Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Ann

Hey Romy

Ik ben blij te lezen dat het goed gaat met Flupke (zijn oogjes).

Dat Flupke meer aan zijn kooitje zit, daar zou ik mij niet te veel zorgen om maken. Tweety en Cher hebben bij mij ook van die dagen dat ze niet bij mij komen zitten, of dat zelfs hun kooi niet verlaten. Ik denk dat ze er dan even geen behoefte ofzo aan hebben. En als Tweety dan denkt: "Ah ja, ik heb zin in kopje krabben", dan is ze er direct ;).

Nog veel succes met Flupke en je examens in februari :D.

Groetjes
Ann :)

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Monky

Hi Romy,

Ik wens je een hele fijne kerst en een heerlijke 2007  :)

Groetjes,
Monique

Romy

Hoi Monky

Heel erg bedankt voor je kaartje! Ook ik wens je hele fijne feestdagen toe!
Je kaartje is echt prachtig!! Hoe doen jullie dat toch allemaal??? Ik zou nog niet weten hoe ik eraan moet beginnen  ::) :P
Ook enorm bedankt dat je me succes wenst met m'n examens!! Ze duren van 19 januari tot 3 februari.

Ik ben ook blij om te horen dat niet alleen Flupke soms liever in z'n kooitje blijft! Deze morgen was het gelukkig net omgekeerd, hij kon er niet snel genoeg uit zijn om gekroeld te worden!

Vandaag heb ik z'n kooitje helemaal uitgekuisd en de inrichting een beetje veranderd (z'n water en graantjes laat ik altijd op dezelfde plaats staan). Ik heb er nu wel een bakje met lekkere 'snoepgraantjes' bijgehangen en dat potje heeft hij gelukkig al ontdekt. Hij smulde er heel erg van!!
Ook z'n ruifje met een stukje brood in heeft hij eindelijk ontdekt, al heeft hij er niet zoveel van gegeten (hij had net veel graantjes gegeten, en erna nog snoepgraantjes ook!)

Vanmorgen heb ik ook een aantal foto's getrokken om op m'n bankkaart te zetten. Ik weet niet of dat in Nederland ook zo is, maar tot het einde van het jaar kan je bij ons bij bepaalde banken een foto op je bankkaart laten zetten! Héél lang heb ik gedacht wat ik erop zou zetten, tot mijn ma mij zei om Flupke erop te zetten! Al verschillende foto's heb ik getrokken, maar geen eentje is mooi (genoeg) om erop te zetten. Straks probeer ik het nog eens opnieuw, want de batterij was daarstraks plat.

Heel veel groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Volgens mij kan dat hier ook hoor. Maar zeker weten doe ik het niet.

Ik wil je ook fijne Kerstdagen toewensen en een gelukkig en gezond 2007.

Liefs

Mara

Ann

Hey Romy

Ook ik wens je een prettig 2007 toe.

Tweety staat ook al op mijn bankkaart ;).

Groetjes
Ann :)

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Riny

Hallo Romy
Ik wens voor jou en alle mensen,
de vervulling van veel stille wensen.
Fijne kerstdagen Riny,

Anja

Marc van de Kuifjes

:D    :D    :D

Ook vanwege de Vier (Belgische!) Kuifjes een vrolijke kerst en een gelukkig 2007!

:D    :D    :D

Marc, Diane en Leentje

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

ManjaV

Hoi Romy,

Ik wens je hele fijne kerstdagen toe en een gezond en gelukkig 2007!
Ik hoop dat het een heel mooi jaar voor je wordt, en voor Flupke natuurlijk ook. Geef 'm maar een knuffeltje van mij! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Gerda

Romy

Hoi iedereen

Heel erg bedankt voor al jullie mooie kaartjes!! Ik wens iedereen bij deze prettige feestdagen en een spetterend 2007 toe!!

Door deze rare dagen is het al een eindje geleden dat ik nog wat in m'n dagboekje geschreven heb.

Deze morgen haalde ik Flupke uit z'n kooitje en ik merkte dat hij ging vliegen. Ik deed meteen het gordijn naar beneden, maar hij was op weg naar de keuken en landde daar pardoes in het afwaswater!!!
Gelukkig werd hij er direct uitgehaald (hij zat er nog geen 1 second in en is niet kopje onder gegaan). Ik heb hem dan meteen onder de straal lauw water afgespoeld om eventuele zeeprestjes te verwijderen.
En nu zit hij erbij als een verzopen kieken  ;D ;D ;D ;D
Hij is heel erg geschrokken en zit er een beetje pips bij. Het is dan ook de eerste keer dat hij helemaal nat is :)

Hier zien jullie een foto van Flupke. Hij is al een beetje afgedroogd.

Ziezo, dat was het weer voor nu.

Groetjes,
Romy

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hoi Romy,

Je bent zeker geschrokken toen Flupke in het water viel. Gelukkig had je hem er snel weer uit. :D Als hij zo nat is, zou je 'm een beetje kunnen föhnen. Dat vinden de valkjes hier heerlijk!

Groetjes,
Manja

Romy

Hoi Manja!

Ik was heel erg geschrokken, maar gelukkig had m'n stiefpa hem er snel uitgehaald (hij stond aan de afwas).
Eigenlijk heb ik er nooit aan gedacht om hem droog te blazen met de haardroger. M'n moeder bracht een handdoek en daar heeft hij een tijdje ingezeten. Toen merkte ik dat hij niet tot op z'n vel nat was. Hij heeft een klein beetje zitten rillen, maar nu is hij alweer helemaal droog.

Daarnet merkte ik iets aan z'n pootje : het was alsof z'n pootje vervelde. Het is redelijk hoog, net onder de eerste veertjes want ik kan het alleen zien als hij z'n pootje uitstrekt om bv. op m'n vinger te komen zitten. De huid is er niet ruw, maar mooi glad. Het ziet niet ziekelijk rood of schurftachtig. Het lijkt net alsof er een plekje verveld is want de huid eronder is ook mooi.
Ik weet niet of jullie dit herkennen? Ik hoef me toch geen zorgen te maken?

Nu ga ik wat verder leren... Stomme examens  >:(

Groetjes
Romy

ManjaV

Hoi Romy,

Ach, zo lekker warm in de handdoek is toch ook heel wat waard. :D
Ik zie het voor me, lief hoor.  :-*

Wat jij schrijft over dat pootje herken ik niet. Maar ik denk dat het niet iets ergs is hoor.
De snavel verandert ook wel eens.

Succes met het leren van je examens. Wat voor examens zijn het?

Groetjes,
Manja