## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi hoi,

Heerlijke foto's en superspannend wat er gaat gebeuren natuurlijk :D

Ging Jasper morgen nu ook gelijk beginnen of nog niet?
Spannend meid, je zult best zenuwen hebben, althans een beetje dan  ::) :D

Groetjes!
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Jasper start dinsdagochtend ..... en wel een beetje zenuwtjes hoor.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

leuk hoor wat je allemaal van plan bent. ik ben ook erg benieuwd hoe de volgende jongen er uit zullen zien!

hoe gaat het verder met jou? gaat het ietsje beter?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Citaat van: Caroline op 17 augustus 2008, 21:00:24
Jasper start dinsdagochtend ..... en wel een beetje zenuwtjes hoor.  ::)


Logisch toch Caroline. Maar je zult zien dat het goed gaat.
Ben erg benieuwd hoe hij dat gaat beleven.

Liefs Anja

Caroline



Jasper naar de basisschool.













Stoer hè??

~°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°~

Vannacht om 5 uur werd ik wakker van het kabaal beneden in de kooien ....  :o jeetje wat een rotgeluid is dat toch.  :-\

Eenmaal beneden en alles rustig hoor ik dat de buurvrouw wakker was en zelfs telefoon kreeg, mijn grote kooien staan tegen haar muur .... en ik denk dat ze hiervan in hun slaap heel erg zijn geschrokken .... of in ieder geval eentje die de rest mee heeft getrokken in zijn angst.

De schade bleek gelukkig mee te vallen, alleen JOOP! zijn beide vleugelbogen, net genezen dan de vorige paniekaanval .... liggen weer helemaal open, gelukkig niet druppeld maar toch weer flink kapot. Ook zijn ze allemaal heel erg duf .... het heeft duidelijk zijn inpact gehad.

EN natuurlijk troep!!  :o

Jeetje wat kunnen 11 valkjes (zoveel zijn er in de huiskamer) een hoop troep maken tijdens zo'n aanval .... de schilfertjes van de zaadjes en de veertjes liggen werkelijk overal in de huiskamer en de keuken, zelfs onder de box en onder de kasten. JE ziet het een stuk je op de bovenste foto kun je nagaan hoe het rondom de kooien eruit ziet/zag want inmiddels heb ik het al opgezogen.  ;)

Ik ga Sophytje wakker maken en badderen en even bij mijn ouders op de koffie .... Ed ligt op bed, nachtdienst gehad en pffffh, ik ben nog niet helemaal rustig .... vind het toch wel heel erg spannend, Jasper naar school.  ::)



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat sneu voor Joop , en wat moet jij ook flink geschrokken zijn ! Hopelijk is hij niet te veel gewond aan zijn vleugelpennen ? Grtjs Ann
(Mooie foto's van de kindjes )



Kimm

hoi caroline,

wat een lieve foto's! ze staan er zo leuk op  het 3tal!

altijd weer schrikken he als ze paniek in de kooi hebben. vervelend dat joop zich weer heeft bezeerd. ik hoop dat het mee valt.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Rianne

Zo'n paniekaanval is zeker schrikken, ik word er gelukkig altijd wakker van, ook al is het buiten. Dan gauw het licht aan doen en kijken (voor zover dat gaat zonder contactlenzen in) of er niemand gewond is.

Spannend hoor, Jaspers eerste schooldag. Maar volgens mij gaat hij zich prima vermaken! :D

Hermien

Stoere foto van Jasper. Hij lijkt er veel zin in te hebben. Is het goed gegaan op zijn eerste schooldag?

Tjonge, telefoon bij de buren waar de valkjes van wakker schrikken. 't Is bijna niet te geloven. Kan de buuf haar telefoon niet ergens anders kwijt? Tegenwoordig is het toch allemaal hands free ofzo?

;D   ;D   ;D
        ;D

Sjet

                         Hoi Caroline

wat een  prachtige foto's van je  3tal  spannend hè  nr 3 ook voor het eerst naar de basisschool .
en  jij bent zeker aan het stofzuigen gegaan om 5 uur   ;D ;D ;D. hopelijk komt het met de vleugeltjes snel weer in orde.


Groetjes Georgette

Anke

Hoi Caroline,
He bah een paniek aanval :(
Arme Joop :'(

Jasper ziet er stoer uit hoor voor zijn eerste schooldag. En dan broer en zus zo lief erbij :-* :-*
Ik ben heel benieuwd hoe je stoere knulletje het gedaan heeft
vandaag :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Martha

Oeh bah, niks erger nee, een paniekaanval 's nachts!

Wat een stoere vent is Jasper zeg, zo flink met zijn grote broer en zus naar school!!!

Oh en nog even het volgende:

Citaat van: Martha op 19 augustus 2008, 18:37:36
Ik wil trouwens Caroline nog even hartelijk bedanken voor haar 'toilettraining', ik mocht Koekie gister voor het eerst vrijwillig kroelen!
Elke avond hield ik haar tien minuutjes vast en probeerde ik haar te kroelen, wat ze wel toeliet maar niet geheel van harte.
Gister toen ik Oezie zat te kroelen kwam Koekie ook bij ons schooien, dus ik dacht; niet geschoten is altijd mis, en ja hoor, het mocht!!!


Fijne avond nog, groetjes Martha
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl



R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008



*Petra*

Hoi Caroline,

Ook ik ben benieuwd hoe het Jasper zijn 1e schooldag is vergaan. Kan me goed voorstellen dat er toch wat extra zenuwen zijn.. Maar om met zo'n broer en zus naar school te mogen, moet voor hem toch ook geweldig zijn!

En och, arme Joop ....

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Gerdy

Wat heb je een heerlijke kids en ze staan super op de foto s vooral die eerste foto van Jasper..hij is daar zo stoer..

hoe is zijn eerste schooldag gegaan..

gr gerdy

Kaatje

Hoi Caroline,

Dat van Gils ontzettend veranderd is, is heel duidelijk te zien zeg .... wat een stoere vent met zijn heerlijke gele masker ! Nou en of dat hij lacht en hij wil vast ook nooit meer weg  ;D

Arme Joop, net een beetje herstelt van de vorige schrik en nu weer zijn vleugeltjes kapot, .... echt vervelend en sneu  :(



Wat een spetter is Jasper, hij ziet er echt stoer uit  :-* :-*

Fijn dat hij zo dapper mee stapt met de oudste 2, volgens mij heeft hij het best goed naar zijn zin gehad de eerste dag !

Fijne avond nog !

Groetjes, Karin