Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Romy,

Oh, je bent al weg...hele fijne vakantie!! :D
Wat top dat je Flupke bij Anja en Ton kan brengen, kan me helemaal voorstellen dat het moeilijk en emotioneel is haar zo achter te laten. Gelukkig heb je kunnen zien hoe goed ze het daar heeft :D
En dan nog voor jou onverwachts een goed aantal punten voor je eindwerk, zo kun je echt van je vakantie genieten 8)
Tot over een paar weken!!

Groetjes, Marian
ps, ik zal je wel missen....

Peggy

Ik ben iets te laat maar alsnog een hele fijne vakantie meis  :D

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Romy

Fijne vakantie gewenst, ook al ben je ondertussen weg. Fijn dat Flupke zich al zo thuis voelde bij Anja en Ton.

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Romy,

Flupke doet het erg goed. Ze heeft helemaal niet meer in haar eigen kooi gezeten. De eerste nacht heeft ze op de kakbak geslapen en nu slaapt ze gewoon op stok, boven in de kooi.

Ik mag haar oogjes niet zuiver maken maar Lisa wel. Als ze uit de kooi is vliegt ze ook als eerste naar Lisa toe.

Zee heeft vandaag heerlijk mee gedoucht. Helaas gingen niet alle Y-tjes mee douchen maar dat mocht de pret niet drukken.

Kijk maar eens.

Anja

Anja

Always look..

Anja

Marian

Hoi Romy lekker op vakantie.....hoi Anja :D

Ah, wat een lekkere natte foto's, en die Flupke ook zo'n heerlijk nat koppie 8)

Groetjes, Marian

Romy

Hoi Anja

Dankjewel om de foto's ook in mijn boekje te plaatsen! Dat wordt een heel leuke herinering en ik vind het fijn om van hieruit te kunnen volgen dat het zo goed gaat met Flupke!!
Haar linkeroogje ziet er perfect uit, in haar rechteroogje zie ik alleen maar een kleinigheidje dus ik ben erg blij dat het Lisa lukt om haar oogjes proper te houden  :-*
Heeft ze al last gehad van een plakpoep?

Ik vind het heel erg bijzonder dat ze al meteen bij de Y-tjes is blijven slapen  :D Het is nu heel zeker dat er een vriendinnetje voor haar bij komt  :D Heeft ze ook een voorkeur voor een bepaald Y-tje? Ik had de indruk dat ze, toen wij er waren, sterk naar jullie albinootje toe trok.

Verder alles goed met haar gewicht?
Mocht het zo zijn dat ze wat afvalt, dan kan het helpen om een potje zaadjes bij je te nemen samen met haar, en het potje voor haar neus te houden en er wat mee te praten. Althans, dat is wat ik doe als ik merk dat ze wat is afgevallen. Alhoewel ik vermoed dat ze netjes met de Y-tjes zal mee-eten, want zien eten, doet eten natuurlijk  :D

Nogmaals bedankt  :-*

Hoi iedereen

Dankjewel voor jullie goede wensen  :D Het is hier erg fijn op vakantie : mooi weer en een mooi huisje. Vandaag komt ook mijn opa en zijn vriendin aan hier, en dan is het zaterdagavond groot feest voor mijn oom en tante die 25 jaar getrouwd zijn (zij wonen hier).

Ik zal gedurende de vakantie geen boekjes kunnen volgen aangezien ik nu bij mijn tante ben (in ons huisje hebben we geen pc) en het hier een qwerty-klavier is  :-X

Groetjes
Romy

Lisa

Hoi Romy,

Flupke is echt een schatje hoor ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D. Ze zat vrijdag vlak bij Yobi :D. Ik had haar net bij me genomen om haar oogje schoon te maken, zaten een paar vliesje op. En het is ook alleen maar haar rechter oogje :o :o op haar linkse oogje bijna niet :o. En heb net ook even haar kontje gewassen ;D. Ik had goed gekeken hoe mama het deed zodat ik het kan doen als mama is werken ;D ;D.

Ze eet ook goed hoor ;D. Ze heeft al lekker van valkjesbrood gesnoept en ook van voer etc. ;D ;D.

:-* :-* Lisa

Peggy

wat een leuke foto reeks van Flupke anja. Ik zie het al;  het gaat supergoed met Flupke net als toen met mijn Nikkie  :D

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Romy

Geniet maar lekker van je vakantie en om Flupke hoef jij je geen zorgen te maken als de ik de foto's zo zie. Echt super.

Wat is trouwens een qwerty klavier? Bedoel je daar mee een toetsenbord? Ik heb ook een qwerty toetsenbord. Dacht dat het overal hetzelfde was...

Mara

Romy

Hoi Lisa

Super hoor hoe jij voor Flupke zorgt  :D Heel erg dankjewel daarvoor  :-*

Hoi Peggy

Ja het gaat super met Flupke. Ik ben ontzettend blij!

Hoi Mara

In Belgiƫ wordt een azerty toetsenbord gebruikt waardoor het voor mij hier erg lastig is om te typen...

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Hier een berichtje van mij over Fluppie. Ja wij noemen haar Fluppie ;D ;D ;D ;D

Ze weegt 73 gram en ze doet het erg goed. Ze heeft de afgelopen 2 dagen in haar eigen kooi gezeten omdat Yingo achter iedereen aan joeg. Nu vind ik dat voor mijn eigen valkjes niet zo heel erg maar voor Fluppie wel.
Vanavond is ze weer in de grote kooi gegaan en dat gaat tot dusver goed.

Ook is ze dol op notenrijst en macaroni. Ik heb 2 pakjes voor je gekocht om mee te nemen.

Haar oogjes blijven goed zuiver. Ze is ook al uit haar zelf op bezoek geweest bij Coco.

Jij hoeft je geen zorgen te maken voor als er straks een nieuw valkje bij komt hoor. Dat gaat helemaal goed komen.

Dikke knuffel van ons allemaal.

Liefs,

Anja