Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Anja

Joepie

Wat ben ik blij voor je Romy en voor Flupke natuurlijk.
Volhouden Flupke.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Natacha

Dankjewel!
Ik ben zooooooooooo blij! Momenteel weegt ze ook 70 gram, en aangezien ze meestal 's avonds veel eet, zal er zeker opnieuw een gram bij zijn vandaag  :D

-----------------------------------------------------------------------

Hoi Anja

Ik ben ook zo superblij! Momenteel weegt Flupke opnieuw 70, dus in de loop van de avond zal er wel nog 1tje bijkomen!!

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Ik maak mij een klein beetje zorgen. De poepjes van Flupke zijn de laatste twee dagen nu en dan waterachtig. Het is niet de hele tijd, maar ik denk dat het meer is dan anders. Waarvan kan dit het gevolg zijn?
Groenvoer heeft ze niet gehad. Enkel pellets, zaad, water en een snoepstok (naast sepia, mineralenblok en grit).

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

heeft Flupke heel veel gedronken of heeft ze gebadderd?
Veel gevlogen..............denk ik niet hè.

Anders zou ik het niet weten.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hihi...Romy ...dat wordt een echt mannenvalkjesmodel ...
dat Flupke van je he !!! Wat een model hoor !!Ik denk echt niet dat Flupke te mager is ook en ook niet te dik welteverstaan.......Ik vind het gewoon een super mega mooi 
valkje met hele mooie multatie hoor !! Grtjs Ann

Romy

Hoi Anja

Geen van de drie  :-\ vreemd he  :-\
Nu ben ik al wat meer gerustgesteld over haar gewicht, nu zijn haar poepjes vreemd  :'(
Ik hoop maar dat het snel over is, maar indien niet, dan laat ik de poep onderzoeken.
Pff het is lastig zo, want nu ben ik ook nog ziek en vrijdag heb ik m'n eerste examen  :(

-----------------------------------------------------------------------

Hoi Ann

Dankjewel voor je complimentjes! Dat is heel lief van je!

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,
ik hoop dat je snel weer opknapt. misschien dat je dan vrijdag je examen kan doen, ik hoop het voor je! beterschap!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kimm

Ziek of niet ziek, ik doe m'n examen hoor. Of ik zou al doodziek moeten zijn en dat zal wel niet!
Als ik m'n examen niet zou meedoen, dan heb ik zowieso al herexamens en dat wil ik HELEMAAL niet hoor!

Dankjewel voor je beterschapswensen!

Groetjes
Romy

natacha

Hallo Romy,

Hou het allemaal maar in de gate, maar ik zou me denk ik niet teveel zorgen maken.
Soms zijn ze toch ook vast.
Bah, nog altijd in de blok, lijkt wel niet vooruit te gaan  ;D

Groetjes
en succes
Natacha

Romy

Hoi Natacha

Ik hou het allemaal héél goed in de gaten :)

Jaja, nog altijd blok, pfff. Maar vrijdag het eerste examen. Dus ik ben nu al bezig voor dat examen, dus echt blok is het eigenlijk niet meer :)
Voor mij mogen de volgende weken snel vooruit, want na m'n examens ga ik op reis met m'n vriend en daar kijk ik heel erg naar uit  ;D

Groetjes
Romy

Monky

Hi Romy,

Ben je een beetje grieperig? Beterschap in elk geval en doe het rustig aan.

Ik vond Flupke er niet overdreven klein uitzien met dat 5 euro biljetje ernaast... Ze is misschien ietwat kleiner, maar niet veel.

Hoe gaat het  nu met haar en haar ontlasting? Ik zag al dat ze ergens  op de 70 gram zat. Dat is in elk geval netjes.
Even over die waterige ontlasting. Misschien moet je Caroline even een IM sturen. Volgens mij hadden haar valkjes het ook.

Sterkte met jouw eigen griepje en met Flupke...

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Het is meer een heel zware verkoudheid dat ik heb. Ik moet ontzettend hard niezen en kan het niet tegenhouden. Op de duur doet het echt pijn aan m'n borst. En natuurlijk een loopneus he... M'n neus is helemaal pijnlijk van al het snuiten  :-\

Hmm, Flupke is dus niet zoveel kleiner? Vreemd zeg. Misschien heb ik dan op de laatste tentoonstelling die ik bezocht extra grote valken gezien en denk ik daarom dat Flupke zo klein is  ???

Haar ontlasting is nog steeds hetzelfde : heel regelmatig waterig. Daarbij is haar groene ontlasting wel normaal, dus die is niet waterig. Als ze een 'droog' poepje legt, dan is het wit helemaal verspreid over het groen en is het geen dotje.
Dankjewel voor de tip om Caroline te IM'en. Dat zal ik zeker eens doen!

Bedankt voor je knuf, Monky  :-*

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hey Romy....veel beterschap alvast ! Ik wist niet dat je grieperig was !!Waarschijnlijk te snel geweest ! Veel geluk ook met de examens hoor !! Ik hoop dat je het goed maakt !!!
En wat Flupke het poepje betreft ! Is het al beter ? Niet zo erg hoor als het maar effe is !Misschien iets speciaals gegeten ? Grtjs Ann

Nadja

Heey Romy,

Wat een ontzettend leuk (en lang :o) dagboek zeg! Flupke heeft al heel wat meegemaakt. Rot dat je je ziek voelt, het heerst momenteel nogal hè? Wordt maar snel beter, dan kan je er helemaal voor gaan met je examens. Heeft Flupke nog steeds zulke dunne poepjes? Je kunt haar wat bruin brood proberen te geven, dat werkt voor Croky ook altijd wel goed :D.
Beterschap en de groetjes aan Flupke,

Groetjes Nadja

Romy

Hoi Nadja

Er zijn er hier op het forum met nog een véél langer dagboek hoor  ;)
Ik hou ervan om Flupkes avonturen neer te schrijven en dat andere mensen het leuk vinden om te lezen, is mooi meegenomen :)
Flupke heeft inderdaad al het een en ander meegemaakt en momenteel heeft ze nog steeds waterachtige poepjes. Al heb ik de indruk dat het wat minder wordt!
Ik weet dat je bruin brood kan geven, maar eigenlijk wil ik gewoon dat die poepjes vanzelf over gaan. Als dat niet zo is, dan weet ik dat er iets fout is. En als ik bruin brood blijf geven, dan weet ik niet of de oorzaak over gaat of niet.

Groetjes
Romy