25 juni 2025, 23:42:32

Cheeky, Chara, Queeny & Princess

Gestart door Petra en Cheeky, 17 oktober 2006, 12:23:22

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

17 oktober 2006, 12:23:22 Last Edit: 18 oktober 2006, 08:49:13 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Eindelijk heb ik dan internet in het nieuwe appartement! Kortom: reden om weer eens wat vaker wat te laten zien en te vertellen over mijn eigen schatjes Cheeky en Chara, en natuurlijk ook over die van Patrick, nl. Queeny en Princess! Op die manier worden de oude dagboeken mooi bij elkaar gevoegd tot een nieuw verhaal.....

Ik ga zo eerst eens wat foto's uploaden voor jullie!

Groetjes,
Peet

Petra en Cheeky

17 oktober 2006, 12:52:06 #1 Last Edit: 17 oktober 2006, 13:36:51 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Allereerst: Sorry voor mijn maandenlange afwezigheid! Er is ontzettend veel gebeurd, gescheiden, nieuw huisje, vakantie, nieuwe baan..... geen internet nog..... tot gisteravond! Vandaar nu pas een update!

Tijdens onze vakantie hebben de twee van Patrick (Queeny en Princess) bij die van mij (Cheeky en Chara) gelogeerd.... weliswaar in hun eigen kooi, maar lekker dicht naast elkaar! En ze hebben zich goed vermaakt met z'n viertjes. Het kakelde wat af!  :)  De dagen voor de vakantie mochten ze vast wennen en met zijn vieren losvliegen... Heel grappig was het dat Cheeky en Queeny elkaar opzochten en als "Leiders/oudsten" af en toe zich lieten gelden. Ook Chara en Princess zochten elkaar regelmatig op!  ;)

Het zijn echt schatjes... hoog tijd voor wat foto's:

vlnr: Princess, Cheeky, Chara, Queeny

Queeny, de oudste van het stel

...en de ondeugendste!!! Plantengek is ze!

Drie op een rij...

Princess... het fragiele vogeltje is toch een trotse dame geworden!

Queeny en Chara...

Nu moet ik alleen binnenkort nog een nieuwe digitale camera kopen, want die is tijdens de vakantie zomaar kapot gegaan... :( . De hitte waarschijnlijk, want hij zat gewoon netjes in z'n tasje in mijn tas... dussss.... en repareren was bijna net zo duur als een nieuwe... dus dan maar even sparen!

Tot gauw!
Liefs,
Peet

Rianne

Welcome back!!! :D
Leuke foto's heb je geplaatst. Ze zien er goed uit! Fijn dat ze zo goed op kunnen schieten met elkaar. Scheelt een hoop zorgen!
Succes met sparen. ;)

Ann

Hey

Mooie foto's. Jammer van je digitale camera. :(

Groetjes
Ann :)

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Ankie

He Peet

Wat leuk om weer eens wat van je te horen  ;D en zeker om Zazou zijn broer weer eens te zien ;D.
Lekker dat het zo goed gaat en dat je eindelijk weer internet hebt !

Groet van Ankie

Anja

Hoi hoi,

Heel mooie foto's hoor en prachtige valkjes.

Hoop voor je dat je snel een nieuwe camera bij elkaar hebt gespaard.

Groetjes Anja

Riny

Hoy Petra
leuk wweer wat van je te horen.
Als ik dat kwartet van jullie zo op een rijtje zie zitten, moeten we volgend jaar bij jou beschuit met muisjes komen eten.
Groetjes Riny :D

Caroline

Hoi Peet,

leuk dat je weer eens af en toe komt schrijven.  :D

Geweldige foto's heb je gemaakt.

Ook je handtekening mager wezen hoor.  ;)

Woonden de valkjes alleen tijdens de vakantie bij elkaar of nu nog steeds?? ( kon ik niet uit je verhaaltje op maken)  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Hee Peetje!!!!
Eindelijk nog eens nieuws van je!!! :)
Zitten ze nu alle 4 continu bij mekaar? Wat leuk zeg!!!
Lees ik dat nou goed? Nieuwe baan? :o Het wordt nu zeker hoog tijd dat wij een keertje bijpraten!  ;)
Hier is ook vanalles gebeurd. Lees maar eens in mijn dagboekje. 6 valkjes in de jockkooi wachtende om naar de volière te gaan.  :o  ;D
En 3 jonkies van Valko & Daffy bij Remco geboren. 2 zijn er te reserveren. Wat vliegt de tijd toch eh?

Saar

Hoi Petra!
Je hebt hartstikke mooie valkjes!
En succes met sparen!
groetjes Saar :-*

Ivy

Hoi Peet.
Ik sluit me aan bij de hele rij welkomterugberichtschrijvers. Leuke vooruitzicht om weer eens over Cheeky&Chaartje te kunnen lezen! Heeft Cheeky nu 3 vriendinnetjes om uit te kiezen? Bofkont!
Gefeliciteerd alvast met je nieuwe baan, en ik kom gauw weer lezen!
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

aad

hoi petra 

welkom terug Petra ..   :)
hier staat alles op een laag pitje met verhalen en zo ,de zin is beetje erg weg .....  behalve het eieren leggen dat gaat overstoorbaar door .. zijn aan de vijfde keer van het jaar bezig  :-\
Ik lees nog wel hoor hier ...  en daar  :D

Groetjes Aad

bobbie

Hoi Petra,

Leuk je naam weer te zien met de vleugeltjes :D ;).

Heerlijk dat de valkjes met elkaar op kunnen schieten maar ik had niet anders verwacht hoor.
En lieve Princess, fijn haar weer te zien.

Bij mij alles rustig. Renzo heeft een zusje  sinds 10-10 (zie handtekening) en mijn koppel Cootje en Pipo is een toverballenkoppel want die krijgen allerlei jonkies: albino, lutino, cinnamon, cinnamon bont, witmasker, bonte witmasker cinnamon, bont cinnamon gepareld, bont. Het enige wat ze nog niet hebben gehad is een wildkleur :D :D :D.

Je hoeft niet te zoeken naar mijn dagboek want die heb ik niet meer.

Wil je Patrick de groeten doen?

O ja, en wat voor een baan heb je nu?

Doei, Nel :)

Valerie

Petra en Cheeky

18 oktober 2006, 09:12:32 #14 Last Edit: 18 oktober 2006, 09:15:31 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Wat een warm welkom terug hier zeg! Hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties!

Enne.. om meteen maar de hamvraag te beantwoorden: nee, de valkjes wonen nog niet samen (dus ook Patrick en ik niet)! We hebben tot nu toe een heerlijke weekendrelatie die beiden goed bevalt. Maar omdat Princess en Queeny jullie ook graag op de hoogte willen houden hoe het met hen gaat, leek het Patrick en mij leuk om op deze manier vier valkjes in 1x te pakken (klinkt lekker cryptisch he? hahaha!).

Qua baan, blijf ik nog steeds bij TNO, alleen ga ik 1 op 1 werken als office manager. Heel leuk lijkt het mij, want de persoon voor wie ik ga werken reist de hele wereld over en doet enorm interessant werk, dus het klinkt allemaal geweldig! Vanaf 1 november ga ik kijken of het echt zo leuk is als dat het lijkt, maar voor die tijd eerst even een time-out van een week met Patrick in Frankrijk.

Leuk Nel dat het met jouw valkenfamilie goed gaat! Cootje en Pipo zijn vanaf het begin af aan al bijzonder geweest... (Cobus, Cootje... weet je nog?)... dus dat daar iets bijzonders uitkomt... leuk toch?! Blijft elke keer een verrassing! Jammer dat je je verhalenboek gestopt bent? Nog een speciale reden ? Anyway... gefeliciteerd met je nieuwe kleindochter! Renzo een zusje? Daar zallie wel apetrots op zijn!!! En jij ook, jou kennende! Leuk hoor! Kan ik nergens jouw verhalen meer lezen.... zal ik wel missen hoor!

Valerie: hartstikke bedankt voor je prachtige vlinderkerstbal.... je ben het dus niet vergeten, mijn voorliefde voor mooie vlinders!  ;) :)

Aad: Als ik je nog kan stimuleren om je verhalenboek voort te zetten, zeg het dan! Jammer dat de zin weg is. Dat hoor ik helaas van een hoop mensen hier via de im... Of ze krijgen weinig reacties meer of ze weten niet goed meer wat ze over de valkjes moeten schrijven. Het is bij mij afwachten of ik genoeg heb.... hopelijk heb ik snel een camera... want zonder foto's is zo'n verhaal zo saai..... Enne.... doorgaan met de eitjes he.... Ondanks alle verwachtingen in het begin zijn er wel degelijk echte jonkies uitgekomen!!

Ha Ivana, zoals je net wel gelezen zult hebben heeft Cheeky dus niet de voorkeurspositie om uit drie mooie dames te kiezen! Queeny zou ook niet erg handig zijn, want dat is rechtstreekse familie van hem!!!  :o

Saar: Leuk dat je even bij me komt buurten! Ik kom jouw naam hier overal tegen, maar ik ken je verder nog niet! Ik ga snel eens bij jou snuffelen (althans... in je dagboek)!

Ha die Caroline! Nog iemand van de "oude garde"! Het verbaasde me om na een 4 maanden afwezigheid zoveel nieuwe namen te zien... De handtekening is alleen maar even snel in elkaar geflatst (hahaha, leuke typfout... moet geflanst zijn...maar dit is wel erg valkjestoepasselijk he?! ;)), omdat ik zag dat ik nog een oude handtekening had staan met alleen Cheeky en Chara erin en als je een verhalenboek voor 4 valkjes opent..... dan moet je dus aan de slag!  ;) :)

Nee, Riny, nog geen beschuit met muisjes... want ze wonen nog niet samen, ons viertal! Maar wat niet is kan komen.... we'll see!  ;D

Anja: ook leuk om van jou een reactie te krijgen! Ook jij bent "nieuw" voor mij! Ik ben druk aan het sparen hoor.... foto's krijgen jullie zeker, al moet ik daarvoor tijdelijk Patrick zijn digitale camera lenen!

Ha die Ankie..... ik heb al rechtstreeks bij je gereageerd, maar ook nog even hier! Tja... ik heb lang niets laten horen, waarvoor sorry, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik de afgelopen maanden ook nauwelijks tijd voor mezelf heb gehad met alle stress en ellende rondom het nieuwe appartement, de scheiding, toestanden op het werk die tot een nieuwe baan hebben geleid etc... Kortom: sorry!!!

Rianne.... ik had ook al bij jou gereageerd! Leuk, zo'n warm welkom! Ben benieuwd hoe het allemaal met jou en Lin gaat in de hobbykwekerij....

Groetjes allemaal en nogmaals bedankt voor de reacties!
Peet