6 mei 2025, 23:30:35

Nieuwe kooi

Gestart door Marije, 31 oktober 2006, 14:04:37

« vorige - volgende »

Marije

Hoi Iedereen!
Ik ben op zoek naar een nieuwe kooi. We gaan namelijk m'n kamer een beetje veranderen (nieuw behangetje enzo) en nu wilde ik een kamervoliere (of iets in die richting).

Ik heb op marktplaats twee verschillende gezien; een witte met vierkant gaas en een blauw/groen/gele ferplast kamervoliere. Ik zit alleen heel erg te twijfelen. Hebben jullie misschien aanmerkingen om m'n keuze wat makkelijker te maken? Ik heb namelijk geen idee wat voor dingen wel of juist niet handig zijn.

Ik kan helaas alleen geen link van marktplaats plaatsen...(doet ie niet... :-\??)
Als jullie nog andere koopjes weten; alle tips zijn welkom! ;)

Groetjes,
Marije, P&S

Rianne

Hey Marijke,

je gaat nu of in de toekomst niet met je valkjes kweken?
Dan maakt het soort kamervoliere niet zoveel uit. Wil je er wel mee kweken, moet er een broedblok aan kunnen hangen.
Ik heb 2 kamer volieres van Ferplast en die bevallen prima. Alleen door het dakje wat er op zit kan het wel eens wat donker zijn maar als de hoogste zitstok niet te hoog zit hebben ze daar geen last van.
Ze zijn makkelijk schoon te maken vind ik. Ook eenvoudig in elkaar te zetten.

Marije

Nee, ik ben niet van plan om te gaan kweken. Zal ook een beetje lastig gaan met twee dames... :P
Heb je alleen geen problemen bij het eruithalen, kan je overal goed bij? 'T leek me bij die ferplast zo'n laag en klein deurtje...

Paauwtje

Ik heb een Queen Bevalt me prima ook grote deur.

Maar ja dit is meer een papegaaien kooi.
Dus ook iets duurder hij is gewoon bij Peter te bestellen.
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Rianne

Mijn 2 Ferplast volieres hebben een groot luik aan de voorkant, de kamervoliere van 1.80 heeft er zelfs 2, onder elkaar. Ook zitten er bij beide nog 2 kleine luikjes aan de zijkant voor bijv een blok of badje. Ben er zeer over te spreken. :)

Bello

Wij hebben voor Bello deze kooi gekocht

Makkelijk schoon te maken (zie mijn berichtje bij nieuwe kooi)

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Ann

Hallo

Ik heb ook een Ferplast kamervolière en bij ons hangt de hoogste stok vrij hoog (dus onder het dak, maar kunnen nog goed zitten ;)). Het is daar inderdaad vrij donker, zoals Rianne zegt. Maar mijn valkjes gaan juist op die hoogste stokken zitten als ze willen slapen.

Groetjes
Ann :)

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

granny

Agnes

Hoi Marije,

Ik had zo'n voliere net al die van Ann.
Maar ik heb em juist weggedan omdat ik hem niet  handig vond ;)
Zo zie je maar, smaken verschillen.

Ik heb nu een jockkooi, en die bevalt me veel beter.
De valkjes hebben veel meer licht en de kooi kan van boven open, wat ik juist weer fijn vind.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Marije

Ga a.s. dinsdag de nieuwe kooi van de meiden ophalen... ;D
Als iemand weet hoe je een link van marktplaats moet plaatsen kan ik 'm laten zien... ;)

bert+japio

27 november 2006, 17:03:55 #10 Last Edit: 1 december 2006, 22:36:40 by bert
Die link kan je makkelijk plaatsen ;) Door de tekst te kopieren waar je normaal op klikt om een advertente te openen en het hier plakt is de link geplaatst  :D