Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Kim

Het gaat super met haar en daar zijn we allemaal heel blij om! Ik ben erg benieuwd hoe ze op Lenie gaat reageren, maar zowieso zal dat wel positief zijn. 9 augustus zal snel naderbij komen  :)

Hoi Marian

Super he van Flupke :) Het lijkt alsof ze nu helemaal haar draai heeft gevonden hier. Ze is ook niet nerveus of zo, roept ook niet als we weggaan. Daar bij ik erg blij om want ik zou niet graag hebben dat we de buren last berokkenen.
9 augustus zal wel snel dichterbij komen! Volgende week zondag is het al zover  :D

Ons nieuwe huis went wel ja  ;D De nieuwe job ook, het is erg fijn. Het bed heeft wat langer geduurd  ;D De nieuwe matras is erg hard en daar moet ik best wel aan wennen. Maar ik slaap gelukkig steeds beter.

Groetjes
Romy

Peggy

Wat fijn dat het zo goed gaat met Flupke en dat ze op gewicht blijft.  Goed van haar dat ze nu wat handiger is geworden op het speelplankje..al doende leert men,toch ?
enne gelukkig is het zo 9 augustus,  gaaaaaaaaaaaaf!!

Hoop dat je gauw heerlijk slaapt op je nieuwe matras  :D

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Marian

Hoi Romy,

Ik heb je een immetje gestuurd ;) :D

Welterusten!
Groetjes, Marian

Romy

Hoi Marian

Ik heb het net gelezen  :D Ik laat het weer even rustig bezinken om er wat over na te denken, en bij tijd en stond im ik je terug :)

Groetjes
Romy

Anja

Hey Romy,

Hoe is het met Fluppie?

Ik las dat ze aan het afvallen was maar ook weer grammetjes er aan heeft gegeten?

Nog even geduld tot 9 aug lees ik.

Liefs,

Anja

Romy

Hoi Anja

Flupke heeft inderdaad wat grammen verloren toen we bij jullie weggingen. Ze heeft de zondag niks meer gegeten en de maandag ook héél weinig. Vanaf de dinsdag begon ze dan stilletjes aan terug en ondertussen weegt ze alweer 74 gram, gelukkig.
Ze doet het verder heel goed! We merken dat ze heel wat van de Y-tjes geleerd heeft, onder andere om niet meer bang te zijn van een speelplankje  :D

Ja op 9 augustus gaan we Lenie halen :)

Hoi iedereen

Ik heb wat foto's gekregen van Mandy over Lenie. Van zodra ik wat meer tijd heb, dan plaats ik ze hier.
Ook al zit ze in een volière, ze stapt nog steeds op de vinger van Mandy, ook al is ze al enkele dagen uitgevlogen. Flink he!

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Hieronder vinden jullie een aantal foto's van Lenie die we gekregen hebben van Mandy

Lenie is de voorste

Ook al is ze al uitgevlogen en zit ze in de volière buiten, toch stapt ze nog bij Mandy op

Ze worden een klein beetje geplukt door de ouders, vandaar de korte kuif

Lenie is opnieuw de voorste

Wat is het toch een dotje he  :D Ik kan bijna niet geloven dat dit mooie meisje straks bij ons komt wonen!

Groetjes
Romy

danielle

Hoi Romy,
Wat een mooi valkje komt er bij je wonen. Ook een super mooie naam, Lenie.
Nog gefeliciteerd met je diploma, nieuwe baan en huis  :D . Super hoor! Fijn dat Flupke het ook zo goed heeft gehad bij Anja. Mooie foto's heeft ze ook geplaatst. Flupke is echt een mooi en schattig valkje.

Groetjes Danielle

Romy

Hoi Danielle

Dankjewel voor je vele complimentjes  :D
Anja is echt super voor Flupke geweest! Maar niet alleen Anja verdient eer, ook Ton en Lisa hoor, want zij hebben ook erg goed voor Flupke gezorgd. Zo was Lisa de enige van wie Flupke het toeliet dat haar oogjes werden proper gemaakt :)

Groetjes
Romy

Sally

Hoi hoi,

Wat een leuk valkje is Lenie.
9Augustus zal snel komen hoor.
Wel fijn dat ze in een voliere zit, en toch nog netjes opstapt nu ze uitgevlogen is.
Wil toch veel zeggen over een valkje he.

Groetjes!

Kimm

wauw romy, zij is het super mooi :D  :D
prachtig hoor en nog eventjes!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Oh, wat heeft ze een lieffff en ietwat ondeugend koppie 8) :-*
Ik zou niet meer kunnen wachten hoor!!! :P

Welterusten! Marian

Monky

Hey Flupke,

Wat is Lenie een beauty... ze lijkt een beetje op Zowie  ;D Volgens mij ga jij heel veel plezier beleven aan deze dame.

Heb je Mandy al gevraagd naar haar karakter?

Ik ben zo benieuwd hoe Flupke op haar gaat reageren. Het is toch een vreemd valkje in haar domein...  ;)

Nog een paar dagen... Hou je het nog vol?  ;D

Wat fijn dat Flupke helemaal gewend is in het nieuwe huis. Geniet jij er ook een beetje van?

Groetjes,
Monky

Marian

Romy

Hoi Marian

Nou we kunnen niet anders dan nog even geduld hebben!
Enneh... fijn dat je even gezellig langs komt :)

Hoi Monky

Enkele weken geleden heb ik Mandy idd om het karakter gevraagd. Het was toen nog niet helemaal duidelijk omdat ze toen nog niet uitgevlogen was. Ik zal het eens hervragen want ik ben er ook heel benieuwd naar!
Het zal ontzettend spannend zijn als we met Lenie thuis komen  :D Ook ik ben erg benieuwd hoe Flupke dan gaat reageren. Maar dat ze nood heeft aan een vriendinnetje, dat kan je hieronder lezen.

Tuurlijk genieten we ook van ons nieuwe huis  :D Al is het genieten meestal wel een beetje kort omdat er nog veel moet gebeuren... Alles op z'n tijd :)

Hoi iedereen

Deze morgen heb ik toch iets sprekends meegemaakt met Flupke :
Zoals elke morgen mag ze er eventjes uit, dus ik deed haar deurtje open en stak m'n hand naar haar uit. Ze zat in haar blauwe bak, maar wilde niet opstappen. Heel vreemd. Dus ik liet haar deurtje openstaan en ging wat verder met m'n werk. Na een vijftal minuutjes ga ik terug naar haar toe, en nu wil ze wel opstappen. Maar ik passeer langs haar draaikoord en ze stapt daar meteen terug op en gaat terug in haar blauwe bak zitten, en deze keer zie ik ook waarom : ze kijkt in de weerspiegeling van haar bak naar zichzelf! Dus blijkbaar heeft ze ontdekt dat ze een valkje kan zien in het plastic van haar bak en vindt ze dit wel leuk. Nogmaals een bevestiging dat we er goed aan gedaan hebben om een valkje bij Mandy te reserveren.
Uiteindelijk is ze dan toch uit zichzelf opgestapt en momenteel zit ze op m'n schouder te knarsetanden :)

Groetjes
Romy