Sunny vliegt Fuzzy overal achterna, wat betekent dit?

Gestart door ManjaV, 13 november 2006, 10:48:43

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoihoi,

Aangezien niemand het antwoord wist op mijn vorige vraag, stel ik hierbij een nieuwe.

Sinds alle valkjes samen los mogen, heeft Sunny alleen nog maar oog voor Fuzzy. Hij vliegt Fuzzy overal achterna en fluit de hele tijd tegen haar. Gewoon gefluit: dus 'fuut, fuut' , korte fluittonen, dus geen geschreeuw (weet even niet hoe ik dit anders moet stellen ;D ;D ).
Daarbij komt dat Sunny Daisy ineens helemaal lijkt vergeten.
Soms, als Sunny heel dicht bij Fuzzy is, pikt hij Fuzzy, maar meestal volgt hij Fuzzy gewoon op de voet. Daisy vliegt er dan ook maar achteraan.
Ook als Fuzzy eerder in de kooi zit, gaat Sunny er achter aan en gaat op de kooi zitten.

Wie kan mij dit gedrag uitleggen?
Wil Sunny Fuzzy juist van Daisy afhouden of vindt Sunny Fuzzy leuk (en dat zou dan betekenen dat Fuzzy misschien een pop is).

Graag hoor ik van jullie.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Ik denk dat Sunny Fuzzy gewoon leuk vind, en dat wilt niet zeggen dat het een pop is hoor ;D Misschien is het gewoon een homootje ;D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Karin

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Inger m

Citaat van: carco op 15 november 2006, 20:51:26
Ik denk dat Sunny Fuzzy gewoon leuk vind, en dat wilt niet zeggen dat het een pop is hoor ;D Misschien is het gewoon een homootje ;D

Haha, ik vermoed toch dat het dan een popje is. Homoseksualiteit komt voor bij dieren, maar in gevangenschap is het vaak bij gebrek aan beter...

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

ManjaV

Hoi Caroline en Inger,

Bedankt! Ik dacht zelf ook er al aan dat Fuzzy dan wellicht toch een popje is. Het is verder namelijk ook een heel stil valkje.
Het verklaart dan denk ik ook waarom Fuzzy tegenover Daisy en Dreamy veel feller is dan tegenover Mikki en Sunny. ;)

Zo te zien Karin, heeft Sunny nu twee popjes waar hij achteraan gaat. Binnen de voliere kroelt hij nog steeds uitgebreid met Daisy en zodra hij de kooi uit is, vliegt hij Fuzzy overal achterna. Vanochtend weer! Sunny had zelfs geen interesse meer voor Mikki (normaalgesproken als ik met Mikki wegloop, vliegt Sunny ons achterna, maar dat deed hij niet meer, had alleen oog voor Fuzzy ;) )
Daisy lijkt het gebrek aan interesse buiten de kooi van Sunny te compenseren door achter Mikki aan te vliegen.  8) ;D

Groetjes,
Manja

PS Ik heb nu dus (als Fuzzy een popje is) vier popjes en twee mannetjes. ;D ;D

carco

Citaat van: Inger m op 15 november 2006, 22:39:08
Citaat van: carco op 15 november 2006, 20:51:26

Haha, ik vermoed toch dat het dan een popje is. Homoseksualiteit komt voor bij dieren, maar in gevangenschap is het vaak bij gebrek aan beter...

gr Inger

Waarom heb ik dan uitgerekend 3 poppen die potten zijn en nog een single man :'( :'( ;D

En dat kan natuurlijk niet hè : 4 poppen en 2 mannen :P
Nee hoor, beter dit dan andersom, dus 4 mannen en 2 poppen ;)

Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hoi Caroline,

Idd beter zo :D :D :D
Maar jij kan misschien Beau toch koppelen aan Spongebob?
En ik denk dat Mikki hier ook wel single blijft. ;)

Groetjes,
Manja