Dagboek van Flupke en Lenie. Lenie genezen. Geen nieuwe eitjes meer

Gestart door Romy, 12 november 2006, 11:39:40

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Citaat van: Romy op  7 oktober 2007, 17:48:33
Hoi Inge

Ik hoop ook dat ik hierna snel terug beter ben!
Bedankt voor je lieve woorden!

------------------------------------------------------------------------

Hoi Dierenfreackske

Met mij gaat het redelijk. Deze namiddag had ik wel wat last van maagpijn, maar nu is het over. Met Flupke gaat het heel goed! Ze is momenteel heel ondeugend, ze probeert m'n ketting te pakken te krijgen onder m'n kleren, maar ze mag niet  ;D
Het is hele zware AB dat ik moet nemen die sterk inwerkt op mijn darmen en maag. Daarom moet ik een speciaal dieet volgen, om m'n maag en darmen zoveel mogelijk te ontlasten.
Hopelijk krijg ik er niet teveel last van zodat deze maand snel voorbij is...

Groetjes
Romy

Zeg maar Ann hoor !!  Ik hoop dat je er vlug vanaf bent he en ook voor je dieet he  !!  Grtjs  Ann

Romy

Hoi Anja

Ja die Flup is zo lief voor me! Door haar heb ik inderdaad veel afleiding.
Voorlopig zie ik het nog altijd heel positief hoor. Het is een beetje lastig, maar wel gezond (het dieet) en door de kuur gaat de toxoplasmose defenitief weg. Dat is het belangrijkste en daarop focus ik me.

--------------------------------------------------------------------

Hoi Manja

Het staat vast dat deze kuur helpt, maar dan moet ik het wel voldoende lang (kunnen) volhouden. Het minimum is 3 weken, maar 1 maand is het beste. Dus ik ga voor 1 maand want ik wil op zeker spelen! Ook al is het een beetje lastig, dan ben ik 100% zeker dat die vervelende toxoplasmose overwonnen is!

Het moet inderdaad wel vervelend zijn geweest, 2 maanden in het gips! Gelukkig dat je het goed verdragen hebt.
Tot nu toe heb ik geen erge last van de AB. Ik voel wel dat het inwerkt op m'n maag en darmen, maar echt pijn heb ik niet.
Bedankt voor je raad om veel water te drinken! Daar zal ik zeker op denken (én doen ;) ).

Een lieve, kleine ondeugd. Dat is Flupke inderdaad  :D

-----------------------------------------------------------------------

Hoi Ann

Ik vermoedde dat je zo heette, maar ik wist het niet meer zeker, vandaar dat ik je nickname schreef :)

Nog 26 dagen te gaan en ik ben er vanaf  ;D

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Ik heb een rotnacht achter de rug... En Flupke voelt het zo goed aan! Ze is superrustig en lief, net wat ik nodig heb!
Deze nacht heb ik bijna niet geslapen, omdat ik last had van kriebels. Heel vreemd hoor. Het was geen jeuk, maar kriebels. Ook versnelde mijn hartslag nu en dan. En daardoor raakte ik heel moeilijk in slaap.
En net deze morgen moet ik er het vroegste uit van de hele week...

Misschien dat het te maken heeft met het feit dat ik gisterenavond de AB redelijk laat genomen heb. Vandaag zal ik proberen om hem rond 18u te nemen.

Ik heb de radio meegebracht van thuis en als het nodig is, zet ik hem straks op als ik vertrek naar de les. We zullen zien.
Momenteel is Flupke zich aan het poetsen. Iets wat ze normaal gezien nooit doet 's morgens  :-* Ze voelt zeker aan dat ik het lastig zou hebben met een gekke bui, en daarom houdt ze zich in. Lief beessie  :-*

Groetjes
Romy

Romy

Hoi iedereen

Gelukkig heb ik goed nieuws. Ik voel me al heel wat beter dan vanmorgen. Tijdens de les was ik nog misselijk, maar tijdens het naar huis fietsen is het overgegaan.
En dat voelt Flupke supergoed aan! Ze was eerst heel rustig toen ik binnen kwam, maar daarna explodeerde ze van energie!! Ze heeft zelfs 3 keer uit zichzelf gevlogen! Dat had ze hier nog nooit gedaan  :D
Wel heb ik haar kontje moeten wassen want ze had een plakpoep. Dat is nochtans al lang geleden dat ze dat nog had! Ach, als het maar 1malig is trek ik het mij niet aan.

Soms denk ik over die plakpoepen dat ik misschien te snel ingrijp. Dat ze het uiteindelijk wel zelf kan oplossen, maar ja, ik ben te bezorgd waarschijnlijk  ;)

Ook deze morgen was Flupke heel rustig, ook toen ik naar school vertrok. Ze zat op haar stokje naar me te kijken toen ik wegging, ze was helemaal niet nerveus of zo! Daarom heb ik de radio uitgelaten.

Groetjes
Romy

Monky

Hi meis,
Vervelend dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Maar fijn dat het allemaal een beetje meeviel tijdens de lessen.

En dieren voelen het inderdaad heel goed aan. Flupke houdt jou ook erg goed in de gaten en reageert erop als je anders doet dan ze gewend is  :) Wat een heerlijke dieren zijn het toch  :D

Groetjes,
Monky

Romy

Hoi Monky

Het zijn inderdaad prachtdieren! Ik zou Flupke voor geen miljard euro willen wegdoen, dat meen ik heel eerlijk! De liefde en het begrip dat je van die beestjes krijgt kan je met geen geld kopen, dat is gewoonweg onbetaalbaar

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Inderdaad Romy.......ik vind dat ook hoor en ik kan er
zo uren naar kijken he en tegen praten en 't is net
of ze alles begrijpen he !!! Ze kunnen zo lief kijken he !!
Grtjs Ann

Anja

Hoi Romy,

Wat vervelende zeg dat je een rotnacht hebt gehad. Hoop dat komende nacht beter zal gaan.

Flupke voelt je haarfijn aan hoor. Wat is ze toch een lieverd zeg.

Groetjes Anja

Romy

Hoi Anja

Als het goed is, eet ik over een kwartiertje en kan ik dan al m'n pillen nemen. Een groot verschil in vergelijking met gisteren, toen kon ik ze pas nemen om 21u30...
Hopelijk zal dit een verschil maken!

Ik heb vandaag wat foto's genomen en in de loop van de avond zal ik ze opladen.

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Romy,

Jippie jippie jippie foto's........daar ben ik dol op.
En vele met mij denk ik.
Hoop echt voor je dat je vannacht gewoon kunt slapen.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Romy

Foto's! Yeah, ik sluit me bij Anja aan.

Ik hoop ook dat je vanavond beter zult slapen!!!

mara

Romy

Hoi iedereen

en Anja en Mara  ;D

Hier volgen de beloofde foto's!

Ziezo dat was het :)
Ik had ook nog een 2e reeks, maar het gaat erg traag met uploaden. Hopelijk gaat het morgen beter en dan zal ik ze alsnog plaatsen.

Groetjes
Romy

Inge88

Leuke foto´s! Ze was echt op der gemakje haarzelf aan het poetsen. Lief hoor.

Mara

Hoi Romy

Je hebt leuke foto's geplaatst!! Echt heel erg mooi. Wat is Flupke toch een scheetje.

mara

Romy

Dankjewel Inge :)

Ja ze was echt op haar gemakje. Meestal als ik met de camera afkom, doet ze alles om bij me te komen zitten... En dan lukt het natuurlijk niet meer om mooie foto's te nemen.
Maar soms zat ze toch wel te kijken alsof ze zei : ben je daar weer met die camera?  ;D

--------------------------------------------------------------------

Hoi Mara

Bedankt voor je complimentjes!

Groetjes
Romy