Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Romy,

Dat fluiten wat Flupke doet zodra je de sleutel in het slot steekt, betekent dat ze blij is je te horen/zien. Dat doen ze bij mij hier ook allemaal. ;) Dat wil niet zeggen dat Flupke daarvoor aan het fluiten was. Dat denk ik juist helemaal niet. ;) Ze begint met roepen zodra ze je hoort, ze is dus blij je te zien. Ik denk dus dat je haar gewoon aandacht kan geven hoor, als je binnenkomt. Ze zal dan meteen stoppen met roepen. ;) Maar je moet het zelf weten natuurlijk. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Romy

Hoi Manja

Ik ben blij om te horen dat jou valkjes ook beginnen te roepen naar je als je binnen komt. Daar heb ik helemaal geen problemen mee en als ze dat doet dan ga ik ook naar haar toe. Maar het zit zo :
Flupke riep enkele keren toen ik binnenkwam met pak en zak. Ik wou dat eerst allemaal aan de kant zetten en m'n schoenen uitdoen want die waren nat. En daarbij begon zij héél hard te schreeuwen, en dat kan niet vind ik. En dat heb ik genegeerd tot het over was en pas daarna heb ik haar dan uit haar kooitje gehaald.
Als ze me gewoon roept, dat stoort mij niet (en ook medestudenten niet) en dan ga ik gewoon naar haar toe. Maar als ze schreeuwt, dan negeer ik haar.

Sorry voor de onduidelijkheid :)

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Mijn valkjes doen dat ook. Als ik al de sleutel in het slot heb dan beginnen ze al. Wel leuk om te horen dat dat meerdere valkjes doen.
Misschien is het een ide om de radio zachtjes aan te zetten als je niet thuis bent zodat ze het idee heeft dat ze niet allleen is. Dat doe ik nl altijd.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Romy

Ik sluit me bij Anja aan. Hier staat ook eigenlijk de hele dag de radio aan, ook al zijn mam en pap thuis. En ook als we weggaan, gaat de radio aan, dan is het niet zo stil in huis.

mara

Romy

Hoi Anja en Mara

Als ik thuis ben, dan laten we ook de radio spelen wanneer we weggaan, maar hier op m'n kot heb ik geen radio. Ofwel moet ik eens zo'n kleintje kopen, op batterijen of zo. Ik zal er beslist eens over nadenken als ik merk dat Flupke zich te eenzaam voelt. Maar waarschijnlijk zal ze dus niet meer lange periodes alleen hoeven te zijn (behalve de dinsdag, maar dat is dan maar 1 dagje in de week)

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Het is donderdag en ik had foto's beloofd :)

Er is wel 1 kink in de kabel : toen ik nog maar net begonnen was met foto's te nemen, begon het lampje van de batterij te flikkeren... Dus ik heb er niet veel kunnen nemen.
Maar hier komt nu het goede nieuws  ;D : als de batterij opgeladen is, dan neem ik er gewoon nog een reeks en dan plaats ik die alsnog  :P

Hier komen ze :

Flupke was zich aan het poetsen op mijn arm. Een ideale gelegenheid om haar van dichtbij te fotograferen. Ze zit wel lekker dik te wezen  :P

Toen ze de klik hoorde, keek ze toch even op :

En daar maakte ik natuurlijk gebruik van om er meteen meerdere te nemen  :D

Gelukkig is ze niet steeds zo dik blijven zitten, ineens kroop ze wat hoger op m'n arm en ging ze zich strekken; een niet al te beste foto want het moest snel gaan  ;)

En toen viel de batterij uit  :(

Maar hopelijk is ie snel opgeladen  ;D

Groetjes
Romy

Monky

OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHH

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

:D :D :D :D :D

Groetjes,
Monky

Romy

Dag iedereen

Zoals beloofd volgt hier de rest van de foto's. Het zijn er aardig veel, dus geniet er maar van!

Enkele close - ups :

Omdat ik denk dat Flupke haar kuifje toch wel bijzonder is, heb ik geprobeerd er enkele duidelijke foto's van te maken. Voor zover ik weet is Flupke een gewone witmasker, maar ze heeft heel veel wit in haar kuifje :

Ik had een banaan gegeten en Flupke was er toch wel erg nieuwsgierig naar :

Het smaakte haar zelfs!

Flupke de denker :  :-*

Van al dat poseren kreeg ze toch wel een beetje kramp en daarom maakte ze wat rek en strek oefeningen  ;D

En uiteraard moest er na het harde werken gepoetst worden :

Zo dat was het dan! Ik hoop dat jullie genoten hebben

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Wow, wat een mooie foto's zeg. Ik was nog aan het bijlezen en dan kom ik hier...en wat zie ik...Meteen twee series. Geweldig joh. Flupke haar oog ziet er goed uit als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen. En haar kuifje, wel heel erg mooi hoor, heel apart. Ze is echt heel erg mooi.

Mara

Romy

Hoi Mara

Dankjewel voor je complimentjes, dat is heel erg lief!  :-*
Het was inderdaad al een hele tijd geleden dat ik nog foto's van Flupke gemaakt had. Ik zal binnenkort ook m'n foto bij m'n handtekening eens veranderen, maar dan wil ik eerst een hele mooie, bijzondere foto kunnen maken :)

Haar oogjes zijn inderdaad al fel verbeterd. Het gebeurt steeds minder vaak dat er etter in zit. Alleen gebeurt het nog wel eens dat er stofjes inzitten als ze zich gepoetst heeft, omdat ze haar oogjes niet helemaal dicht kan doen. Het lijkt erop dat haar oogleden een beetje vergroeid zijn waardoor haar oogjes niet helemaal sluiten. Maar dat hou ik gewoon goed in de gaten en dan haal ik die stofjes eruit vooraleer ze kwaad kunnen doen :)

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Wat heeft Flupke het toch getroffen bij jou zeg  :D. Ze ziet er ook echt goed uit. Geniet maar lekker van haar. Ik ken dat hoor, van de handtekening. Karin heeft hele mooie handtekeningen voor me gemaakt, maar soms, als ik een bijzondere foto maak, dan wil ik die toch ook even in mijn profiel hebben.  ;D

Ik wacht met smart op de komende foto's.

Mara

Anja

Hoi Romy,

Wat een verwennerij.
Wat is ze toch mooi hè. Je hebt weer erg mooie foto's gemaakt en haar oogje ziet er goed uit hoor.
Een echt fotomodel is ze.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja en Mara

Bedankt voor jullie complimentjes!

--------------------------------------------------------------------

Hoi iedereen

Ik ben er al terug met nieuwe foto's. Flupke had m'n moeders decoratie aangevallen : dat was een doorzichtige pot met allemaal rode pepers in  ;D Natuurlijk had Flupke dat gezien, en nu lijkt het alsof ze lippenstift op heeft  ;D Ik hoop dat het duidelijk is op de foto's :

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Whahaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaahaaaaaahaaaa, die gekke Flupke.
Ze dacht vast wow al dat lekkers voor mij............waar heb ik dat aan verdiend.
Je kan het goed zien op de foto's hooe. Ze staat er erg knap op met haar snavelstift ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Mara

Hoi Romy

Haha, wat leuke foto's heb je gemaakt.  ;D Echt heel erg leuk hoor!!!! En wat is ze mooi met haar snavelstift.  ;)

Mara