Mijn 3 papegaaien en honden en katten.. FOTO"S aanwinst

Gestart door Coco en Chantal, 13 oktober 2006, 21:10:49

« vorige - volgende »

Ineke

::) Wat n lieve baby :)

Caroline

Wow,  :o wat een geweldig filmpje!!!

Ik heb echt genoten. Twee keer zelfs.  :D

Je grijsjes zijn ook leuk hoor.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Zoooo

Als wij bij jou komen dan zit Kiaro meestal op de stoel te pitten (net gegeten dus waarschijnlijk).

Maar het is ook een te gekke vogel!!

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

20 oktober 2006, 21:50:48 #18 Last Edit: 7 december 2006, 22:38:26 by Riny
Hay Dorothe

Ja als er mensen komen of er zijn dan zit Kiaro altijd heel onschuldig op zijn stoel, alsof het altijd een heeeel rustige vogel is hahaha.
Maar de  filmpjes laten iets anders zien ;D zo ook dit filmpje.

Kiaro die uit zijn dak gaat.  8)

klik hier
Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Hoi Chantal,

Wat een gekke Kiaro.
Hij kan lachen en mopperen en wilde op het laatst ook nog even computeren zeker  ;D ;D ;D

Heb echt weer genoten en ik kijk weer uit naar het volgende filmpje.

Groetjes Anja

Mara

Papegaaien!!!!!!!! Daar heb ik een zwak voor, maar goed, ik moet het maar doen met mijn lieve valkjes en andere gevederde vrienden.

Wat leuk om de foto's te bekijken.

Groetjes

Mara

Ineke

;D Hij heeft hele verhalen, het lijkt net of ie scheldt en tussendoor lacht. Je filmpjes zijn heel leuk!

Anja

Hoi Chantal,

Hoe is het met de papegaaien?

Groetjes Anja

Bello

Ja wij gaan ze a.s. zaterdag weer bekijken hoor,
als we Catka gaan halen.

Vooral Kiaro is een ondeugd hoor.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Coco en Chantal

7 december 2006, 21:53:57 #24 Last Edit: 8 december 2006, 08:06:44 by Coco en Chantal
Hoi Anja

Ja alles gaat prima met onze 3 papegaaien en zoals Dorothe al zegt, Kiaro is eeen echte dondersteen haha. ;D
Zo stil als hij eerst altijd op de stoel zat zo ondeugend is hij nu. ;D ;D

Hier nog wat leuke foto's van onze dondersteen kiaro.
Kiaro is nu 7,5 maand oud en al een hele grote kerel 580 gram, maar ik weet nu wel waarom hij zo hard is gegroeit, want hij steelt regelmatig wel een stukje brood met beleg van mij hihi ::)

Hier is Kiaro  met dochter Lincey aan het knuffelen.

En hier gaat hij lekkeer uit zijn dak...... OREN DICHTTTT pffff ;D ;D

Groetjes Chantal

Rianne

Geweldige foto's!!! :D Ik begin papegaaien ook steeds leuker te vinden maar houd het maar bij plaatjes kijken :P Vooral foto's blijven plaatsen hoor, ze zijn prachtig!

ziralioness

7 december 2006, 23:10:39 #26 Last Edit: 7 december 2006, 23:12:15 by ziralioness
Wat een geweldige filmpjes van Kiaro!!! Hij is echt leuk zeg!  :D En wat een slimmerik. ;)

Bij dat laatste filmpje moet ik direct aan mijn herdershond Rhodi denken. Die is soms net commissaris Rex, van tv... dan maakt ie allemaal van die zeurgeluidjes. Dan zeg ik ook altijd ''Wil je erover praten?'' En dat was ook direct wat ik dacht bij dat laatste filmpje!! Kiaro... wil je erover praten??  ;D

En dat einde!!! Wat een duveltje, haha. Daar zal je vast wel es streng mee moeten zijn. Maar het is wel een schat...

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Coco en Chantal

Hallo bedankt voor de leuke reacties Rianne en Ziralioness .

Ja Ziralioness ik moet heel streng voor hem zijn.
Ik probeer hem zo goed mogelijk op te voeden en daar hoort streng zijn bij.
Kaketoes zijn heel ondeugend , super snel en energie vreters.
Je moet een kaketoe zien als een kind van 3-4 jaar op ondekkingstocht. ::)
Je kunt ze geen minuut alleen laten en ze willen het liefste de hele dag aan je hangen, dat lijkt leuk, maar is verschikkelijk vermoeiend en dat mag dus niet van mij.
Er zijn knuffelperiodes, maar zeker niet te hele dag pff moet er niet aan denken haha.

Maar Kiaro is wel ontzettend leuk en lief hoor, maar je moet een kaketoe zeker niet onderschatten , er zit veel meer werk aan dan aan een grijze roodstaart dat verschil merk ik echt heel goed.
Ik wist waar ik aan begon dus dat scheelt en ik geniet elke dag van mijn 3 prachtige en lieve papegaaitjes.

Groetjes Chantal

granny

Ik had in mijn cichlidebak ook javavaren en javamos, oogt heel mooi en ze blijven er vanaf. Mijn ervaring is dat valesneria op een gegeven moment verslijmt of erg bruin wordt en afbreekt. Op de bodem had ik wat crypto´s.

Anja

Hoi Chantal,

Het is een knapperd.
En dan stiekem jou boterhammen opeten foei zeg  ;D ;D ;D

Groetjes Anja