18 juli 2025, 15:35:53

wat kan dit zijn?

Gestart door happyhome, 21 oktober 2006, 19:06:36

« vorige - volgende »

bobbie

Citaat van: happyhome op 21 oktober 2006, 20:11:11
zit niets bij alleen een sticker hoeveel ik moet geven van de a/b  maar niet van de dwangvoeding

Ik bedoel de verpakking van het ontwormingsmiddel

happyhome

ik ben gister avond nog bij hem geweest toen zei die wat er in zit zit er in ..hij heeft 3dgn niets gegeten dus hij moet eten nu

bobbie

Citaat van: bobbie op 21 oktober 2006, 20:11:28
Dan was hij dus 6 weken toen hij het ontwormingsmiddel kreeg.

heb je dat verteld tegen de dierenarts?

bobbie

Wat ik bedoel is dat er misschien op de bijsluiter of verpakking van het ontwormingsmiddel staat wat je moet doen als een te jong dier dit binnen krijgt of wat dan de bijverschijnselen zijn

happyhome

ik heb verteld dat ik hem ontwormt had heb namelijk de halve dosering gegeven hij mocht 15 druppels en heb er maar 5gegeven ..omdat hij vol zat met wormen ..srry ik lees een beetje over dingen heen ben helemaal van slag dat ik hem verlies

bobbie

Begrijp ik best hoor.

Je kan wel snel typen trouwens.

De voeding en AB blijft nu wel binnen begrijp ik dus dat heb je gewonnen

happyhome

ja dit blijft er nu in ..
hij klimt al wel door ze kooi maar valt soms na benede dus nu ligt hij bij mijn vader op de bank
ik voel me zo machteloos..
kan ik hem beter in mijn bed neer leggen?
ik heb zon electrisch deken? of is dat te warm?

haha dat snelle type komt door de spanning
(kunnen we anders via msn praten typt wat makkelijker )

bobbie

Ik heb geen MSN.

Heb je een wat kleiner kooitje voor hem zodat ie zich niet of in te spannen, dus niet gaat klimmen.

Ook kan je over de helft van de kooi een doek leggen.

Zeg maar de rechterhelft de doek met kruik en de linkerhelft van de kooi open laten. Daar is het dan ook koeler en kan hij kiezen welke temperatuur hij prettiger vindt

happyhome

oh oke
ik heb wel een klein kooitje maar hij wil der niet meer in hij wil bij je blijven..
hij ligt helemaal op ze buik dicht tegen me vader aan
zodra mijn vader ze handen weg haalt wordt ie boos hij wilt echt warm liggen

bobbie

Als hij zich maar even rustig houdt. Zet het favoriete programma maar aan op tv voor je vader, dan blijft ie voorlopig zitten. ;D

Meer tips heb ik niet voor je. Als je het echt niet meer weet nog even de dierenarts bellen.

Heel veel sterkte, Nel ;)

happyhome

me vader zit tv te kijken met hem op schoot..haha
ik heb mijn d.a al thuis gebeld maar die is er niet:( en ik wil geen ander wil alleen hem het is namelijk een kennis van ons ;)

happyhome

hij heeft ook hele donkere ogen..maar de d.a zei dat dit normaal was..het is net of hij een blauw oog heeft

bobbie

Happyhome, je dierenarts weet er veeeeeel meer vanaf dan ik, dus ik heb geen tips meer voor je.

Hou je ons op de hoogte hoe het met je valkje gaat?

Ik hou het hier in de gaten.

Verwen hem maar.

Groetjes, Nel :)

happyhome

met wat kan ik hem verwennen?
hij wil niets meer..:(
kan hem niet eens ff knuffelen zoals we normaal deden hij bijt nu echt tot bloedens aan toe:(
ik ben bang dat ik hem kwijt raak :'( :'( :'(:'(:'(

bobbie

Je kan hem verwennen met RUST. Daar is hij aan toe.

Ik snap je angst, maar probeer rust uit te stralen, daar heeft ie veel meer aan.

Sterkte meis (als je een meisje bent trouwens  :-\)

Doei, Nel