9 mei 2025, 01:01:11

ringnummer en kweker

Gestart door rebecca, 8 september 2007, 12:02:24

« vorige - volgende »

rebecca

Hoi,

Wat ik begreep is dat iedere kweker een eigen nummer heeft.
Maar kan je ook via dat nummer het adres achterhalen van de kweker.
Ik ben namelijk het adres kwijt van de kweker van mijn valkje, en ik zou graag weer contact met haar hebben.

Het ringnummer van mijn valkje is 07 0086 5.4.

Kan iemand mij helpen? ;)

Anja

Hoi Rebecca,

Je zou eens op onderstaande link kunnen kijken. Daar staat veel geschreven over ringnummers en kwekers.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,23878.0.html

Groetjes Anja

wim roskam

beste lezer ,  er ontbreken nog letters die op de ring staan , verder , 07 is het geboorte jaar 0086 is het kwekers nummer , 5,4 is de maat van de ring , ik mis nog letters bv ep is euro-parrot , ps is parkieten cocieteit , nbvv is nederlandse bond van vogelliefhebbers , mvg wim roskam .

carco

Als er verder niets op staat dan dit dan is het geen geregistrrerd nummer en kan je helaas de kweker niet meer achterhalen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

rebecca

hoi,

ja ik heb zo n kaartje bij mijn valkje gehad waar dit nummer opstaat als ringnummer.
Ik weet dus niet of er dan ook nog wat op de ring zelf staat.
Tja wel jammer als ze niet geregistreerd zou zijn, had het leuk gevonden om haar op de hoogte te houden over hoe het gaat met haar gekweekte valkje.  ;D

imv

Hoi Rebecca,
Hoe heet je valkje, en wat voor een kleur heb je? Zou goed kunnen dat je hem bij mij vandaan hebt met een nummer van Rini (ik had toen nog geen ringen en heb er een aantal van Rini geleend)

groetjes,
Irene

imv

Heet hij misschien Macho ??

carco

Het is geen nummer van Riny hoor Irene.
Zij had de ringen voor ons gekocht in een dierenzaak, vandaar dat ze ook niet geregistreerd zijn.
Het zit nl. zo: ik zag het ringnummer en wij hadden inderdaad 10 ringen via Riny gekregen.
Het nummer kwam me dus bekend voor.
Ik had 2 valkjes geringd en Esther 3. Irene had de andere ringen waaronder het nummer 0086. Maar omdat deze ringen dus niet op naam van kweker staan weet ik dus ook niet of er meerdere van in omloop zijn :-\ Het zal wel heel toevallig zijn in ieder geval dus ik ben wel benieuwd of het om dit valkje gaat.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!