Dagboekje van Gizmo en t baasje Dafrinja..Lizzy is niet meer.. :'( :'(

Gestart door Dafrinja, 28 november 2006, 11:41:24

« vorige - volgende »

Dafrinja

Hallo! Ik had nog een leuk fototje van zondag, toen we bij de kweker in Apeldoorn waren.. Hij kijkt zo lief in de camera! Ja, toch?  :-*
Die kon ik jullie niet weerhouden..  :) Alleen weer een klein beetje wazig omdat ik geen flits wilde gebruiken en een beetje trilde..  ::)

Groetjes!!  Dafrinja

Monky

Hi Dafrinja,

Jouw Gizmo is echt een heel schattig valkje. Je gaat er vast nog heel veel plezier aan beleven.

Nog even en het is zondag  :)

Groetjes,
Monky

Dafrinja

Hee iedereen...ik hoorde een liedje wat precies slaat op wat ik voor Crazy voel.. ik mis m namelijk best wel, ondanks Gizmo....Hij is dan wel geen 10 jaar bij ons geweest, maar zo voelt t wel....ik mis m nog iedere dag...

Wolter kroes met Geen dag voorbij

Niets is meer onmogelijk, niets is meer een droom.
Alles blijkt nu werkelijkheid, geen kans meer zelfs geen hoop.
Was dit onvermijdelijk, of was dit dan ons lot.
Is liefde dan maar tijdelijk, gaat alles dan kapot.
Maar als ik het mocht overdoen ja alle pijn voorbij.
Twijfelde ik geen moment, jij bent een deel van mij ..

Ik heb genoten van jou liefde
Van je lach, van elke moment
Van je gehouden als geen ander,omdat niemand je zo kent.
Ook al gaan we elk een kant uit, toch blijft jij mijn godsgeschenk.
Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk

Is dat alles dan voor niets geweest vraag ik me soms wel af.
Want wat ik in je ogen lees, geeft mij het antwoord al..
Ik weet er is geen weg terug, maar toch heb ik geen spijt
Al weet ik dat ik afscheid neem van mijn allerbeste tijd.
Maar als ik het mocht overdoen ja alle pijn voorbij,
Twijfelde ik geen moment, jij bent een deel van mij ..

Ik heb genoten van jou liefde
Van je lach, van elke moment
Van je gehouden als geen ander,omdat niemand je zo kent.
Ook al gaan we elk een kant uit, toch blijft jij mijn godsgeschenk.
Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk 3x

Crazy..ik mis je zo,mijn lieffie..kon je maar terugkeren..... :-* ik hou verschrikkelijk veel van je....[/glow]

tamara

snik, snik :-\ :'(

Wel fijn dat ze zo n goed en fijn leven bij jullie heeft gehad.
Gizmo gaat het vast ook super goed krijgen.
groeten

groetjes tamara en tequila en amigo

Dafrinja

Hallo!
Ik had gister nogal een emotionele bui :'(...gaat wel weer over.. :)
Vandaag heb ik de kooi opnieuw ingericht, nu voor Gizmo. Zonder eten nog natuurlijk, maar dat komt zondagochtend wel.
Kheb er nog steeds heel veel zin in!!! ;D 

Groetjes Dafrinja

Monky

Hi Dafrinja,

Ik kan me voorstellen dat het verdriet nog erg groot is om Crazy. Dat geeft alleen maar aan hoeveel het diertje voor je betekend heeft.

Leuk dat je de kooi helemaal kant en klaar hebt staan. Gizmo gaat een hele leuke tijd tegemoed  :D
Nog een paar nachtjes  ;)

Groetjes,
Monky

Sanna

Hoi Dafrinja,

Ik kom ook maar eens een keertje langswippen ;D. Spannend hè, dat je Gizmo zondag mag halen?? Nog maar 2 nachtjes... :D.

Ik begrijp precies wat je met Crazy meemaakt. Maar dat is heel normaal hoor. Je zult merken dat wanneer je veel met Gizmo bezig bent het vanzelf alleemaal een beetje gaat slijten, minder pijn gaat doen. Want zeg nou zelf, zo'n hummeltje kan daar toch ook allemaal niks aan doen? ;) Ga maar ook lekker gewoon heel veel van dit valkje houden, dat heeft hij best verdiend.

Ik wens jullie heel veel plezier met ophalen zondag!

Groetjes, Sanna

tamara

hallo,
nog 1 dag wachten en dan is gizmo er. Spannend!!! ;D ;D
Ik heb wat fotos van amigo en tequila op mijn dagboek gezet.
Je moet maar eens kijken als je zin hebt. ;)
groeten :)

Dafrinja

Hallo!

Het is nu zondagmiddag en we hebben Gizmo opgehaald! Ik ben helemaal blij  ;D
Hij zit nu al lekker op zn stokkie en vraagt zicht nu af wat al dat getik (van t toetsenbord) wel niet is.  :D
Hij moet nog duidelijk wennen, maar dat gaat helemaal goed komen! Hij komt namelijk al wel makkelijk op mn hand/vinger.
En het ziet er naar uit dat t kale nekje en achterhoofdje snel verleden tijd zijn, want die zitten al helemaal vol met nieuwe kokertjes..
Ik ben weer helemaal blij!!  :D ;D :D ;D

Groetjes Dafrinja

Mara

tamara

he dafrinja,

Hartelijk gefeliciteerd met je valkje.
Echt kei leuk, hij zal vast snel wennen. De mijne zijn ook al
behoorlijk gewend geraakt aan de omgeving en kooi.
Ik heb je niet meer gezien op de chat maar je zal het wel te druk hebben gehad met de voorbereiding voor gizmo.

groetjes

Anja

Hoi Dafrinja,

Gefeliciteerd met Gizmo.
Hopenlijk went Gizmo snel.

Groetjes Anja

Monky

Hi Dafrinja,

Gefeliciteerd met je nieuwe Gizmo  :)

Het feest kan nu beginnen  ;D ;D ;D
Heel veel plezier met hem. Ik hoop dat je hier veel verhalen en foto's zat plaatsen. Lekker gezellig.

Groetjes,
Monky

Dafrinja

11 december 2006, 15:39:13 #28 Last Edit: 11 december 2006, 16:22:09 by Dafrinja
Hallo iedereen!!!

Nou die Gizmo is me er 1 hoor!  :) Ik had m vanochtend even uit zn kooi gehaald, en omdat ie verder nog niet echt aanstalten maakte om van zn plek te komen, zette ik m op de vensterbank. Hij bleef daar een kwartiertje zo zitten en ik ging iets halen uit de keuken. Ik keek even om en zag dat ie ging 'vliegen' naar de tv! Hij kan niet eens echt vliegen, want hij is gekortwiekt! Ik schrok me de  :censuur , echt waar.
Ik pakte m op en zette m weer op de vensterbank en daarna in zn kooi.
Vanmiddag was ik een uurtje weggeweest en ik haalde m uit zn kooi en zette m op de grond bij de (kunst) kerstboom, ik wilde er nog wat ballen in doen en vond t wel gezellig met zn tweetjes.  :D Maar Meneertje wil niet op de grond, neee, hij wil de lucht in! ( :-\ waarom is ie nou gekortwiekt..hij vind vliegen zo leuk!) En zo vloog ie de kerstboom in!
Ik schrik telkens echt erg, omdat ik m nog zo fragiel vind (is ie niet echt natuurlijk..) en bang ben dat ie t nog niet helemaal onder controle heeft en m dus wat overkomt..
Maar goed, ik zal eraan moeten wennen.
Nog een nieuwtje, Gizmo eet nu uit 1 van zn 'echte' etensbakjes ipv de bakjes op de bodem!
Ik hoop dat hij nu ook weet dat je bij die andere bakjes ook kunt eten.  ;D
Oja, nog iets. (jaja, jullie zijn nog niet zomaar van me af!)
Toen ik net terugkwam lag er een grote veer in de kooi. Het lijkt op een staartveertje. Zn eerst die ik vind!!
Bedankt weer voor t lezen!!!

Groetjes Dafrinja

Anja

Hoi Dafrinja,

Ik denk dat het ook nog een beetje wennen is voor Gizmo.
Dat komt vast wel goed met jou goede zorgen.

Geef Gizmo maar een dikke knuffel.

Groetjes Anja