29 april 2024, 03:50:03

gaat goed met snowy

Gestart door trienke, 29 oktober 2006, 21:16:27

« vorige - volgende »

trienke

Hallo allemaal

het gaat redelijk met haar.

Ze is nog wel een gram afgevallen. Maar ze is levendiger geworden, en sinds vandaag hoefde ik haar niet te dwingen. Ik haar vandaag 3x gevoerd en heeft ze ongeveer 5 ml gegeten. per keer. Is dus al meer dan gister.

Ze slaapt nog wel veel en op 2 pootjes. Maar de warmte vind ze lekker.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Vandaag weet ze ook al beter dat ze de voeding van jou krijgt.
Fijn dat het langzaamaan wat beter gaat.
Groetjes Riny :D

trienke

Ik weet niet of de kleine het zal gaan redden, Ik zag net dat de bruine tot zwarte ontlasting had, wat zuur rijkt.

Verder eet ze wel redelijk vandaag. en is haar gewicht nu 74 gram. Net na het voeren.

Greotjes Trienke

Lin

31 oktober 2006, 18:54:58 #18 Last Edit: 31 oktober 2006, 19:06:33 by Lin
Hey Trienke,

Hoe lang geef je deze nu handopfok en de ouders voeren dus vanaf die tijd niks meer? Maar er wad dus wel een goede basis, maar nu weigert ze dus te eten? Is dit de eerste keer dat die ontlasting zo verkleurd? De enige keren dat ze bij mj niet aten was of de pap te koud of het valkje zelf. Ondanks dat deze in de veren was. Leegt de krop wel goed? Als ik jou was zou ik gewoon met de spuit geven en mar dwingen want afvallen mag ze nu niet meer en ook de ontlasting moet nu goed blijven.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

Ik voer sinds onegeveer 2 weken nu, dus toen ze uit het nest kwam heb ik haar met de broertjes en zusjes naar binnen gehaald.

Ze heeft altijd wel goed gegeten. en had altijd wel trek.
Sinds een paar dagen dus niet, en daardoor is haar gewicht gedaald. Ik denk dan ook dat de oorzaak lag bij dat het ze koud was. Daarom zit ze nu onder de warmte lamp.
Haar krop leegt wel goed verder.

Ze eet nu redelijk goed, en geef haar ongeveer om de 3 uren nu eten. Ze eet nu dan ook ongeveer 5 ml zelf.

De ontalsting was net weer wat beter van kleur. Het was donker groen (donkerder dan het hoord te zijn)
Maar de bruine/zwarte onlasting is dus weg.

Ik doe me best, meer kan ik niet voor haar doen.

Groetjes Trienke

trienke

Goed nieuws.

DE kleine albino is aangekomen gelukkig :D. ZE weegt nu rond de 63/63 gram, schommelt af en toe.

Groetjes Trienke

Lin

Wat een fijn nieuws! geef je nu ook pellets door de pap?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

Nee nog geen pellets er door heen gedaan.
Ze is dus van de pap gegroeit. Ik hoop dat haar gewicht blijft stijgen.

Groetjes Trienke

Mara

Hey Trienke

Gelukkig dat je valkje is aangekomen, is inderdaad goed nieuws.

Hoe is het vandaag met haar?

Liefs

Mara

trienke

Ja het gaat redelijk met haar, goede ontlasting, wil nog niet echt veel eten, maar als ze maar genog eet om aan te komen.

ze eet ongeveer 4/5 ml per keer, en ik voer haar 5x per dag.

Groetjes Trienke

trienke

Vandaag tijdens het wegen is ze niet aangekomen maar ook niet afgevallen. Ik ga haar nu dwingen om meer te eten.

Verder gaat het goed met haar, ze is levendig.

Groetjes Trienke

trienke

Hallo allemaal

De albino knapt goed op, ze is lekker levendig weer, en kan ook erg koppig zijn. Ik moet haar af en toe wel dwingen om pap te eten, en dan zit ik er helemaal onder ::).

Ze slaapt nog wel op 2 pootjes.

De andere 5 jongen gaat het heel goed mee, ze zijn aan het zelfstandig worden. 2 heb ik nog op 2 voedingen, en 3 op 1, die bijna over kunnen op 0.

Groetjes Trienke


Riny

Hoy Trienke
Fijn dat het de goede kant op gaat bij jou.
Groetjes Riny :D

trienke

Hallo allemaal

Het gaat goed met de kleine albino. Ze is gister/vandaag niet zoveel aangekomen, maar ze is ook niet afgevallen. Toen ik vanmorgen beneden kwam, liet ze haar wel even horen ;D.

Mag ik haar ook een badje geven? en daarna drogen met een foin.  Ze ziet er namelijk niet uit van de viezigheid :-[ Omdat ze ook steeds op de bodem van de kooi zat.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Als ik kleintjes schoonmaak plaats ik ze daarna onder de warmtelamp tot ze droog zijn.
Groetjes Riny :D