## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...wat een super mooie foto's maar ook de valkjes zijn echt super super mooi he ! En wat een knappe koppeltjes weer zijn het !

O whoaw wat een supermooie foto's weer van Kouros en Lou Lou he ...Hhihihi   wat onderdanig zeg ! Echt lief he ! Knappe foto's hoor !  Grtjs Ann



Caroline



Deel 3 ....

JOOP! en Binky



Links met net zijn vluegeltje omhoog, JOOP!, rechts Binky


Binky


Binky


Binky


Binky


Voor JOOP!, achter Binky


Links JOOP!, rechts Binky


Voor JOOP!, achter Binky


Voor JOOP!, achter Binky


Links JOOP!, rechts Binky, helaas niet scherp.  :-\


Links Binky, rechts JOOP!

Deel 4 volgt.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

kenay86

wow caroline wat een mooie foto's zeg!

als ik het goed las waren er wat probleempjes met het vervoer van Binky bij jou vandaan naar Hermien?

Ik ga deze week waarschijnlijk naar randy toe en kan als het nodig is Binky bij jou ophalen (is een kleine moeite) en door brengen naar hermien (is ook een kleine moeite) het is in totaal iets van een uurtje extra rijden (althans, dat denk ik) maar dat vindt schaap totaal niet erg gezien autorijden 1 ding is wat ik enorm graag doe :D

voor mij is het dus een kleine moeite.. ik hoor wel of ik kan helpen :)

groetjes Desire

Caroline



Deel 4 ....

mijn vriendje wat is aan komen vliegen ....

Van Gils  :-*



Eerst even de achterkant ....

Wildkleurfans  :P .... deze leek  ;) heeft even jullie advies nodig .... zou dit een opline wildkleurtje geweest kunnen zijn, ik zie overal bijna zwarte staartveren terwijl Van Gils hele licht grijze staartveren heeft en ook Van Gils zijn ruggetje is gewolkt??


Eenmaal bij me gaat hij altijd eerste even mooi voor me fluiten.  :-*


Na een paar rondjes vliegen even gedag zeggen op de grote kooi.  ;)


Op mijn schouder.  :D


En dan is het kroeltijd .... heerlijk vind ie dat.  ::)

















Ik ben om .... ik ben verliefd .... op een WILDKLEURTJE!!!!  ;D ;D

Voor straks .... welterusten allemaal.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: kenay86 op  7 september 2008, 22:14:33
wow caroline wat een mooie foto's zeg!

als ik het goed las waren er wat probleempjes met het vervoer van Binky bij jou vandaan naar Hermien?

Ik ga deze week waarschijnlijk naar randy toe en kan als het nodig is Binky bij jou ophalen (is een kleine moeite) en door brengen naar hermien (is ook een kleine moeite) het is in totaal iets van een uurtje extra rijden (althans, dat denk ik) maar dat vindt schaap totaal niet erg gezien autorijden 1 ding is wat ik enorm graag doe :D

voor mij is het dus een kleine moeite.. ik hoor wel of ik kan helpen :)

groetjes Desire


Dank je wel voor je aanbod.  :-*

Maar zoals we het nu doen lijkt me ook prima .... moet alleen Ed 2 x op en neem Veghel-NOP Veldhoven met de kids rijden  maar .... ook hij rijdt graag auto.  ;)

Maar heel lief van je.  :D

PS. ik zag je Immetjes .... ga ze nu even beantwoorden.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

kenay86

haha is ook goed hoor! veel plezier in het NOP! en hermien veel plezier met binky ;)

Kimm

hoi caroline,

ontzettend mooi zeg! ik heb genoten van je mooie foto's!!




liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Yvon


Op zo'n wildkleurtje wordt je ook heel makkelijk verliefd !!  :P ;D ;D

Het is zo tezien een super liefffff WILDKLEURTJE !!  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kirsten

Wat is het toch een lieverd, je van Gils
Wie had gedacht dat je ooit een wildkleurtje zou toevoegen aan je collectie  ;) :-*

Ja ik denk zeker dat hij opaline is geweest, ik weet niet meer of hij nu een ringetje had, maar gezien zijn verendek schat ik hem dan best jong,. een jaar of 3 ofzo

Groetjes! en Migraine inmiddels helemaal verdwenen?

Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

danielle

Hoi Caroline,
Wat een mooie foto's! En van Gils vind ik echt een schatje om te zien, ik kan begrijpen dat je daar helemaal niets aan kan doen dat je daar verliefd op wordt  :D .

Groetjes Danielle

Caroline



Dank je!!  :D

Ja .... ik zou hem eerlijk is eerlijk nooooooit gekocht hebben, ik zou hem gewoon voorbij zijn gelopen wat echt doodzonde zou zijn geweest .... het is zo'n geweldig beestje, ik denk haast wel één van de liefste, grappigste en leukste die ik heb.  ::)

Ik ben dolblij met hem en ben heel gelukkig dat hij bij mij op mijn hoofd is geland toen ie een nieuw adresje zocht.
Het hele gezin geniet van hem en zelfs Ed (die niks met valkjes heeft en zelfs niet weet hoeveel ik er heb en hoe ze heten) vroeg gisteren waar Van Gils zat, hij had hem gelijk gemist nu hij in een kweekkooi zit met Oilily.  ;D

Kirsten, bedankt voor het meekijken  :D dus toch een opline .... ik dacht het al een beetje .... en ik schatte hem inderdaad ook niet zo heel erg oud, zeker nu hij hier een op en top voeding heeft gekregen de afgelopen 7 weken, aangevuld met vitamines, kalk en Appelciderazijn zie je dat zelfs zijn nageltjes en zijn snaveltje weer prachtig glanzen.

En nee, hij heeft geen ringetje.  :-\

En migraine is inderdaad weer overgevlogen .... hopelijk blijft ie weer eventjes weg.  ;)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

O, o, o Caroline,

Mijn hart bonkt steeds in mijn keel als jij weer van die schitterende foto's van óns Binky plaatst. Wat een knapperd is het. O, en toen ik Van Gils zag kreeg ik zelfs tranen in mijn ogen. Gewoon, omdat ik het zo geweldig vind dat hij jouw hart heeft weten te veroveren. Wat een schattig manneke is het geworden. Kan me voorstellen dat je er zoveel plezier aan beleeft. Zou het zelfs zo zijn dat Van Gils de liefde voor valkjes bij je man naar boven heeft weten te halen?

Binky krijgt weer een dikke, warme knuf uit het natte Krimpen a/d IJssel...

;D   ;D   ;D
        ;D

♥Debby♥

Hoi Caroline,

Wat een schitterende foto's zeg.. en dan van Gils.. dat is echt precies onze Duuk.. Die heeft ook dat gewolkte op z'n rug en precies eender die zelfde lichte staartveer.. echt heel vreemd.. alsof je Duuk te logeren hebt!

Hij is wel schitterend zeg en wat een lieffie!

Nou, verder waanzinnig genoten van al je foto's!

Groetjes.


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Caroline,

Geweldig om je gehele collectie valkjes weer voorbij te zien komen, prachtige foto's weer  :D

Van Gils heeft veel weg van Paco, ( of andersom ) ... heeft van Gils ook een heel licht buikje met een gelige kleur !? Dit heeft Paco overigens ook net achter op zijn hoofdje zitten.

Ik heb ervan genoten  :-*

Liefs, Karin

Caroline



Sjors



Ik voel me zo beroerd .... moet even mijn ei kwijt.  :'(

Allereerst wil even schrijven over Sjors, onze Parson (=hoogbenig) Jack Russell Terriër van 10 jaar.

Als klein puppetje van 3 weekjes zag ik hem de eerste keer toen ik samen met mijn vriendin ging kijken naar haar puppie .... ik was op slag verliefd en ook Ed vond het een scheetje .... ondanks dat we al een Berner Senner, een Labrador retriever en 3 West highland White terriërs hadden was er ook voor Sjors een warm plekje.  :D

Het was een vrolijk, lief en rustig hondje, absoluut niet een Jacky qua karakter. Ik ging ermee naar cursussen, hij mocht elke dag met de andere hondjes mee naar de bossen en liep ook al snel los met de rest.

Toen Sjors 11 maanden was sloeg het noodlot toe .... hij kreeg epilepsie, dagen erbij van 19 aanvallen in 24 uur tijd.  :'( Sjors kreeg medicijnen, Fernobarbital, wat werd opgevoerd net zo lang tot hij aanval vrij was.

Jaren heeft hij op deze medicatie gestaan .... het ergste van alles was het feit dat zijn hersentjes waren beschadigd voor de zware en vele aanvallen.  :'( Van een lieve rustige betrouwbare hond hadden we ineens een drukke altijd blaffende agressieve onbetrouwbare hond die daarnaast ook nog eens onzinderlijk was geworden.  :'( :'( In niks leek hij meer op onze lieve Sjors .... het advies van de dierenarts was in laten slapen, zeker omdat hij het ene moment lekker naast je lag te slapen en het volgende moment in je hand hing.  :o

Zowel Ed als ik besloten om onze Sjors een kans te geven .... we wilden kijken of we ermee konden leven en we zouden wel zien wanneer het schip strandde.

We kregen kindjes en ook die leerde met Sjors omgaan, Sjors moest je laten gaan, Sjors was ziek. Jarenlang gaven we hem zijn pilletjes, inmiddels zijn we 9 jaar verder, 9 jaar lang hebben we zijn stront en zeik geruimd, niet af en toe een keer ..... nee, elke dag.  :-X Waren we bij de dierenarts voor zijn jaarlijkse prikje of controle bleven we volhouden, nee, we trekken het nog wel, we houden het nog wel even vol .... inmiddels heb ik de grens bereikt.  :'( :'( 

Ik kan niet meer en ik wil niet meer .... agressie naar Ed en mij toe, we hebben het getollereerd, Sanne en Thomas weten dat Sjors ziek is en met rust gelaten moeten worden .... Jasper (geboren met Down syndroom) kan ik niet aan zijn verstand brengen dat Sjors ziek is en met rust gelaten wil/moet gelaten worden .... hij is stapegek op dieren en knuffelt ze het liefst de hele dag .... Sjors gromt en hapt naar hem, wanneer zal de dag zijn dat hij hem bijt en voor de rest van zijn leventje verminkt??  :-X

We hebben de knoop van de zomer doorgehakt .... er is voor Sjors geen plaats meer hier in ons gezinnetje, opsluiten in zijn kamer is geen optie, hij blaft, plast (tegen meubels en muren) en poept 24/7, een andere adresje .... naar een boerderij werd ons geadviseerd i.v.m. onzinderlijkheid .... gaat niet, hij blijft niet op het erf .... contact gehad met dierenasiels .... daar willen ze hem ook niet met hetgeen hij mankeert, daar vinden ze gezien zijn leeftijd, onzinderlijkheid en agressie nooit een adresje voor hem en zij zullen hem na een bepaalde tijd laten inslapen.  :'( Toen onze Summer zo ziek was in het voorjaar, baarmoederonsteking, heb ik het er nog uitgebreid met de dierenarts over gehad .... ook zij vinden dat ik eigenlijk al veel te lang alles heb geaccepteerd van hem .... ja duhh, wat moet je dan.  :-X

Vanmorgen ik was alleen met Jasper en Sophy, Sanne en Thomas zijn naar school en Ed ligt te slapen na een nachtdienst, Sophy en Jasper zaten op de grond te spelen, Summer en Cissy lagen op de bank te slapen, Sjors liep de kamer op en neer .... op een gegeven moment staat ie naast Sophy die heel zachtjes over zijn rug aait en zegt aaaaie aaaaaie aaaaaaie .... waarop Sjors zich omdraaid, gromt en hapt naar Sophy .... gelukkig beet hij haar niet echt maar dit was voor mij de laatste druppel .... ik heb gebeld, ik voel me ziek, heb zelfs ervan moeten overgeven .... maar donderdag half 10, als Sanne,, Thomas en Jasper naar school zijn, brengen we onze Sjors weg, we laten hem inslapen .....  :'( :'( :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.