Ludo
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hoi, ik wou mijn "oogst" aan getekenden eventjes allemaal bij elkaar zetten voordat ze allemaal weg zijn. Je ziet getekend wildkleur(primrose) opaline getekend (primrose gepareld) cinnamon opaline getekend( primrose cinnamon gepareld)
Je kan zien dat er vogels bijzitten met meer kleur en met minder kleur, maar alleen maar in de vleugelschilden. Kleur op de rug, nek, kop, buik, staart en pennen is uit den boze.
Groeten
Ludo

|
|
|
|
|
|
|
|
|
jazzel
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Wat een super mooi groepje bij elkaar!! Ga je ze allemaal weg doen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antoine
Gast
|
Wouw mooi hoor, je hebt een hele boel getekende valkparkieten kunnen kweken zie ik dit jaar.. is een goed begin:) vind de bonte vogels wel mooi, maar geef toch mijn voorkeur aan de witmasker getekenen:) nog veel succes , Grtz, Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antoine
Gast
|
zou je ook een paar foto's kunnen plaatsen van je witmasker getekenden? grtz, Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ludo
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Ik ga ze niet allemaal wegdoen, maar ik kan ze onmogelijk allemaal houden.
Ik heb al voor het volgende kweekseizoen olijfgeelwang x bronze fallow opaline split geelwang x dominant pastel witmasker getekend geelwang x getekend witmasker getekend split opaline x getekend opaline getekend split opaline cinnamon x getekend opaline cinnamon getekendwitmasker x getekendwitmasker dominant pastel witmasker x bleekmasker lutinoopalinegeelwangbronzefallow x opaline bronzefallow bronzefallow split lutinogeelwangopaline x geelwangcinnamonopaline split bronzefallow witmaskerlutino x bleekmasker lutino en dan nog een hele reeks vogels die ik moet uitsorteren meer vogels dan volieres het gaat zelfs zover dat ik ook een hele reeks geelwangen moet wegdoen om plaats te hebben
het zijn allemaal speciale mutaties en combinaties, maar ik heb geen plaats genoeg om alles te houden, ik moet dus keuzes maken. (en van mijn vrouw mag ik geen volieres meer bijmaken ;-)
Ludo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rob S
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Wow, wat een schitterende lijst! Ik hoop echt voor je dat het een goed seizoen gaat worden, met hopelijk een eigen gekweekte getekende geelwang!
En wat een schitterende vogels, al die primroses!
Groeten Rob
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antoine
Gast
|
Wat een prachtige lijst ludo, gaat nogal iets worden daar:) vrouwen toch e.. niet te doen:p ik ben erg geinteresseerd in de jongen die uit het koppel witmasker getekend + witmasker getekend gaan komen:). die vind ik zeer mooi, en wil er zelf ook graag mee kweken. Grtz, Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ludo
Valkparkiet

Geslacht: 
|
ja dat is zo en als ik daar nog meer neerzet mag ik ook in de tuin gaan wonen denk ik ;-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antoine
Gast
|
Haha, hou je dan maar beter in:p zou je ook een paar foto's kunnen plaatsen van je witmasker getekenden? Grtz, Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ludo
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hier heb je een witmaskergetekende jong van dit jaar

en een geelwanggetekende die nu met 3 eieren ligt

Ludo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
antoine
Gast
|
prachtig hoor die witmaskergetekende:) en uiteraard ook de getekende geelwang, heel mooi! ben benieuwd of dat gaat lukken. Grtz, Antoine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ludo
Valkparkiet

Geslacht: