geholpen bij het maken van de gerechtjes. Het begon donderdag al met boodschappen doen, 2,5 uur hebben we daar rondgelopen...het was ook voor dik 50!!man. Pfff, het was een werk, maar ja. Het was zaterdag wel erg gezellig. En het is ook wel leuk om diverse complimentjes te krijgen wanneer mensen weten dat jij het meeste hebt bereid. En eigenlijk vond iedereen wel alles lekker. De hele tafel stond vol met alle gerechten, en doorlopend hebben we warme hapjes geserveerd.
Volgend jaar word Gydo 30, maar dan maken we het ons niet zo moeilijk hoor :)

Dat was het weer voor ff.
Groetjes!!!

Dafrinja

Anja

Hoi Dafrinja,

Geweldige foto's. Vooral deze vind ik te gek.

Voor morgen

Wel iets laten weten hè?

Groetejs Anja

Mara

Hoi Dafrinja

Ja, ik heb ook last van mijn rug. Ben een chronische rugpatiënt, doe zelf momenteel mee aan een onderzoek van de Universiteit Maastricht. Ik zal je van de week even een IM sturen.

Hoe is het gesprek gegaan?

Groetjes

Mara

Dafrinja

Hoi hoi!!!!

Heey Mara! He bah, dat is niet fijn. Ja, stuur me maar dat IMmetje :D
Het gesprek opzich ging wel goed, maar ik heb de baan niet genomen. Het was echt niet iets wat ik wilde doen. Het stond me vanaf het begin al tegen, maar als ik daar zit (uitzendbureau) dan durf ik zoiets niet te zeggen. Zwak he, maar goed. Ik heb later teruggebeld dat ik het toch niet neem.
Er zal vast wel iets anders voorbij komen.
De vogeltjes waren vanmiddag ook zo lief! Toen ik thuiskwam vanmiddag wilde Gizmo gelijk een kroelie, hij stond echt voor de tralies te wachten....
Ze spelen op het moment erg veel met de rieten balletjes. Dat zijn dezelfde die Anja een tijd geleden ook had. Toendertijd speelden ze er maar matig mee, maar het is nu helemaal hot. Ze doen bijna de hele dag niets anders. Lekker die balletjes slopen.
Hieronder het bewijs, de fototjes zijn van een paar minuutjes geleden:

En ook nog een fototje van toen Gizmo pas gewond was geraakt. Je ziet t rond boven zijn oog en de neusverwonding is ook wel een beetje te zien.

Groetjes!!!!!!  Dafrinja