8 mei 2025, 03:59:26

sexueel gedrag

Gestart door Sjeufke, 19 november 2006, 15:03:15

« vorige - volgende »

Sjeufke

Mijn valkparkiet Sjeufke van 2 jaar behandelt sinds enkele weken mijn hand als sexuele partner. Hij is gelukkig niet agressief naar mij, zoals ik in andere verhalen lees. Maar ik kom er nog niet achter of en hoe ik dit gedrag kan corrigeren. Wie heeft goed advies voor mij?
Karin

Karin

Corrigeren niet, dit is normaal valkjes gedrag. Je kunt wel gewoon hem van je hand af halen en hem een alternatief geven zoals een touwschommel, die gebruiken ze er ook graag voor  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Sjeufke

Bedankt voor je reactie. Van de hand afzetten deed ik inderdaad al, maar hij is heel volhardend. Komt steeds terug. In z'n kooi hangt al een soort touwschommel, maar die vindt ie niet interessant. Nog andere tips?

Saar

Mijn vorige valkje vond het altijd erg gezellig met z'n stofdoek ;D
groetjes Saar :-*

Sjeufke

Ik concludeer dus dat ik 'gewoon' creatief moet zijn in het vinden van een alternatief dat Sjeufke interessant genoeg vindt. Maar tips blijven welkom! KL

mend0w

mijn valkje gebruikt het speeltje met van die gekruiste stokjes.. erg interssant;)
Groetjes!

Sjeufke

De valkjes zijn zelf dus heel creatief in het vinden van 'slachtoffers'. Helaas is Sjeufke nog niet door iets anders te prikkelen dan door mij. Maakt niet uit of dat nou mijn hand of mijn trui is, als ik er maar aan vast zit.   
Kan iemand me trouwens uitleggen hoe ik die leuke lachebekjes toevoeg? Als ik daarop klik verschijnen er symbolen i.p.v. zo'n lachebekje!?

Groet, KL

Anja

Hallo,

dat klopt dat er symbolen verschijnen maar op het moment dat je op verzenden hebt gedrukt dan staan er toch smileys in je tekst.
Om het zeker te weten zou je dan eerst nog op bekijken kunnen drukken.

Groetjes Anja

Sjeufke

Okee, ik snap 'm. Dank je! ;D, KL