22 juli 2025, 22:44:39

Caro's birdies

Gestart door caro, 1 april 2006, 14:41:17

« vorige - volgende »

Rianne

Hey Caroline,

hier een foto van bijnatweelingbroer ;) Tinco:

Mariska

Hoi Caroline,

Ik duim voor je dat ze zaterdag thuis komt :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hé!! Wat een leuk nieuws lees ik hier, Luna misschien zaterag naar huis, geweldig joh!!

Gaat het weer een beetje met je gezondheid??

Beterschap!!

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Gisteren weer afgevallen in vier dagen 11 gram. Elke dag wel 3 gram eraf. De eerste twee dagen kan nog wel maar daarna ging het nog steeds naar beneden. gisteravond een extra voeding gegeven en vanovaond weer een. Dan zaterdag ochtend weer een en zondag weer een. Dus helaas moet je nog even wachten op haar.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

caro

Hoi Rianne,

Wat een schitterende foto van Tinco, super gewoon. Luna moet wel een mooie vogel worden met 2 van die mooie broers. Tinco en Eros.

Hoi Maris ,

Miscchien heb je het al gelezen maar Luna mag nog niet naar huis.  :( Ze is teveel afgevallen. Jammer hoor, maar ja het beste voor Luna.

Hoi Caroline,

Luna komt niet thuis, ze is teveel afgevallen.

Ik zit momenteel weer in een dip, er zijn deze week wat dingen gebeurd wat hier ook weer niet goed voor is. Maar ja we moeten positief blijven, ik heb weer wat dingen om naar toe te leven en over een 6 weken lekker op vakantie, daar ben ik wel aan toe. Dat zal mij zeker goed doen, ik ben er wel aan toe. Misschien komt het daarom dat het nu weer minder gaat.

Hoi Lin,

Jammer hoor.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Caroline

Balen joh!!

Kop op!!

Ze komt vast snel.  :D

Doei doei!!

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Nou ja, ze kan beter een weekje bij Lin blijven en weer lekker aankomen dan dat je haar te vroeg ophaalt en dat er problemen zijn toch? :)

Mariska

Hoi Rianne,

Dat zegt Caroline toch zelf ook ;)
Maar ze had er natuurlijk wel erg op gehoopt.

Hoi Caroline,

Wat jammer voor je :(
Je verheugt je natuurlijk heel erg op haar komst.
Maar een weekje of zo is zo om hoor.
En dan kun je Luna heerlijk thuis gaan vertroetelen :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Lin

Hey,

Wat jammer dat er nu thuis ook niet alles super loppt. Dan had Luna je kunnen steunen. Vandaag had Lilo allemaal zaadjes in de ontlasting maar helaas niet gepelt. Ik ga zo Luna halen en dan ga ik daar de hele tijd beneden mee zitten. Ik ben benieuwd wat zij voor ontlasting heeft. En natuurlijk hoeveel ze morgenchtend weer weegt. Als dat weer meer is dan kijken of ik haar maandag weer op 0 voeding kan zetten.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

caro

20 mei 2006, 21:16:13 #204 Last Edit: 20 mei 2006, 21:18:37 by caro
Hoi Caroline,

Zeker balen, maar goed het moet . Ze kan beter langer blijven, dan dat ik hier allemaal problemen ga krijgen met Luna.
Het is niet zo dat ik in een dip zit door Luna. Het heeft met mezelf te maken en met mijn kids.

Hoi Rianne,

Dat is zeker zo. Het beste voor Luna. We schieten er niets mee op als ze hier ziek wordt. We wachten wel af.

Hoi Maris,

Zeker jammer. Dan wachten we nog maar.
Het was leuk geweest als we d'r vandaag konden halen. Het was van de week al duidelijk dat het niet door ging, ze viel steeds af.

Hoi Lin,

Ik hoop dat het goed gaat en dat ze gauw naar huis kan. Is het een beetje een rustige vogel en is ze een kroelerd.

Hier in de voliere gaat het goed. Nala en Simba hebben weer eitjes. (5) Ik weet nog niet of ze bevrucht zijn.
Een ander koppeltje heeft 3 eitjes. Weet ik ook nog niet of ze bevrucht zijn.
Nog een koppeltje met 7 eitjes, waarvan 6 van hunzelf en een eitje die op de grond in de voliere lag. Deze eitjes zijn bevrucht, of ze allemaal bevrucht zijn weet ik ook nog niet. Als het goed is moet er volgende week een eitje uitkomen.
het eitje is op 5 mei gelegd en die moet op 23 mei uitkomen,volgens de kalender van deze site.
Het is wel spannend wat Mike is 26 mei jarig en ik 27 mei. Het zou leuk zijn als er dan iets uit het ei komt.
Ik heb ook kakariki's, 1 koppeltje heeft 3 eitjes. Die waarschijnlijk ook bevrucht zijn.

Het is hier erg spannend allemaal, ik kan wel een opkikkertje gebruiken. Allemaal leuke dingen.
Nu maar hopen dat Luna gauw naar huis mag.

Groetjes

Caro

jolandaW

Hoi Caro

Het lijkt soms wel of alles te gelijk komt waar je niet op zit te wachten
kop op hoor
Ik zal voor je duimen dat Luna snel naar huis mag voor je

groetjes Jolanda

caro

Ik heb vanmorgen naar de eitjes gekeken. Ik heb 12 bevruchte eitjes ::), deze week moeten er uitkomen. Spannend hoor. Krijg ik toch een babyboom, het is hier altijd alles of niets. ;D

Ik  moet weer niet te enthousiast worden, anders wordt het weer een teleurstelling. Ik moet mezelf echt inhouden :-[, dit is wel erg moeilijk.

Als er nu jonkies geboren zijn haal ik ze uit de voliere en zet ze in een hok in de schuur. Want de angst van de eerste keer zit er nog in. Ik heb wel geen parkietjes meer in de voliere, maar er zit wel een valk die eitjes kapot maakt dus misschien doet hij het ook wel met de jonkies. Dat risico wil ik niet lopen.

Ik heb ook kakarikie 's, deze hebben 3 eitjes en deze zijn ook alle 3 bevrucht. Als dit goed afloopt vind ik dat helemaal fantastisch. Ik vind dit echt schitterende vogels :).

Met Luna gaat het ook allemaal goed, als het allemaal goed blijft gaan komt ze zondag naar huis. ;D 8)

Eindelijk leuk nieuws.

Groetjes

Caro

Caroline

Hoi Caroline,

Geweldig nieuws joh. Gefeliciteerd.

Maar je nestjes verplaatsen .....  :-\ ik zou het niet aandurven hoor. Er bestaat toch een kans dat de ouders het nest verlaten omdat ze er onzeker van zijn geworden.

Beter de boosdoener verplaatsen.

Heel veel geluk.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

:o Dat zijn een hoop jongen, als ze allemaal uitkomen! :D

Riny

Hoy Caro
Iedereen doet het op zijn eigen manier, maar ik zou het ook niet aandurven om nestjes te verplaatsen.
Beter zoals je naamgenoot ook al zegt, de boosdoener een ander plekje geven.
Groetjes Riny :D