29 april 2024, 08:34:10

Foto's van Falco

Gestart door Falco, 5 augustus 2003, 21:08:30

« vorige - volgende »

Falco

Hier de beloofde foto's van Falco!

Ik weet niet of ze hier helemaal juist staan, maar ik wist niet waar ik ze anders bij mocht zetten! ;)
De foto in mijn onderschrift is al van een behoorlijke tijd terug, oftewel oud! Hihihihi! :D
Op die foto is Falco 10 weekjes jong en momenteel is hij net 2 jaar, dus heb ik wat nieuwe foto's gemaakt!

Ik heb Falco gekocht als een bont geparelde valk en het is een mannetje.
Hij is in ieder geval erg fotogeniek en had zelfs moeite om een kleine selectie hier neer te zetten! :)
En anders maak ik er een soort van foto-dagboek van! ;)

Sommige foto's kunnen niet helemaal duidelijk zijn, i.v.m. de flitser, maar hier komen ze! ;D












Paul

Hoi Anita,
Falko is een heel erg mooi valkje :-)
Hij heeft een hele mooie tekening in zijn veren.
Op de nieuwere foto's is ie alleen maar mooier geworden zo te zien.
En in de rubriek dagboek staan ze prima lijkt me en elke keer als je wat over Falko schrijft kan je dat dan in je dagboek zetten.
Foto's zijn altijd heel erg mooi om te zien vind ik :-)

Groetjes, Paul

Kolkkie

Hoi Anita,

Wat een mooi valkje is Falco zeg :o.  Ik vind hem ook mooier geworden. Een fotodagboek zou ook erg leuk zijn hoor ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Violet

Ahhhh daar is Falco, wat een mooi valkje! Mooie kleuren en hij kan goed poseren ook :D

Violet:-)

anika_en_spirit

hoi hoi,

zow hey, wat is falco een prachtvalkje.
ik vind het zoiezo heel mooi, dat bonte.
maar falco heeft wel hele mooie kleuren bij elkaar hoor.

groetjes anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Ellen

Hoi hoi,

Falco is echt fotogeniek. Hij gaat er nog eens echt voor
zitten ook.
Het is een mooie bonte hoor. Met een lekker guitig koppie.

Heel veel groetjes............Ellen.

Falco

Thanks voor de lieve reacties! :-*

Ik ben heel erg blij met Falcootje! :)
Toen ik ging kijken voor een valkparkiet was ik me nog niet bewust welke kleur ik zou nemen!
Ik wilde wel dolgraag een mannetje, maar de verkoper(Dennis Papagaaien) zei dat het bij sommige valkjes nog niet te zien was, zo ook bij Falco.
Er zaten op dat moment een lutino van 8 weken, een wildkleur van 10 weken en een bont geparelde van 9 weken.

Ik ben met mijn moeder er naar toe gegaan en ik had al in mijn hoofd dat z'n koppie me heel erg aan moest spreken en dat was vanaf het eerste moment het geval met Falco! ;D
Ze zaten met z'n drietjes in een 'speelweide' met stokken, beukensnippers en allerlei tierlantijntjes.

Eenmaal bij de 'weide' aangekomen legde de verkoper uit wat de kleuren waren en hoe oud ze waren en liet mijn moeder en mij even lekker alleen om op ons gemak te kunnen kijken. ;)
Falco was al lekker aan het scharrelen en kwam direct op mijn hand af toen ik hem naar hem toestak!
Geen twijfel meer mogelijk dus¬ ;) Falco bleek dus uit de handopfok te komen en was dus al behoorlijk tam!
Ik was op slag verliefd op dit kleine kanjertje! ::)

De keuze was gemaakt en terwijl de verkoper Falco aan het voorbereiden was op zijn autorit, ben ik samen met mijn moeder nog allerlei spulletjes gaan kopen om bij thuiskomst zijn huisje definitief klaar te maken. (voer, snippers, grit, vitamine en ga maar door!)
De kooi was al ingedeeld met speeltjes, stokken, spiegeltjes en trappetjes, zodat hij daar gelijk aan kon wennen!

Na een paar dagen te hebben kunnen wennen, is hij vanaf dat moment er iedere dag even lekker uitgeweest en hij is erg slim, want als ik thuiskom van mijn werk, weet hij dat ik eerst ff weg ben met de hond en als ik terugkom, zit hij druk fluitend al klaar om er uit te mogen! ;D

Ik heb er absoluut geen seconde spijt van dat ik aan een valkje begonnen ben! Het is iedere dag weer een genot om thuis te komen en te kijken en te kroelen met dit kleine clowntje! ;D

Violet

:D :D

Valkjes zijn erg lieve vogels! M'n zus en ik hadden hetzelfde met Pero. Hmm we gingen echt nooit naar een dierenwinkel, maar vorig jaar liepen we langs, keken elkaar aan en zeiden, kom we gaan even kijken. Erg vreemd :D

Maar jah, daar zagen we Pero zitten ... als we dichterbij kwamen liep ie een stukje naar achter, maar als we dan weer een stap achteruit deden, kwam ie heel nieuwsgierig naar voren lopen om te kijken waar we waren ... en dat ging een goed kwartier zo. We waren op slag verliefd op het beestje en de dag erna zijn we'm gewoon gaan halen :)

Met wat trosgierst erbij zat ie binnen een paar minuutjes op m'n hand en het is echt een kroelbeestje ... als ik van werk kwam zat ie altijd bovenop z'n kooi te wachten tot ik naar m toe kwam en dan moest er effe gekroeld worden :) We missen 'm thuis allemaal ...  :'(

marcia

waaauw 8)
Wat een pracht van een valk heb je Anita. Laat de fototjes maar komen. :D

Groetjes Mars.

Barbara

Hij heeft inderdaad bijna geen parels meer, maar is nog net zo mooi!