21 juli 2025, 14:03:35

Nina, Kiko, Ricky, Wuppie en Sparky

Gestart door ziralioness, 11 augustus 2003, 23:09:51

« vorige - volgende »

Stijn dc

hello

tja, dan zal je toch een kooi moeten bij kopen, of een kamervoliere, maarja als student is dat niet zo evident natuurlijk!
mss kan je je ouders eens lief aankijken!

SDC:D

annemiek botter

Hoi Diane

Nou het balletje was bij mij niet zo'n succes. Alle drie de valkjes waren er bang voor!  ::)Ik geef het balletje nou maar aan de kat van mijn zus! ;)

Kun je nu al wat aan Nina zien dat zijn koppie verkleurd? Bij amstel is het echt goed zichtbaar bij zijn ogen en neus. En hij probeert ook indruk te maken op zijn spiegelbeeld! Duidelijk een mannetje dus!

Tja valken zijn erg verslavend! Ik wil nog eentje en dan is het echt genoeg! Dan past het ook niet meer in de voillere. Mijn vriend vond eigenlijk 2 wel genoeg maar ja.... ;D

Groetjes Annemiek

ziralioness

Nina heeft een beetje geleerd kusjes te geven! Maar wel alleen als zij er zin in heeft.  :P
Hier geeft ze een wangkusje, soms geeft ze ook neus of lip kusjes.... :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

ziralioness

Ik ben vandaag een beetje verdrietig... ik kreeg een geweldig mailtje, deze:

Hoi Diane,

Ik zag zojuist jouw advertentie op marktplaats.com. Ik heb een tamme valkparkiet, Ricky (heb ik niet zelf bedacht, maar ja.. hij blijft zichzelf zo noemen ;-) voor wie ik eventueel een goed thuis zoek, met kooi. De reden is, dat ik hem als gezelschap een goed thuis heb gegeven, voor mijn grasparkiet Macho. Deze is zeer in Ricky geïnteresseerd, maar Rick wil niets van hem weten. Macho hoeft niet dichtbij hem te komen, want dan wandelt hij gewoon de hele kooi door tot hij rust heeft. Ik moet zeggen dat Macho wel een bijzonder druk en lawaaierig vogeltje is, dus ik kan het Rick niet kwalijk nemen. Ricky is een wildkleur man, standaard. Hij zit het liefst op je schouder, fluit en praat met je en kan dansen (mits de muziek leuk is, of jij voor hem zingt). Hij zegt hallo en vindt het heerlijk om achter z'n oortjes gekriebeld te worden. Ik zie het alleen zitten, als hij zeker gezelschap krijgt. Dan ga ik op zoek naar een graspartkietje dat Macho accepteert, met al zijn eigenaardigheden.

Vriendelijke Groet,
Mareije, ik woon trouwens in de buurt

Ik was natuurlijk hélemaal enthousiast en mailde direct terug... waarop ik deze mail kreeg:  :o

Hoi, ik kreeg deze mail, maar die is niet voor mij bestemd, de onderstaande heb ik nooit gestuurd.....

IEEEEEKSSSSS.. ik wil dit valkje dolgraag... ik hoop echt dat het geen grap is!!!!!  :'(

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!

Speedy

Jeetje Zir,

Wat nu? hoe loopt dit af?
Wie stuurt nu zulke mailtjes als het niet serieus is?
Nou, maar afwachten dan he, en zorg dat je een telefoonnummer krijgt, om het echt vast te leggen...mailen alleen moet je niet vanuit gaan hoor.

Succes,
   Trudie

ziralioness

Helaas, ik heb nog niets terug mogen horen... Alleen de mededeling dat emailadres wel klopte maar dat de mail nooit gestuurd was door de persoon van wie dit mailadres is...

Ik ben bang dat het een wrede grap is... waar ik nu veel verdriet van heb!  :'(

ziralioness

25 september 2003, 23:54:36 #96 Last Edit: 25 september 2003, 23:56:14 by ziralioness
Zou Kiko dan toch een mannetje zijn....??

Ze begint boven de snavel toch wel wit te kleuren, het valt me nu pas op. Echt een vlekje wit.
Ik heb ook het idee, maar misschien is dat maar schijn, dat de zijkanten van haar kopje witter worden...

Wat zou het zijn?? Man of pop?? Waar verkleuren valkjes eigenlijk het eerst...?

Speedy

Jeetje wat flauw zeg....
Kan je ook niet via eigenschappen en dan details kijken waar de mail vandaan gestuurd is??
Als het wel van die mensen is, dan moet er iemand bij hun toch deze mail gestuurd hebben....

Nu meid...kop op....en er komt er vast nog wel één op je pad..

Groetjes,
       Trudie

ziralioness

Hoi Allemaal!!!

Nu ja, het ziet er naar uit dat er voorlopig geen valkje bij komt...  :( Maar erger nog, ik slaag er maar niet in een kamervoliere te vinden...
Ik ben toch nu wel met spoed aan het zoeken, want ik wil toch die kooi maar niet op mijn bureau... dat geeft echt een gigantische rotzooi. Mijn arme rug doet er zeer van, ik heb de hele middag lopen stofzuigen en schoonmaken...! Toen ze op de grond stonden had ik tenminste niet het hele bureau en erachter volliggen. Nu staan ze op een grote wasmand naast mijn bureau... Maar ik ga echt dringend op zoek naar een voliere... of ik maak er een...? Ik weet het nog niet....

Speedy

Hier in Almere zijn ze nu 119,- nieuw....dus ja....je zou kunnen kijken of er elders ook een Ranzijn is.

Succes,
    Trudie

Kolkkie

Hoi Diane,

Heb je al gekeken op www.marktplaats.nl, of ze daar een goedkope kamervoliere hebben?
Probeer je het daar eens.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

ziralioness

Hey!

Yep, ik heb zelf ook al een advertentie op marktplaats gezet... maar omdat ik geen vervoer heb kan ik alleen in de omgeving Groningen/Friesland/Drenthe afhalen... :( en toevallig in de plaatst Amersfoort omdat ik daar familie heb. ;)

annemiek botter

Hoi Diane

Kijk eens op tweedehands.pagina.nl voor kooien
En een grote papegaaien kooi kan ook geschikt zijn
Mijn voillere komt ook van marktplaats.nl en heb hem in emmen gekocht, dus ik had geluk, maar kun jij ook hebben

ziralioness

YIPPEEEEEEE!!!!!!!! Ricky was géén grap!!!!! Hij komt met een beetje medewerking van mijn moeder maandag hier!!!!!!

Stijn dc

hello!

wat een geweldig nieuws!
ik hoop dat je een fijne tijd met hem beleeft!

SDC:D