Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Romy,

Wat fijn dat Flupke al zoveel staartveren heeft! :D Het is een heel ander gezicht dan zonder staart.

Gelukkig is Flupke weer helemaal bekomen van de schrik en is ze weer heerlijk kroelerig. Ik zie dit bij Calimero ook wel, sindsdien ik haar AB uit een spuitje moet geven, vindt ze het toch minder leuk om bij me te zitten.  ::) Maar dat zal ook wel overgaan. ;)

Wat lief dat Flupke zo tegen je kin aan zat te kroelen. :D :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Het is inderdaad een heel mooi zicht om Flupke te zien mét staart!

Calimero zal vast ook weer de oude worden hoor. Het heeft alleen een beetje tijd nodig.

Ja lief hoor hoe Flupke me zat te kroelen! Ze is terug helemaal de oude  :D En misschien probeert ze het zelfs een beetje goed te maken want ze is écht SUPERlief  ;D

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Yara is iets ouder dan 1 jaar. Zal het niet genetisch aangelegd kunnen zijn?

Vandaag je laatste dag van je medicijnen.................waarschijnlijk heb je ze al ingenomen.
nu ben je er van af hoop ik hoor.
Moet je nog terug komen als je de AB op had?

Groetjes Anja

Anja

Hoi Romy,

Lang zal ze leven
Lang zal ze leven
Lang zal ze leven in de gloria
in de gloria
in de gloria
hieperdepiep .................hoera

Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst.
Geniet maar lekker van je ontbijt.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Dankjewel voor de felicitaties!!!

Ik ben inderdaad verlost van de AB! Wel moet ik nog voor een maand foliumzuur blijven nemen ter bescherming van mijn maag. Maar dat heeft geen negatieve uitwerkingen.
Ik moet ook nog naar de dokter om een ontgiftingskuur te volgen om de AB uit mijn lijf te krijgen. Waarschijnlijk zal ze ook bloed nemen om te zien of de toxoplasmose weg is.

Deze morgen ben ik al wakker van 7u30 omdat ik de wekker nog niet verzet had naar het winteruur...  :-[
En ik ben nog steeds aan het wachten op mijn ontbijt :P Ik hou jullie op de hoogte!

Yara moet dan ongeveer even oud zijn als Flupke denk ik. Zij is ook ietsje ouder dan 1 jaar. Ik weet niet of het bij andere witmaskers ook zo is, maar blijkbaar hebben Flupke en Yara toch wel wat zwakkere staartveren zodat die sneller afknakken...

Groetjes
Romy

Monky

Hi Romy,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Maak er een gezellige dag van!  :D

Groetjes,
Monique

Romy

Hoi Monky

Heel erg bedankt voor je felicitaties!
Ik vind dat varkentje supergrappig  :D

---------------------------------------------------------------------

Hoi iedereen

Ik had gezegd dat ik jullie op de hoogte zou houden over de ontbijtmand...
Wel, het is ietsje anders geworden dan een ontbijtmand. Ik had m'n kleren aangedaan en nog even op valkparkiet gesurft, toen de bel ging. Ik dacht, nou daar zijn ze met mijn ontbijt. Maar wie stond er voor de deur?? Mijn oom en neef! Maar ze hadden niks bij...
Toen zeiden ze dat ik met hen mee moest gaan  ???
En ze brachten met naar hun thuis en daar was hun salontafel helemaal mooi gedekt met het meest uitgebreide ontbijt dat ik ooit gezien had  :D
Straks gaan we dan samen met m'n ouders en vriend gaan eten. Ik heb dus erg lekker ge-ontbijt en heb geen last gehad van misselijkheid of zo! Hopelijk blijft het zo :)

Groetjes
Romy

Valerie

Hé Romy,

Ook hier maar een keer: gelukkige verjaardag!
Ik hoop ook voor je dat je niet misselijk gaat worden van al dat lekker eten.
Geniet er maar lekker van!  :-*

Anja

Hoi Romy,

Dat was dus helemaal een verrassing voor je.
Dat had je niet verwacht.

Heel veel plezier vandaag.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Valerie

Dankjewel!
Ik ben dus niet misselijk geworden, maar heb vanmiddag toch wijselijk de frietjes laten staan. Aangezien er dan niet zoveel keus meer is, heb ik dan maar een vegetarische pizza gegeten. En die is me heel goed bevallen, ik ben niet misselijk geweest.

----------------------------------------------------------------

Hoi Anja

Ja het was een echte verrassing! Ik had het hélemaal niet verwacht! M'n tante, oom, neef en nicht zijn deze middag ook mee gaan eten. Het was supergezellig!
Ik heb een heel fijne dag achter de rug :)

--------------------------------------------------------------------

Hoi iedereen

Zoals jullie al konden lezen, ben ik vanmorgen een beetje ontvoerd geweest :)
Daarbij was ik ZO overdonderd, dat ik Flupke vergeten was en ik had haar geen vers eten gegeven... Gelukkig had ik gisterenavond haar bakje nog ververst, en hangt er ook een bakje met pellets.
Maar toch was ze blij dat ik een vers bakje zaadjes aan haar gaf hoor! Ze heeft lekker gegeten en is dan bij mij komen snoezen.
O ja, voor de zekerheid heb ik haar ook nog eens gewogen en ze woog 75-76 gram  :o Ze heeft dus helemaal geen last gehad van een voormiddagje wat minder zaadjes te hebben  :D Ik denk dat ze stiekem van de pellets gegeten heeft, want er liggen veel kruimeltjes ;D

Groetjes
Romy

Mara

Hoi ROmy

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het begin van de dag was dus gezellig, fijn toch. Gelukkig dat je niet misselijk bent geworden.

Geniet maar lekker van de rest van de dag.

Mara

Dierenfreackske

Ik vind het heel goed dat je valkje 7 staartveren heeft hoor als hij in het begin haast niets had !!!Grtjs Ann

Romy

Hoi Mara

Dankjewel!
We hebben nog erg lang na getafeld en rond 4u waren we thuis. Dan hebben we (mijn vriend en ik) luilekker op de bank gehangen en wat op valkparkiet rondgekeken.
Uiteraard met Flupke bij me :)
Van m'n vriend heb ik de laatste DVD-box van the simpsons gekregen en daar hebben we ook wat naar gekeken.
Een rustige avond dus  :)

-------------------------------------------------------------------

Hoi Ann

Ik ben ook erg blij dat Flupke al een halve staart heeft :)

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

In alle consternatie om Sunny had ik niet door dat je vandaag je verjaardag viert! Van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een fijne dag achter de rug hebt en een gezellige avond tegemoet gaat. :D
Wat een verrassing was dat, dat je ineens werd 'ontvoerd' voor zo een heerlijk ontbijt. Echt superlief zeg.
En gelukkig heb je geen last gehad van misselijkheid o.i.d. En daarbij ben je nu ook van de pillen af he?

Zo te horen had Flupke nog voldoende eten over van gisterenavond. :D Ik moest vanochtend naar de kaakchirurg en zag ook ineens 's middags dat de valkjes nieuw eten moesten hebben. ;D

Groetjes en een knuffeltje voor Flupke,

Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Ik begrijp heel goed dat je je vooral op Sunny gericht hebt hoor gisteren!
M'n verjaardag was heel leuk en gezellig. Ik heb ervan genoten  :D Het was inderdaad wel een speciale verjaardag, eentje vol verrassingen!

Ik ben inderdaad van de pillen af nu. Althans van de AB. Foliumzuur moet ik blijven nemen, omdat dit een goede werking heeft op de maag. Maar daar heb ik geen last van, integendeel. Volgende donderdag moet ik terug naar de dokter om te bespreken welke ontgiftingskuur ik ga volgen om de AB zoveel mogelijk uit mijn lijf te krijgen.

Ja gelukkig had Flupke nog genoeg eten! Toen ik het mij realiseerde dat ik haar vergeten was eten te geven, zat ik in het restaurant en sindsdien ging het niet meer uit m'n gedachten... Ik was dan ook blij om thuis te komen en haar ineens een vol bakje te kunnen geven. Gelukkig zag ik aan haar gewicht dat ze niet afgevallen was!
Haha, ook jij was het gisteren een beetje vergeten! Ah, als het maar een half dagje is, kan dat vast geen kwaad. Maar ja, je bent altijd een beetje ongerust he  ;) Dat heb ik ook heel sterk!

Het knuffeltje heeft Flupke met héél veel plezier in ontvangst genomen!

Groetjes
Romy