## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Kaatje

Wat een super hoekje ! Ziet er heel gezellig uit zo  :D Mooie foto's heb je weer geplaatst  :-*

Kom je ook nog even gedag zeggen  ;)

Liefs, Karin

Anke

Hoi Caroline,
Ik heb genoten van je (foto) update :)
Je kweekkamertje ziet er erg gezellig uit. Nu is het vast nog leuker om lekker bij de valkjes te zitten en gewoon te kijken wat ze allemaal doen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

Hoi Carioline,

Wat super dat je een kweekkamer hebt en het ziet er erg mooi en verzorgt uit..

Het tegeltje voor Binky is echt heel mooi..

De foto's van je kids..super zo close-up

en dat je nog denkt dat je rekening moet houden met Sjors..dat lijkt me heel normaal maar zoals je zegt..maar aan de andere kant de rust die daarvoor is terug gekomen is toch ook heel fijn

gr Gerdy

Caroline

18 september 2008, 20:29:03 #7323 Last Edit: 18 september 2008, 20:35:35 by Caroline

Woensdag 17 september 2008.

Gisterenochtend kwam ik net onder de douche uit toen de telefoon ging. 's Woensdags is het hier altijd haasten, eerst Sanne en Thomas naar school brengen en dan meteen doorrijden naar Rosmalen waar Jasper naar de Early Bird gaat, zijn speciale klasje met kindjes met Down Syndroom. Ed en ik rijden van daar uit door naar Den Bosch, een beetje winkelen en een bakkie ergens drinken.  ;) Maar goed, iets na half acht gaat dus de telefoon, er zijn bijna allemaal zieken .... de Early Bird gaat niet door.  :-\ Sta je daar, alle kindjes gewassen en aangekleed .... toen zijn Ed en ik nadat we Sanne en Thomas naar school hadden gebracht maar doorgereden met Jasper, Sophy, Summer en Cissy naar Uden, waar we een heerlijke boswandeling hadden gemaakt. Ik had mijn camera meegenomen maar echte mooie natuur/herfstfoto's kon ik nog maken, wel enkele andere.

Maar eerst tuurlijk even van de valkjes.  ;)

Voor de kids naar school gingen had ik de valkjes al eten gegeven, lekker macaroni, soepgroente, gekookt eitje, zonnebloempitjes en brood. Dit vond ik zo'n leuk gezicht.

Lijkt wel een tweeling, links Princess, rechts J'adore. Eigengekweekte zusjes. J'adore is van afgelopen winter, Princess een seizoen eerder van Amor & Diégah.

JOOP! een jonger broertje van de beide dames hierboven.  :D

Cartier lekker eten.

Even een duidelijk foto waarop je het verschil kan zien tussen links clearpied (gele zwartoog = dus bont) en recht een gewone lutino .... de bonte is veel geler.
Armani en Rocky

Cissy, half zusje van Sjors.  :'(

Cissy

Summer

Summer

Moe van het lopen, de ongelijke bospaden vergen erg veel energie.

Gisterenmiddag had Sanne een kinderfeestje, nadat ik met Thomas naar zwemles was geweest, zijn we nog even naar Ikea gereden, even wezen shoppen voor mijn kweekkamertje.  ;)

Onder de 2 losse kooien stonden nu stapelbakken met een oud plastic tafelkleed, dit vond ik en niet mooi maar het was tevens niet makkelijk schoon te houden.  :-\

Bij Ikea haalde ik 2 witte tafeltjes die ik op elkaar heb geplakt  ;) .... ook haalde ik er 3 opruimbakken met deksel die er precies in kunnen .... resultaat:

Staat veel leuker en is veel makkelijker schoon te houden en ik kan al mijn troep voor de valkjes mooi kwijt in de bakken.  ;)

Ik denk dat ik er mijn bedje maar neer zet.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

♥Debby♥

Wat een geweldige foto's weer.. van de valkjes maar zeker ook van de kindjes en de hondjes..

die kweekruimte is echt om jaloers op te worden!  :o

Caroline

Wow Debby, wat een prachtige foto!!!

Dank je wel .... ik ga hem gelijk gebruiken.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Ik heb hem ook nog in het rood/wit.. volgens mij vind jij dat wel mooie kleuren.. je hebt vaak rode letters.. weet niet hoor..

Caroline

Yes!!!

Je kent me een beetje .... die vind ik nog net ietsje mooier.

Even kijken als ik die plaats als handtekening.  ;)

Jeetje wat lief van je.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Ik weet eerlijk gezegd niet zeker of ik alle vriendjes wel heb  :-[

ik heb zo'n beetje alle recente foto's nagekeken.. en voor Binky ben ik even teruggedoken in je eerste dagboekje.. :)

candy

Hallo Caroline,

Ook al was jullie boswandeling dan wel niet gepland, maar zo als op de foto's te zien is hebben jullie het wel leuk gehad.
De kleine aanpassingen in je kweek kamer met de tafeltjes is een perfecte oplossing voor je bergruimte.

Nu even iets anders, waarvoor ik jou even citeer uit het boekje van Bonnie en er even een foto bijplaats.
Citaat van: Caroline op 15 augustus 2008, 16:19:15
Graag gedaan hoor .... en uiteraard moet het wel een valkjeswaardig leventje hebben .... en ook ik wil zeker niet op de feiten vooruit lopen.  ;)

Maar .... ik weet uit ervaring dat het toch fijn is als er fijne adresjes zich aanbieden voor eventuele kneusjes, zeker als je erin eens meederde hebt.  :-\

Ik ga duimen dat je ze er helemaal door heen gaat slepen.  ;)

Dit mannetje zonder teentjes probeert de twee nu te leren hoe ze door de tralies moeten klimmen naar hun voerbakjes.
Hieruit begrijp je zeker wel dat ze nu bij ons de groep zijn komen versterken.

Groetjes Ria en Henk

Caroline

Je hebt ze bijna allemaal Debby .... ik moest zelf ook even kijken .... maar foto 1 en foto 14 is beide J'adore .... foto 3 staan v.l.n.r. Armani, Princess en Cartier. Cartier stond ook al in foto 2 .... Armani en Princess staan beide alleen in foto 3.

Dus echt heel erg knap .... je hebt ze alle 20 erop staan, alleen Armani en Princess in 1 foto.  ;)

Zelfs de 2 lutino meisjes en de 2 albino's heb je apart, erg knap hoor.

PS. ik heb nu de rode versie als handtekening, wat vind jij??

PS.2 Hoi HEnk en Ria, ik begreep inderdaad al dat de beide valkjes naar jullie toe waren gegaan.  :D

Heel veel plezier met ze. Ik had jullie dagboekje al gezocht maar .... niet gevonden.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♥Debby♥

Die rood witte past het best denk ik..  en voel je niet verplicht hoor.. jij hebt vaak zoveel mooie foto's.. verandering van spijs doet eten toch?  :P

Caroline

Verplicht??

Gekkie!! Ik ben er echt super blij mee en vind het echt harstikke mooi gemaakt.  :D

Ik vind het het bijzonder lief dat je dit voor mij hebt gedaan, zelf kan ik het helemaal niet.  ::)

Ik gebruik je kunstwerk graag als handtekening.  :D

Nogmaals, bedankt!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Monky

Hi Caroline,
Het was mijn intentie om in de vakantie alle dagboeken eens op mijn gemak door te bladeren... is er helaas niet van gekomen ook met mijn nieuwe baan en alles.

Toch zag ik bij jou een aantal titels voorbij komen ook al heb ik niet alles gelezen.

Als eerste... ik las dat een van je hondjes was overleden  :'( Wat een leegte moet je hebben gevoeld. Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Heel veel sterkte ermee in elk geval.

Als tweede... ik zie een hele mooie kweekruimte voorbij komen. WOW wat gaaf. Is dit op de begane grond, de bijkeuken? Het ziet er werkelijk schitterend uit. Vooral nu ze op die tafels staan met die rode bakken eronder. Het ziet er gewoon fris er kleurig bij! Echt mijn complimenten  :D

Als derde... Wat een leuke handtekening. Ik ben het met je eens dat de hele rode mooier is dan die met groen erin. Ook al hoort dat ook een beetje bij jouw valkjes, want dat is onder andere de kleur van een van je dekentjes die je gebruikt voor je jongen te fotograferen als ik me goed herinner.
Mijn complimenten ook aan Debby. Het zal vast een heel karwij zijn geweest.

Met Zowie gaat het trouwens helemaal goed. Hij fluit nog steeds. Ik zie hem alleen nu niet meer zo veel naast Whooshy zitten en dat vind ik wel een beetje vreemd. Maar goed, het zal er wel bij horen  :)
Je krijgt in elk geval een flinke knuffel van hem  :-*

Dara wil haar zusje ook nog een kroeltje geven en Isaura haar zusje  ;D

Groetjes,
Monky