17 juni 2025, 21:36:45

Tweety, Cher, Sonny, Bruce en Flupke

Gestart door Ann, 16 oktober 2006, 15:38:18

« vorige - volgende »

Mara

Hey Ann

Ten eerste gefeliciteerd. Ten tweede, mijn popje is gepareld en ik heb 'aparte' mutaties eruit gekregen omdat er twee lutino jongen tussen zitten.

Liefs

Mara

Ann

Citaat van: Lin op 10 november 2006, 15:31:33
Hallo ann,

Het kan zijn dat de botjes niet genoeg kalk hebben en dat ze dus wat zwakker zijn. Maar aagezien hij omvalt vind ik het wel raar dan zouden beiden pootjes dat moeten hebben. Kan je niks aan de onderkant van de pootjes zien? Of bij het gewricht?

Hey Lin

Echt omvallen doet hij niet, hij zakt eerder door zijn pootje. Maar daarom hebben we beslist dat hij elke dag, natuurlijk samen met Alpha, op tafel wordt gezet. En vandaag ging het al veel beter. Volgens mij is het pootje gewoon wat stijf ofzo van in het blok te zitten. Er is niets te zien aan de pootjes, deze zien er perfect uit en erop steunen kan hij ook.

Groetjes
Ann :)

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Ann

Citaat van: Mara op 10 november 2006, 16:45:04
Hey Ann

Ten eerste gefeliciteerd. Ten tweede, mijn popje is gepareld en ik heb 'aparte' mutaties eruit gekregen omdat er twee lutino jongen tussen zitten.

Liefs

Mara

Hey Mara

Gefeliciteerd. Da's altijd leuk als je onverwachte mutaties kweekt ;D.

Groetjes

Centje bijverdienen?

Wilma1

Hey Ann,

Ik lees dat je een baan hebt....maar zie niet waar en wanneer je kan beginnen...misschien veel verder terug zoeken  ::)  :P maat in eder geval gefeliciteerd meid...eindelijk na lang wachten toch gelukt!

Je foto's zijn leuk van de kleinetje, wat een poepies....Jammer van het pootje van Billy....misschien verkeerd in het ei gelegen ?? Kan dat ook ??? Hopelijk kan hij ermee omgaan, of zal het beter gaan worden ?!!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hey Ann

Alles goed met jou, de kleintjes en de ouders?

Liefs

Mara

Saar

Hoi Ann
hoe was je eerste werkdag vandaag?
groetjes Saar :-*

Anja

Hoi Ann,

Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe het op je werk is gegaan.

Groetjes Anja

Mara

Hey Ann

Ja, hoe was je eerste werkdag? En hoe is het met je kleintjes?

Liefs

Mara

Wilma1

Hey Ann,

Hoe gaat het daar in België ??? Drukdrukdruk  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hallo iedereen

Lang geleden... Maar het werken is zo vermoeiend. Heb een hele week gewerkt van 10.30 uur tot 19 uur 's avonds en als er in het Sportpaleis iets te doen was, stond ik steeds mee in de file, waardoor ik soms pas om 20 uur thuis was (dan eten en dan gaan slapen). Heb ook al 1 uur en 3 kwartier overgewerkt. Hierdoor had ik echt geen tijd voor het forum :-[. Het ritme zal wel wennen zeker, waardoor ik op termijn hier wel wat meer terug zal zijn ;).
Het werk zelf is niet zo makkelijk. Maar we doen ons best. Al doende leert men.

Thuis heb ik momenteel ook niet de mogelijkheid om op Internet te geraken (behangen en schilderen), waardoor ik nu niet lang online kan blijven, aangezien dit niet mijn pc is. (Zal binnenkort de boekjes bijlezen hoor ;))

Maar wilde toch even een update geven.

Vanmorgen zat Billie op de grond in de kooi, dus hij heeft het blok verlaten. Alpha zit nog steeds in het blok, maar heeft ook al zeer veel veertjes. Allebei doen ze het uitstekend. Het pootje van Billie blijft wat zwakker (wie weet heeft hij wel verkeerd in het ei gezeten, Wilma, ik weet het niet) , maar hij kan er nu wel op lopen en op onze vinger zitten, dus dat komt zeker in orde.

Zodra ik thuis op internet kan, plaats ik een foto.
Moet heel deze week tot half 4 werken, dus ben iets vroeger thuis.

Blij om hier nog even te zijn geweest ;D.

Groetjes

Centje bijverdienen?

Wilma1

Hoi Ann,
Fijn dat je het lekker druk hebt me werken...en alles is te leren, als je maar interesse hebt....dat is beter dan thuis zitten en met vervelnig op het forum zitten, terwijl leeftijdgenoten centen verdienen  ;) !!!

Behangen en schilderen, frist de boel weer wat op en als het eenmaal klaar is gebeurt dat de komende tijd niet meer, dus kun je weer lekker achter je eigen pc kruipen.

Het pootje van Billie, zal zwakker zijn, maar hij weet niet beter, dus zal er waarschijnlijk niet eens veel last van hebben, als ie alles kan doen wat hij wil!! ik zou me daar geen zorgen om make, hij is verder geoznd en dat is belangrijker!!!

Leuk dat hij uit het blok is op weg naar zelfstandigheid!!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Ann,

Fijn te horen dat de valkjes het goed doen.
En ook dat jij het naar je zin hebt met je nieuwe baan en alles is te leren hoor. Heb er vertrouwen in dat het jou gaat lukken hoor.
Even alles opnieuw indelen qua tijd dat valt niet altijd mee.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Ann

Ik wacht rustig af totdat je weer wat meer tijd en gelegenheid hebt om online te komen. Behangen en schilderen, tja, niet mijn favo bezigheid hoor!

Succes op je werk en tot gauw.

Groetjes

mara

Ann

Hey Wilma, Anja en Mara

Ik weet dat alles te leren valt, alleen moet ik mezelf er soms van overtuigen, maar we doen ons best. En het is idd ook heel moeilijk om alles qua tijd terug in te delen, zeker nu ik ook steeds moe ben. Ik heb jammer genoeg nog steeds geen tijd om jullie boekjes te lezen, maar zal proberen woensdag en anders zeker zaterdag bij te lezen, want ben héél benieuwd hoe het met jullie schatten gaat ;D.

Nu ik dus even op mijn pc kon, toch al één foto kunnen uploaden van mijn 2 nieuwe deugnieten.
Links Alpha (moest je haar niet meer herkennen ;) en rechts Billie, sinds gisteren 1 maand oud ;D).

Hopelijk tot gauw in jullie boekjes.

Groetjes
Ann :D

Centje bijverdienen?

Anja

Hoi Ann,

Het zijn schatjes hoor. Om te  :-* :-* :-* :-*
Geef ze allebei maar een dikke knuffel van mij.
En rust jij maar goed en lekker uit.

Groetjes Anja