## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Caroline



Hoi hoi, allemaal!!  :D

Als eerste even .... bedankt voor de complimentjes voor mijn kweekkamertje.  :D BEn er zelf ook heel erg blij mee.  ;)

En voor Wilma, please laat staan je foto's, ik vind ze geweldig!!!!!

================

NOP was weer heel erg leuk en gezellig .... ik vond het leuk om iedereen weer (de meeste kende ik al  ;) ) te zien maar ook heel leuk om weer nieuwe mensen voor de eerste keer live te zien.  :D Foto's ga ik vandaag niet meer plaatsen .... wij zijn net een uurtje thuis .... zijn via België gereden om daar nog even een frietje te scoren.  :P

Eenmaal thuis kwam de migraine op visite.  :-\ Gelukkig nog niet zo zwaar.

Allemaal bedankt voor de leuke dag!!  :-*

Karin en Gerda, alvast namens Sanne bedankt voor haar cadeautjes.  :-*

Ze komt jullie nog persoonijk bedanken maar moest eerst van me naar bed.  ;)

=====================

Lieve Hermien .... heel leuk om ook jou te ontmoeten en tevens mijn/ons ventje aan je te overhandigen.

Jou wil ik ook heel erg bedanken voor de beide cadeau's .... ik vind ze allebei super, vooral de breekbare, ik ben er erg blij mee, ik zal morgen een foto plaatsen .... het krijgt een mooi plekje in mijn kweekkamertje. BEdankt!!  :-*

Heel veel geluk en plezier samen met Binky.  :D

========================

Ik ga even kijken hoe mijn foto's zijn geworden .... en die van jullie.  :P

Voor straks welterusten allemaal en voor morgen, een hele fijne zondag.  :)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op 13 september 2008, 21:53:54



En voor Wilma, please laat staan je foto's, ik vind ze geweldig!!!!!




;D ;D ;D ;D ;D IK vind ze ook ze geweldig  ;D een echt schoothondje....ehhh HOND  ;)

Gut, hebben ze bij jullie geen lekkere friet  ::) ff naar België  ;D het klinkt verder dan het voor jullie is, maar toch  ;D ;D ;D

Wij halen het wel om de hoek hier,een vlaamse friettent  :P Belgische friet uit Zaandam.... lekker, maar tóch net anders dan bij de échte Belgen (én het zijn ook nog Chinezen die de eigenaars zijn  ??? ;D)

Ik w8 geduldig op de foto's ze komen vast een X als je tijd en zin hebt, genoeg andere dingen te doen thuis  ;) die belangrijker zijn  :)

;) Wilma

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi caroline,

ik heb het ook in mijn dagboekje geschreven maar ik doe het hier ook eventjes. ik had hetzelfde gevoel en ik vond het erg jammer dat wij niet even lekker hebben gekletst. maar zoals jij zegt dit doen wij de volgende keer zeker wel hoor! leuk om je gezien te hebben en je hebt een erg leuk gezin!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Petra*

Hoi Caroline,

Wat sneu van je hondje, en dan die reacties van de kids.
Kan me helemaal voorstellen, hoeveel pijn je dat doet..  :'(.

Maar gelukkig ook mooie foto's van la je valkjes en heel fijn dat je zo'n leuke kweekkamer hebt kunnen maken  :D!

Groetjess Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Dierenfreackske

Hoi , fijn dat je het gezellig vond in het NOP ook daar !
Ik kijk al uit naar de foto's ! Dan kan ik mee genieten he ! Grtjs Ann



Anke

Hoi Caroline,
Ik heb weer genoten van je mooie foto's!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Randy

hej caroline 8)

jeetjuh wat een mooie kooien heb je :o
echt mooi grooot. en van alles twee 8)

je kweekkamer vind ik ook erg mooi!
je gaat hele jaar door met kweken?

en je heb geen buitenvoliere, heb je al je vogels binnen btw??

Groetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Caroline

Klopt Randy, alle 20 valkjes zitten binnen, afwisselend 10 in de huiskamer, 10 in de kweekkamer.  :D

Van september tot januari mogen 3 koppels 2 nestjes, van februari tot juni mogen 3 andere koppeltjes 2 nestjes., de zomermaanden heb ik rust.  ;)

Verder iedereen bedankt voor het medeleven en de lieve berichtjes.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rob S

Citaat van: Caroline op 14 september 2008, 20:32:30
Klopt Randy, alle 20 valkjes zitten binnen, afwisselend 10 in de huiskamer, 10 in de kweekkamer.  :D

Van september tot januari mogen 3 koppels 2 nestjes, van februari tot juni mogen 3 andere koppeltjes 2 nestjes., de zomermaanden heb ik rust.  ;)


Heb je er 20 :o :o :o?! Ik wist wel dat je er een heel aantal had, maar zoveel, dat wist ik niet. Zoveel heb ik er nog niet eens in mijn buitenvoliere, de jongen niet meegeteld ;) Maar gelukkig hebben ze wel alle ruimte bij je, met zoveel kooien haha

Caroline

Ja, alweer 20 valkjes .... waarvan inmiddels 7 koppeltjes, Cartier, cin. opaline bronze-fallow geelwang pop, nog wachtend op op man en 5 verplicht vrijgezel blijven om verschillende redenen.  ;)

Naast een man voor Cartier ben ik ook al 3 jaar wachtend om een bont geelwang koppel bij elkaar te krijgen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Hey mama, papa en andere familie!

Ik wil jullie even laten weten dat ik vandaag gewoon een relaxte dag heb gehad. Gisteren was ik erg moe van de reis en alle spanning over wat er zou gaan komen. Vannacht heb ik goed geslapen hoor en vandaag probeer ik al de hele dag de aandacht van mijn nieuwe broers te trekken, door naar ze te roepen. Vanmiddag mocht ik heel even uit de babykamer en mijn broers moesten wèl op hun kamer blijven! Hahaha. Toen ben ik heel even bij ze gaan kijken en ze lijken me tof, joh! Ook heb ik maar gelijk even mijn vleugels gestrekt met een rondje of 3 vliegen. Héél voorzichtig wel, want ik weet nog niet hoe groot de kamer precies is. Ben ik op een hele mooie schommel geland en kon ik alles goed overzien! Toen heeft die mevrouw die mij gisteren ontvoerd heeft, mij eraf gehaald en wilde ze knuffelen. Ja, doei! Nou niet meteen al klef gaan doen, hè? Afijn, met vliegen, bezoekje broers en knuffel ben ik precies tien minuten uit de kooi geweest. Tis de moeite zeg.....
Maar ik denk wel dat ik het hier tof ga krijgen hoor, ik ben niet gestressed, heb me lekker zitten opdoffen net en nu ga ik aan de kles! Komt dus helemaal goed hier! Natuurlijk mis ik papa en mama en de rest, maar dat gaat vast snel over. Dikke knuf en klapzoen voor allemaal!

Liefs!


B I N K Y !


                           :-*

Bello

Hoi Caroline

Leuk je weer eens te zien en je man en kids natuurlijk ook.

Zo'n dag gaat eigenlijk veel te snel voorbij......
Je wilt nog zoveel zeggen....

doen we gewoon nog een keertje over ;)

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline



Ach, lieve Bink.  :-*

Fijn dat je het zo naar je zin hebt ..... ik had ook niet anders verwacht en anders had ik je noooooit laten gaan dat weet je vast wel.  ;)

Maar .... je moet je wel een keertje lekker laten kroelen door je nieuwe vrouwtje hoor, dit vind je zo lekker, en ik heb me laten vertellen dat je nieuwe vrouwtjes ook heel lekker kan kroelen.  ;)

Ik mis je wel een beetje hoor, zeker je lieve fluitjes, je was zo goed aan het oefenen de laatste week.  ;)

Lekker genieten hoor kanjer van me.  :-*

============

Hoi Hoi Dorothé, zoals afgesproken .... gewoon een keertje gezellig langskomen hoor.  :D



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

Zeker weten!!

maar dan neem ik wel "iemand" mee!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.