11 mei 2025, 18:33:32

Hoe oud is hij/zij???

Gestart door smeagol, 7 augustus 2003, 02:18:54

« vorige - volgende »

smeagol

Het is zeker heel erg handig.
Wij krijgen ook best wel veel en hebben daardoor ook heel erg veel beesten maar dat zijn niet de standaard dieren.
Wij hebben over het algemeen reptielen (zijn van mijn vriend) en ik heb zelf dan ook nog een ratje en Smeagol natuurlijk.
Als we haar niet hadden gekend dan had ik al die beesten niet gehad denk ik (Smeagol en de rat wel hoor).

Groetjes Greetje

Valerkiet

als je teveel aan spullen hebt mag je bij mij terecht ;) :D
ik heb 2 katten 1 hond een konijn 2 hamsters 7 valkjes 1 kanarie 10 kikkers 15 vissen (een heel deel gestorven door het verhuis :'()

smeagol

dat zijn zeker heel erg veel beesten.
Wat zonde zeg dat het bij de verhuizing niet helemaal goed is gegaan, daar hebben wij gelukkig geen problemen mee gehad. (zijn 10 juni verhuisd).
Als ik ooit teveel heb dan zal ik aan je denken   ;D.
maar meestal zijn het spullen voor de reptielen of de ratten  ???

groetjes greetje

Mandy

10 januari 2004, 01:24:05 #18 Last Edit: 10 januari 2004, 04:17:51 by Mandy
Hé Greetje, wat lees ik nou allemaal bij de verkooppagina?

Hallo,
Ik heb een heel erg lief valkparkietje (smeagol). Hij is ontzettend tam en heel erg slim (fluit alles na wat hij hoort).
Ik zou hem heel erg missen dus dat is echt niet de reden dat ik hem weg doe maar toen ik hem een half jaar geleden gekocht heb had ik alle tijd voor hem en nu ben ik meer gaan werken en nu zit ie heel de dag alleen in zijn kooi en dat vind ik echt heel zielig en denk daarom dat ie bij iemand die er meer tijd voor heeft of iemand met meer valkjes gelukkiger zal zijn.

Ik hoop voor de vogel dat er snel iemand iets laat horen.
Je krijgt de kooi en alle spulletjes zoals: speeltjes, badje, etensbakje en als ik het nog in huis heb (lijkt me wel) het eten.

Groetjes Greetje.

P.S. graag alleen een serieuse reactie en mensen die er echt de tijd voor hebben of meer valkjes hebben.

Graag bellen na 1800 uur

Wat zonde zeg  :( , maar fijn dat je zo een goed thuis probeert te zoeken.
Ik kan je er helaas niet mee helpen, als het nou een valkje van mij was geweest had ik 'm ws wel terug genomen.
Maar mocht ik iemand weten dan geef ik wel een seintje, succes! ;)

Misschien is er iemand hier van de site die interesse heeft?
De advertentie is 8 januari geplaatst, de prijs is een goed adres, de plaats is Etten-Leur en het telefoonnummer is; 06-48269247.
Er staat alleen nergens om wat voor soort valk het gaat?

En je andere dieren, je rat en je grasparkiet Henkie, moeten die ook weg of mogen die blijven? ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

smeagol

10 januari 2004, 12:40:07 #19 Last Edit: 10 januari 2004, 12:43:43 by smeagol
Hee Mandy,

Bedank voor je reactie maar ik had iets te vroeg geroepen denk ik.
Toen ik de advertentie had gezet dacht ik dat dat niet zo vaart zou lopen maar de telefoon heeft niet stil gestaan.
Toen de eerste belde sprongen de tranen in mijn ogen en heb ik meteen besloten dat ik hem toch ga houden.
Ik ben overdag dan wel niet thuis maar ik heb de hele avond voor hem en als dat voor hem te weinig is kan ik altijd nog stappen ondernemen maar ik kon echt geen afstand van hem doen, wie kan zo`n klein onschuldig lief beestje nou gevoelloos weg doen? nou ik dus niet  :)

Ik hoop dat het hier allemaal goed komt en dat ie zich niet gaat vervelen want ik kan er helaas ook geen vriendje bij zetten omdat mijn vriend er alergies voor is.
eentje gaat wel als ik hem om de dag schoonmaak maar twee zal denk ik niet gaan.

bij deze sorry iedereen die intressen had.

Groetjes Greetje en Smeagol  :) :) :) :) :)

Lique

Hoi Greetje,

Wat goed dat je hem toch zelf gaat houden, ik zal de advertentie er maar gauw afhalen dan.
Maar het is idd heel jammer, dat je vriend er alergisch voor is, want 2 is natuurlijk voor smeagol beter.

Maar je hebt de goede keuze gemaakt, toppie.

groetjes Lique
en geef smeagol maar een dikke knuffel van me.

Mandy

Ooo gelukkig Greetje, fijn dat je 'm toch houdt.  ;)
Ook al heb je dan niet veel tijd voor 'm, dan geef je 'm 's avonds als je thuis bent gewoon extra veel aandacht en knuffels. :P
En je hebt toch ook je weekend nog? Er zijn wel meer mensen die veel werken, maar er toch huisdieren op na houden.
Het meest ideale, iemand die niet werkt en ze een hele dag tijd en aandacht kan geven is moeilijk te vinden hoor.
Het zou inderdaad beter zijn als je er een valkje bij zou zetten, maar dat is niet zo fijn voor je vriend. :-/
Nou, hopelijk mag Smeagol nog een poosje bij je blijven en kunnen jullie nog van elkaar genieten. ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Paul

Hoi Greetje,

Heel fijn om te horen dat je hem toch zelf houd.
Voor Smeagol is het niet fijn om steeds naar een ander baasje te gaan dat geeft een hoop stress.
Maar waar is je vriend allergies voor?
Voor het stof of ergens anders voor?
Ik ken mensen met astma die gewoon meerdere vogels hebben en dat gaat heel goed.
Alleen de bodembedekking geeft vaak problemen dus nooit zand nemen altijd beukensnippers op Corbo korrels dat geeft veel minder stof.
Je kan je valkje ook elke ochtend een beetje met water besproeien dat scheelt ook een hoop stof.

Groetjes, Paul

smeagol

hee Paul,

Helaas hebben we al van alles geprobeerd maar mijn vriend kan niet tegen de huidschilfers en de veren.
Ook van de stof heeft hij last maar dat is inderdaad met een beetje sproeien zo verholpen, Smeagol houd daar helemaal niet van maar het kan niet anders :-[ .
Ik heb altijd beukensnippers op de bodem liggen dus daar kan ik ook niks meer aan doen.
Ik moet ook eerlijk zijn en zeggen dat ik er ook geen twee meer zou willen maar dat ik een persoonlijke mening.
Ik heb er wel twee gehad maar die herry daar kon ik echt niet tegen, heel de dag gekrijs  :-/
Nee ik vind 1 ook meer dan genoeg maar twee kan ook gewoon echt niet wat ik wel jammer vind voor Smeagol begrijp me niet verkeerd.

Groetjes van Greetje en Smeagol