## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....leuke valkjes heb je toch ,; hier zit ook net een tweelling nl. Crystal en Pearl , die moet ik zo goed bekijken zodat ik anders gewoon wissel !hihi , wel leuk he ! En als ze bij elkaar zitten zie ik het direct maar anders moet ik echt het zusje gaan zoeken om het verschil te zien he ! Leuk zo'n boswandeling , is Cissy ook een hondje van jou ? Leuk zo'n lief stel hondjes ! Hoe is het met Summer nu ? Is hij ok nu ? Heb je het andere hondje die je heb laten inslapen een plaatsje kunnen geven ? Hopelijk kan je het goed verwerken ook !Gelukkig hebben jullie een heleboel lieve beestjes die ook veel aandacht vragen , en het gemis draaglijk maken he , maar het moet ook slijten he !
Ik zou er heel graag eens bij zijn op een meeting , dus als er nog een komt laat het me maar weten  , als ik dan niets anders moet doen kom ik zeker af ! Maar ik maak er wel eens tijd voor , want ik wil jullie allemaal eens in het echt zien , zo'n lieve mensen en kindjes , ik deed ook de kinderopvang dus ben wel veel kindjes gewoon he ! Ik ben gewoon dol op ze ! En die van jou zijn zooooooooooo lief  met hun blonde koppies allemaal !  Ik ben dol op de valkjes van je ook ! Ach wat zien ze er allemaal mooi en speciaal uit !  Maar ik vind ieders valkjes mooi hoor !hihi  :P ;D  Grtjs Ann

Hermien

Haha, Caroline, je bed neer zetten in de kweekkamer. Dat hoef ik dus niet te doen. Ik kan gewoon met een slaapzak op de bank in de kamer blijven overnachten. Kan ik mijn 'vliegtuig' de hele nacht observeren. Trouwens, het gebeurt nogal eens dat ik gewoon op een zaterdag- of zondagmiddag inderdaad mij op de bank vlei en gewoon alles in de volière gadesla.
Op dit moment, moet ik nog even kwijt aan je, heb ik er
VIER OP EEN RIJ!

Binky is vanmiddag om 18.00uur verhuisd naar het verblijf van zijn broers en nu zitten ze al met vier op een rij. Het lijkt heel goed te gaan, alleen heeft Silvo één keer naar Binky geblazen. Tja, Silvo heeft ineens door dat hij nu niet meer de kleinste is........ ;D  ;D  ;D ;D

Mooie handtekening inderdaad. Ik moet er ook eens aan gaan werken....... :P

Gerda

Hoi Caroline,

Wat is dit een prachtige foto:

De kleuren zijn geweldig, maar vooral de blik in haar ogen!

Wauw!!

Wordt ze nu steeds blonder??

Liefs, Gerda

Annelies

hoi hoi wij komen even een knuf brengen.

:-* :-* :-* :-* :-*

Dierenfreackske

Hoi Caroline , ik kwam even gedag zeggen hoor !
Een heel fijn  weekend ook he meid ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Caroline,

Prachtige foto's heb ik hier weer gezien.

Wat balen zeg van die Ecard. Mailtjes/ kaarten waar ik op een link moet klikken en ik de afzender niet van ken die gaan de prullebak in.

Wat heb je je kweekruimte mooi ingericht. Wauwie zeg ik geloof goed dat jij je bedje neer wilt zetten.

En de boswandelingfoto's.............heerlijk. Wat een poepies zijn het toch die Sophy en Jasper.

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...zalig zo'n apparte kweekruimte hoor , net goed voor een bezig bijtje als jij  ;D ;D
en ik kijk al uit naar het volgende nestje ook weer  ! Grtjs Ann

Valerie

Wat een mooie kweekkamer!  :o Volgens mij heb ik het al gezegd.
Die tafeltjes zijn mooi geworden. :)
Is dat een oude douche? Lijkt zo met het verhoogje en de tegels. ;)

Caroline

Dank je, Val.

Nee geen douche .... in de tuin stond een schuur .... de ruimte tussen de keuken en de schuur hebben wij een aanbouw gemaakt aan huis, een bijkeuken, de schuur hebben we de deur uitgehaald en vervolgens helemaal geïsoleerd, plavuizen gelegd en de muren betegeld.

Deze ruimte was als kennel bedoeld toen wij wilde gaan fokken met onze honden, de Nova Scotia Duck Tolling Retrievers. Helaas mochten beide dames nooit een nestje krijgen. Indy, vorig jaar overleden aan een hart aanval hebben we nooit laten dekken, zij was te groot geworden volgens de rasstandaard, Summer is 2 x gedekt, beide keren is zij niet drachtig geworden. Na de geboorte van Jasper hebben we besloten om haar niet meer te laten dekken. Inmiddels is zij bijna 9 jaar.  ;)

Nu komt het kamertje (3 1/2 x 2 1/2 m.) wat dus eigenlijk gewoon bij het huis hoort (de keukendeur naar de bijkeuken en dus de kweekkamer staat altijd open) heel mooi uit.

Een lekkere ruimte voor mezelf en mijn hobby.  :D

Hier een fotootje, ik sta hier voor de deur in de keuken .... je komt dan eerst in de bijkeuken waar een koelkast, wasmachine en afwasmachine staan ..... door het grijze deurkozijn heen kom je in mijn kweekkamertje .... de totale aanbouw heeft 4 ramen.  :D

================

Lieve Spike en Benji, dikke knuffel terug.  :-* :-*

================

Inderdaad Gerda, Sophytje wordt steeds blonder.  :D

================

Goed zo Binky, al lekker bij je grote broers in de kooi!!  :D

Dikke knuffel voor jou.  :-*

================

Hey Monique, je bent weer terug!!  :D

Dank je voor je lieve woorden.  :-*

Dikke knuffel voor mijn ventje Zowie.  :-*

Names Cartier, kroeltje voor Dara en namens Queenie, kroeltje voor Isaura.

Pablo stuurt een stoere groet voor zijn zoon Zowie en zijn neefje Garath.  ;) ;D

Namens mij voor jou een dikke knuffel, leuk dat je er weer bent.  :D

==================

Verder wil ik iedereen bedanken voor de complimentjes en leuke berichtjes.  :-* :-* :-*

Voor jullie allemaal een heel fijn weekend en voor degene die gaan morgen veel plezier in Zwolle.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Wat heb je dat goed voor mekaar, Caroline.  :)
Dat isoleren enzo van de schuur, was dat veel werk?
Ik wil dat in de toekomst ook graag, maar moet dan manlief zo ver zien te krijgen.  ;D

Hermien

Ennn........Binky blijft het super doen hoor. Vanavond kwam-ie weer zelf op mijn schouder zitten, laat zich nu heel makkelijk pakken en knuffelen. Eenmaal aan de kroel wil-ie niet meer weg. Vanavond een dik halfuur zo gezeten met Binky tegen mijn borst aan. Ik lekker babbelen met hem en hij lekker terug babbelen met zijn babystemgeluidje..... ;D En opstappen? Als een tierelier. Dus zeg ik per heden is er de link van mij naar superboy Bink en andersom uiteraard. Yoeppie!
                        ;D   ;D     ;D   ;D

Caroline

Het isoleren, Valerie, hebben we gelijk goed "laten" (Ed is niet handig  ;) )doen. Glaswol en aluminium zitten er geloof ik achter de gipsplaten die vervolgens zijn betegeld en gestuukt.  ;) Ook het dak is op dezelfde manier geïsoleerd. Het raampje van de schuur is enkel glas maar de 2 ramen in de bijkeuken en het extra raam in de kweekkamer zijn thermopain wat ook weer scheeld.  ;)

===========

Jeetje, wat een fijn nieuws Hermien.  :D

Leuk dat Binky nu ook jouw boezem heeft ontdekt  ;D ;D Hier kon hij daar ook de hele avond vertoeven.  ;)

Geef hem morgen maar een dikke kus op zijn snaveltje van me.

Is tie nog lekker aan het oefenen om te fluiten?? Vond ik hier zo grappig, hij kon dan zo serieus kijken.  :D

Ik ga mijn bedje opzoeken .... was weer een druk dagje .... morgen is het weer vroeg dag. Thomas moet om half 10 op het voetbalveld staan  ;) samen met Ed.  :D Sanne heeft 's middags weer een kinderfeestje en Ed moet zelf om half 4 voetballen. En ik .... ga lekker genieten in mijn kamertje en de kooien verschonen en valkjes douchen en mocht het weer het toelaten even lekker wandelen met Jasper en Sophy.  :D

Welteursten.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi hoi ....whaaauuuuuuuw ....wat handig ook he zo'n mooi kweekkamer voor je hobby ! Fijn dat je zo je hobby kan doen
lekker eens in de valkjeskamer lopen he !

Fijn dat Thomas en Ed voetballen hoor en Sanne weer naar een kinderfeestje mag ! Hopelijk wordt het weer een beetje mooi ! Grtjs Ann

Wilma1

Heerlijk dat het kweekkamertje af is, lekker de ruimte voor de vogels en jezelf  :D ;)

Hoe was het voetbal van Thomas ??? Gewonnen ??? Ik he ook heelw at uren in allerlei sporten doorgebracht  ::) Zowel met eigen kids als met de 4 opasskids  :P

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Esther*

Mooi geworden!

Effe een vraagje, ik zat te wachten tot iemand anders het zou vragen maar misschien zie ik het niet goed hoor.... :-[

Hangt Binky's portret horizontaal? Hoort dat? Of heb ik iets gemist? Ik ben niet zo kunstzinnig ;)

groetjes Esther