29 april 2024, 00:59:41

mijn valkjes

Gestart door Quendi, 9 november 2006, 17:17:07

« vorige - volgende »

Quendi


De linkse is een geparelde cinnamon witmasker split bont valk, waarschijnlijk een popje. Ze is te koop. De rechtse is een cinnamon witmasker split gepareld en split fallow. Ik wil hem koppelen aan mijn fallow witmasker.


Dit is mijn prachtprieeltje :) Het is dus een geelwang, split onbekend. Heb je een idee of het misschien toch een bleekwang is, laat maar weten. Hij heeft een wildkleur popje, maar volgens mij ziet zij hem niet zo zitten... :-\. Maar goed, hij is vrij tam. Hij stapt op een stok als je hem weer terug in de kooi wilt stoppen. Ook gaat hij soms 1 seconde op mijn schouder zitten, maar van de schrik vliegt hij dan weer weg...  ;D.


Dit is mijn kwartel hennetje, ze krijgt in de toekomst een vriendinnetje.


Links Pimmetje. Rechts en middel zijn de 2 cinnamon geparelde witmasker split bonte popjes. Waarschijnlijk pop, aan het gedrag te zien, misschien ook wel mannen hoor.... Beiden zoeken een nieuw baasje.


Fred de fallow, daarachter zie je precies dezelfde soort vleugels, en ja, dat is dus mijn witmasker fallow. Maar die zie je dus amper  ;). Daarachter wilma de geparelde split fallow, de witmasker cinnamon geparelde en de gewone witmasker split bont.

Niet alle valkjes staan erop hoor, maar zo heb je een beetje een indruk van mijn inventaris  :P.

Gr Sietske

bobbie

Hoi,

Mooie vogels heb je hoor. Die te koop zijn vind ik ook mooi. Die ene heeft wat cinnamonvlekken op haar/zijn rug.

Ik zal je blijven  volgen.

Groetjes,  Nel :)

Quendi

Die 2 cinnamons zijn inderdaat heel erg licht. Ze lijken bijna pastel. Sommigen beweren zelfs nog steeds dat ze pastel zijn, maar ik zie al donkere veren terug komen, dus het cinnamon is gewoon verbleekt door de zon.

Ik ga dit 'verhaal' niet aanhouden hoor, ik wilde gewoon graag mijn foto's laten zien  ;D. Ik ben meer van de dagboeken, hahaha. Maar het is nu buiten het kweekseizoen, dus veel zal ik niet vertellen, dus rond april begin ik weer een dagboek.

Gr Sietske