21 juli 2025, 15:04:12

Caro's birdies

Gestart door caro, 1 april 2006, 14:41:17

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Caroline en Riny

De lol in dit dagboekje had ik net even nodig ;)
Ik vind het een topnaam ;D

Je foto's zijn ook heel leuk.
Ik vind die van lellebel aan het badderen lief!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

jolandaW

Hoi Caro

Je hebt het over een filmpje maken nou ik probeer dat ook wel eens maar het zijn bij mij echt geen filmsterren hoor ze stoppen zodra ze de camara zien met alles waar ze mee bezig waren.
Heb toen Coco nog in huis was wel eens de camera zo neer gezet dat hij in beeld was en hij het niet wist omdat ik het praten van hem wilde opnemen, nou na een uur film stond er nog geen woord op  :-\
Maar goed misschien heb jij wel filmsterren in de voliere zitten :)
Ben benieuwd naar je filmpje straks

groetjes Jolanda

caro

Hoi Maris,

Ik ga proberen meer foto's te maken, ik vind ze ook wel goed gelukt.
Eventjes lachen he, moet kunnen ;D.

Hoi Jolanda,

Ik hoop echt dat het filmpje lukt, het is altijd druk als ze aan het paren zijn, ze staan echt in de rij.

Groetjes,

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Mariska

Hoi Caroline,

Lachen is gezond ;D
En jullie gesprek werkte erg goed op mijn lachspieren ;)

Dus ga gerust door met foto's maken.
Altijd leuk :D

Ben ook benieuwd naar je filmpje.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

caro

Hoi Maris,

Filmpje 18+ ;D ;D

Ik hoop echt dat het lukt.

Kijk maar naar Jerry dan ga je van zelf wel lachen.

Groetjes

Caro

Mariska

Jerry is superleuk ;D
Als ik dat plaatje zie lig ik gelijk dubbel altijd.

Oooooooh, 18+ :o ;D

Caroline

;D ;D ;D

Worden 18+ filmpjes ook pas na middennacht uitgezonden, ik zie namelijk nog helemaal geen filmpjes en foto's.  ::) :P ;)

Gaat goed hè, met met je kleine witte engeltje??

Hey gaat nu niet zo heel lang meer duren. En dan mag jij naar het Hoge Hoge Noorden.  :D

Ik kijk dus ook uit naar je foto's.  :D

Doei doei!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

caro

Hoi Caroline,

Dan moet het wel lukken om een filmpje te maken, ik ga vandaag voor de voliere zitten met mijn camera ;D. Ik ben iedere keer te laat.

Het gaat inderdaad goed met Luna, van mij mag ze vandaag al komen hoor. Ik hoop dat het niet lang meer duurt. Ik ben niet ongeduldig hoor ;D. Ik ben zo benieuwd hoe ze is. Ze is hier echt welkom. Ik hoop dat het klikt met Sammy.
Ik heb nu alleen nog Sammy binnen en Stitch (het parkietje van Mitchell) als het goed is krijgt Mitchell over een paar weken een nieuw parkietje. Opa heeft weer eitjes van de parkietjes nu  maar hopen dat ze bevrucht zijn.

We wachten wel af, het is allemaal wel spannend.

Groetjes

Caro

jolandaW

En zijn de filmsterren al in beeld geweest of zijn het ammateurs en willen ze niet op de film zoals jij het wil hahahaha

Wordt wel nieuwschierig naar de film hoor ;D ;D ;D

groetjes Jolanda

Lin

Hey,

Vanaf vandaag is Luna paploos! Ik zag haar nu al twee dagen echt pellen. even kijken of het wel genoeg is wat ze pelt. Maar ze zeurt ook niet meer om pap. Luna is niet erg zwaar maar zwaarder krijg ik haar niet. komt misschien omdat ze zo jong al pap kreeg. Maar zodra ze goed eet dan komt ze vrij snel aan. Dat zag je wel aan Eros die woog ook een stukje minder dan nu. Kijk je nog naar de fotos en filmpjes in mijn dagboek? Vrijdag weet ik zekr of ze zelfstandig is. Kan jij dit weekend? Dan kunnen we ene voorlopige datum stellen. en heb je een foto van de toekomstige partner?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

caro

Hoi Lin,

Natuurlijk kijk ik naar de verhalen en de foto´s in je dagboek.
Ik heb een paar dagen niet gereageerd omdat ik problemen had met mijn gezondheid. Ze ziet er leuk uit hoor.Ik ben erg benieuwd ik kan bijna niet wachten.  Luna komt bij 2 andere valkjes, hieronder de foto´s.

Dit is Sammy

Dit is Tweety

Het is nog niet gelukt om een filmpje te maken van Sloerie Lellebel. ;D Ik kan beter een bordeel gaan beginnen geloof ik, want er zit nog een pop  in de voliere die het met een paar mannen doet. :o
Ik heb in de voliere ook weer eitjes en er zijn er een paar bevrucht,  zo te zien. Dus we gaan weer duimen dat het goed gaat.
Nala en Simba hebben ook weer 3 eitjes, nu maar hopen dat het goed gaat. Of deze bevrucht zijn weet ik nog niet. Het wordt weer spannend.

Mitchell is ook weer blij, want opa had jonge parkietjes. Hij heeft er nog geeneen uitgezocht want er zaten nog geen veertjes op.

Luna mag misschien in het weekend naar huis. :) :) :) :)

Eindelijk, ik kan niet wachten.

Het wordt weer spannend hier.

Groetjes

Caro

jolandaW

Hoi Caro,

Wat kan wachten dan lang duren voor het weekend word vind je niet?
Zal met je mee aftellen naar het weekend
Nog 3 nachtjes slapen als het goed is

groetjes Jolanda

Rianne

Hoi Caroline,

spannend hoor! :D En ook leuk dat jouw Luna en mijn Tinco zo op elkaar lijken. Ze wordt vast net zo ondeugend ;)

caro

Hoi Jolanda,

Ja, dan duurt het erg lang. Maar ja, wel weer eens iets leuks na een rot tijd. Ik heb nu weer een hoop dingen om naar toe te leven.
Dat ik een andere valk erbij zou kopen was eigenlijk niet de bedoeling. Ik had in mijn hoofd om nog een jaar te wachten. Maar omdat het een pop is was ze vrij, want de andere mensen wilden een man.  Ik hoefde er natuurlijk niet over na te denken om het te doen, ik wilde erg graag een albino. Dit was mijn kans.
Ik hoop echt dat ik ze zaterdag kan gaan halen, ik ben erg benieuwd.

Hoi Rianne,

Ja het is inderdaad spannend, ik kan bijna niet meer wachten. Ik hoop echt dat het allemaal goed blijft gaan en dat ze zaterdag naar huis mag. Het is inderdaad leuk dat ze op elkaar lijken.

Groetjes

Caro