witmasker gepareld lutonos en dergelijke

Gestart door moerre, 23 oktober 2006, 13:46:53

« vorige - volgende »

moerre

hallo
ik heb gelezen over prijzen van valkparkieten
ik vind het wel veel wat ze allemaal vragen
ik weet een winkel waar die van mij komen
en daar vragen ze 12.50 euro voor eender welke valkparkiet
de handtamme vragen ze 35 euro
indie jullie het adres willen
stuur den een mailtje want ik weet niet dat ik zo reclame mag maken
groetjes
marijke

Rianne

Hoi,

er zijn ook een heleboel kwekers die voor een voliere valkje (dus niet tam) ook prjizen vanaf 10 euro hanteren. En voor tamme 35. Ik denk niet dat die winkel schrikbarend lage prijzen hanteert. Tenzij ze voor mij een geelwang geparelde lutino kunnen leveren voor 35 euro ;)
Het nadeel van een valkje uit de dierenwinkel is dat ze vaak niks kunnen vertellen over de splits van zo'n vogel. Voor een huiskamer valkje maakt dat ook niet zoveel uit maar voor iemand die ermee wilt kweken wel. :)

moerre

ja daar heb je gelijk hier maar  sommige  mensen op dit forum geven prijzen op waar ik van verschiet daarom dat ik dit erop zette
ik ben ook nieuw hier en probeerde goed te doen voor iedereen
sorry dan voor het misverstand
maar als er leifhebbers moesten zijn om daar eens te komen zien moeten ze maar een persoonlijk berichtje sturen
groetjes

Rianne

Als ik op bijv marktplaats kijk zie ik ook prijzen waar ik van verschiet. 75 euro voor een handgevoerde wildkleur bijv... Met zulke prijzen kan ik mijn baan ook wel opzeggen ;)

In welke regio zit die dierenwinkel? Misschien kun je er iemand wel mee helpen. :)

moerre

die zit in belgie
meeuwen ongeveer 20 minuten rijden van de nederlandse grens
richting maaseik betre gekend bij juillie
groetjes

Riny

Hoy Moerre
Dat klopt in Belgie zijn de valkjes goedkoper als in Nederland.
Vandaar dat ik daar altijd mijn nieuwe mutatie's in belgie haal.
Groetjes Riny :D

moerre

heel slim gezien vanjullie
ik heb ook nog korting gekregen
omdat ik er nog een 6 bij heb gekocht om in de buitenvoileire te zetten om te kweken daar heeft hij nog
20euro koting op gegeven
groetjes