Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Natacha

Sorry maar de foto's zullen voor morgen of overmorgen zijn, ik ben vergeten de batterij op te laden  :-[

Mag ik je vragen wat je gestudeerd hebt?
's Nachts blokken, dat kan ik echt niet, ik heb m'n slaap heel erg nodig!! Momenteel leer ik van 9 tot 12 en van 13 tot 16 en dan nog van 17 tot 19. Zo ongeveer he ;) Momenteel is het nog niet zo strikt!
Eens de examens naderen, dan kan het wel later worden.

-----------------------------------------------------------------------

Hoi Anja

Ik vind het echt heel lief van je!
Ik ben ook erg blij dat haar oogje er goed uit ziet. Dat is toch een hele geruststelling.
Ze heeft enorm genoten van het knufje!

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Romy ....ik vind trouwens al jullie kerstkaarten prachtig mooi zeg  ! Ik ken er dus niet zo van dus kan ik dat niet zelf en heb er ook geen gemaakt !!! Ik zou niet weten hoe ze dat allemaal doen he !!! Ik vind ze gewoon een voor een super !!! Misschien dat er iemand van die valkjes van mij ook eens wil doen !! Hihihi,  en alles ok met Flupke haar oogje zie ik ? Gelukkig maar he !! Het is altijd naar als je iets naars ziet aan je valkje he !!! Hen het ook met Wiske gehad ...oogje een beetje waterig maar de dag erna niks meer !! Gelukkig ook maar !!! Nou ...nog fijne feestdagen  ! Ik probeer de boekjes bij te houden maar weet niet of ik alle dagen kan kijkan nu de feestdagen aangebroken zijn want moet nog vanalles doen he !!! Grtjs Ann

Romy

Hoi Ann

Ik kan dat zelf ook niet hoor, zo'n kerstkaarten maken! En momenteel heb ik niet de tijd om mij ermee bezig te houden ook.
Het is inderdaad een enorme opluchting dat Flupke haar oogje terug normaal is, pff!
Ik heb helemaal geen tijd om alle dagboekjes bij te houden. In de meeste lees ik wel, maar ik begin er niet aan om overal in te schrijven.

Groetjes
Romy

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi ....Romy ...ja ..eens je daaraan begint ...moet je verder doen he en het zijn er zo veel dat ik ze ook niet allemaal bijhou hoor !! Toch al een hele pak he !!! Maarja ...ik als het slecht weer is kan ik toch niets anders doen en dan zit ik wel veel op de pc maar mooi vriesweer zoals vandaag !! Ik heb een hele mooie wandeling gedaan langs een stukje natuur !!
Ik kan daar ook eens van genieten he !!!Met mijn hond !!
En nu mijn valkjes bezighouden he !!! Die vragenb ook veel aandacht !!Blij dat alles goed is met Flupke! !Fijne kerst ook he !!!Grtjs Ann

Romy

Hoi Caroline

Heel erg bedankt!

------------------------------------------------------------------

Hoi Ann

Bij mij is het ook zo dat er periodes zijn waarin ik meer kan schrijven, en andere dan weer niet.
Het is inderdaad heel fijn weer vandaag. Leuk dat je ervan hebt kunnen genieten tijdens een wandeling met je hond.

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Ja ...dat wel al was het koud maar zalig weer !! Leuke en hele mooie kerstkaart van Flupke !!! Grtjs Ann

Anja

Hoi Romy,

Ik vind het erg leuk dat je de foto nu als handtekening hebt.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Fijn dat je daar blij mee bent!
Ik vind de foto zó mooi, dat ik hem als handtekening heb ingesteld. Het geeft een gezellige kerstsfeer :)

Groetjes
Romy

Anja

Romy

22 december 2007, 15:48:41 #1825 Last Edit: 22 december 2007, 15:54:44 by Romy
Hoi iedereen

Zoals beloofd volgen hier de foto's van de nieuwe indeling van Flupke haar huisje :

Hier zien jullie Flupke in haar eethoekje :

En van bovenaf gezien :

Dit is haar speelhoekje :

Haar favoriete zitplaats : op het draaiding :)

Overzichtsfoto

Overzichtsfoto van opzij

Flupke in de deuropening :

Flupke ondersteboven  :D Wel een beetje wazig, maar toch leuk vind ik :

Hier enkele foto's van de Pedi-Perch voor Natacha :

Groetjes
Romy

Sally

hallo Romy,
Ik dacht ik kom hier ook eens op bezoek, en ga vanaf nu jouw boekje volgen. Het is zot dat ik even 122 pagina's ga terug bladeren he. ;).
Jouw flupke is een heel mooi valkparkietje, en je hebt er super mooie foto's van gemaakt.
Ook een super leuke indeling heb je gemaakt in de kooi. Flupke zal je hier zeker heel dankbaar voor zijn. :)

groetjes Sally
Kroel van Kuifje, Kenji & Pietje.

Romy

Hoi Sally

Wat fijn dat je op bezoek komt in Flupke haar boekje :)
Dankjewel voor je complimentjes  :D

Je hebt groot gelijk dat je niet eerst die 122 pagina's leest, dat is beulenwerk!!

Even kort voor de duidelijkheid, zo ben je snel mee:
Flupke heb ik opgehaald bij een kweker die ze dood wou doen omdat ze ziek was. Ik heb haar opgehaald en ermee naar de DA geweest en ze is genezen en supertam geworden (ondanks dat de kweker zei dat ze te oud was). Ze heeft wel enkele gevolgen daar haar vroegtijdig ziek zijn: haar traankanaaltjes zijn dichtgegroeid waardoor ze regelmatig etter in haar oogjes heeft. Dus elke morgen controleer ik haar oogjes en maak die schoon indien nodig.
Daarom zie je meestal op foto's wel een aantal samengekoekte veertjes rond haar oogjes.

Groetjes
Romy

Sally

Hallo Romy,
Amai, Flupke heeft dan al heel wat meegemaakt precies.
Vind het wel heel knap van jou dat je Flupke bij die kweker die ze dood wou doen bent gaan halen, en ermee naar de DA bent geweest.
Hoelang heb je Flupke nu? En hoe oud is Flupke?
Ze is echt wel prachtig geworden! Ik heb net op de eerste pagina van je boekje gekeken naar de foto van haar toen he haar in het begin had.
Je hebt haar er echt heel goed door gehaalt!
En heeft ze er last van , dat ze soms nog etter in haar oogjes heeft?

>Groetjes Sally

Caroline

Wow, ziet er geweldig uit hoor, de kooi van Flupke.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.